Wyniki wakacyjnego konkursu!


Przez ostatnie można się było zgłaszać do wakacyjnego konkursu, który zorganizowałam na blogu. Konkurs skierowany był do obserwatorów i należało odpowiedzieć na pytanie:

Który krok w pielęgnacji twarzy lub ciała lubisz najbardziej i dlaczego?

Dziś zapraszam na wyniki!




Odpowiedzi konkursowe znajdziecie pod tym postem - najwięcej wpisów dotyczyło demakijażu i generalnie oczyszczania twarzy, co dla mnie też jest bardzo ważne. Jednak po przeczytaniu wszystkich odpowiedzi chyba po kilkanaście razy (kilka z góry musiałam odrzucić, bo osoby zgłaszające się nie są obserwatorem mojego bloga) zdecydowałam się wybrać Emilię (blog www.kherblog.com) i jej wielką miłość do maseczek :) Straszenie domowników, maseczki po nocy, praca lub po prostu odpoczynek po całym dniu z maską na twarzy są mi też bliskie!

Emilia - wyślij mi proszę swój adres, mój mail znajdziesz w zakładce Kontakt.


Wszystkim bardzo dziękuję za udział i ciekawe odpowiedzi!


Pozdrowienia!
Magda



6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger