Darmowe serum, czyli październikowe promocje w sklepie Wishtrend


Świeżo po powrocie z wyjazdu (stąd lekkie opóźnienie) przychodzę z październikowymi promocjami z koreańskiego sklepu Wishtrend, który kusi serum gratis oraz zniżką na maskę. Zajrzyjcie!




Serum gratis


Gratisowym kosmetykiem (trzeba zapłacić cenę przesyłki) jest Spot Repairing Serum marki Skinmiso. To kosmetyk o działaniu rozjaśniającym przebarwienia potrądzikowe, wyrównującym koloryt, oraz spłycającym blizny. Zawiera wiele wyciągów roślinnych, które nie tylko rozjaśniają, ale też łagodzą i nawilżają skórę (ale osoby o wrażliwej cerze muszą uważać na alkohol wysoko w składzie). Cały opis produktu wraz ze składem znajdziecie w poniższym linku.

W jaki sposób otrzymać to serum? Wystarczy wejść do sklepu na stronę ze Spot Repairing Serum (klik), dodać je do koszyka i w podsumowaniu koszyka w polu Vouchers wpisać kod SPOTFREEOCT i kliknąć OK:



Cena serum wyzeruje się, a do zapłaty pozostanie koszt wysyłki.







Zniżka na maskę


Drugą październikową ofertą jest 10% obniżka ceny nowej maski Klairs, czyli Freshly Juiced Vitamin E mask. Jeśli jesteście zainteresowane tym produktem, zajrzyjcie do mojej recenzji w tym poście. Aby kupić maskę o 10% taniej należy wejść do sklepu na stronę z maską (klik), dodać ją do koszyka i w podsumowaniu koszyka w polu Vouchers wpisać kod WISHVITE10 i kliknąć OK.








Jak nie płacić kosztów wysyłki?


Na to też jest sposób :) Wystarczy kupić jeden z produktów z działu Free Shipping - klik i wówczas wyzeruje nam się automatycznie cena przesyłki. Z ciekawych ofert znajdziecie tam 40% przecenę na serum z wit. C - TIAM MY Signature C-Source lub 15% obniżki na krem BB w poduszce Mochi BB Cushion od Klairs. Poza tym jest dużo zestawów kosmetycznych, stworzonych pod konkretne problemy skórne. Czyli jeśli wrzucisz do koszyka serum Skinmiso, dowolny produkt z działu Free Shipping oraz wpiszesz kod SPOTFREEOCT, to płacisz jedynie cenę tego drugiego produktu. Myślę, że to całkiem opłacalny zakup.



Mam nadzieję, że kody się komuś przydadzą! Ja chyba skuszę się na to serum, jeśli nie mnie, to mojej córce na pewno się przyda. Przypominam, że oferta jest ważna do 31 października.


Pozdrowienia,
Magda



** Wpis zawiera linki afiliacyjne, czyli jeśli klikając na któryś z nich zrobisz zakupy w sklepie, ja dostanę niewielką prowizję, ale ziarnko do ziarnka i mam nadzieję, że dzięki temu uzbieram na jakiś fajny kosmetyk do zrecenzowania na blogu :) **

4 komentarze:

  1. I Ciebie wiecznie można wupatrzeć fajne promocje na dobre kosmetyki. Przysiądę któregoś dnia i zamówię coś koniecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że ich oferta gratisowych kosmetyków jest kusząca ;)
      Szkoda tylko, że sklep ma mocno ograniczoną ofertę, bo z chęcią dorzuciłabym do koszyka też inne marki.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe kosmetyki! To serum z pewnością przyda się mojej córce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kociamber w podróży , Blogger