Jak dostać krem z Wishtrend za darmo


Ostatnio na Instgramie pokazałam krem Vitamin 75 Maximising Cream z Wishtrend, który dostałam za darmo (musiałam zapłacić jedynie koszty wysyłki) i zaraz dostałam kilka pytań, jak to zrobić i czy te kremy są wciąż dostępne. Dlatego dziś wrzucam szybki post informacyjny oraz kod, bo jest to oferta wciąż aktualna i dostępna dla wszystkich!





Kilka faktów:
Koreańska firma Wish Company postawiła sobie za cel bycie ambasadorem i promowanie koreańskich kosmetyków za granicą. W tym celu otworzyli sklep internetowy Wishtrend, prowadzą też blog Wishtrend Glam oraz kanał na You Tubie Wishtrend TV. Ich sklep różni się nieco od innych popularnych sklepów internetowych, bo oferuje jedynie kilkanaście wyselekcjonowanych marek w tym Klair's (są właścicielem marki), COSRX, I'M FROM, Chica y Chico, Mizon, Zymogen. To właśnie tam kupicie słynne serum C20, krem pod oczy z Mizona, produkty do włosów Jungle Botanicals czy ich markę własną By Wishtrend.



Promocje:
Na początku miesiąca Wishtrend ogłasza swoje akcje promocyjne / kupony / kody, mające zastosowanie przez cały dany miesiąc. Są to bardzo różne akcje, czasem obniżki, czasem dostawa gratis, a może się zdarzyć gratisowy produkt. Na na sierpień przygotowano dwie promocje:




1. Obniżka 3USD na dowolne zakupy w sklepie, bez progu minimum






Aby ją otrzymać należy wejść do sklepu - klik, klik - zrobić zakupy i w podsumowaniu koszyka w polu Vouchers wpisać kod WISH3AUG i kliknąć OK:



W ten sposób obniżycie wartość swoich zakupów o 3 USD.

Uwaga:
- ta obniżka nie łączy się z innymi
- nie ma progu minimum zakupów, możecie kupić jedną najtańszą rzecz i zastosować kod
- promocja ważna do końca sierpnia 2017





2. Darmowy krem Vitamin 75 Maximizing Cream 




Aby go otrzymać należy wejść do sklepu na stronę z kremem - klik, klik - dodać krem do koszyka i w podsumowaniu koszyka w polu Vouchers wpisać kod WISHMAX i kliknąć OK. W ten sposób cena kremu wyzeruje się i zostaną do opłacenia koszty wysyłki. Możecie oczywiście zrobić w tym czasie większe zakupy i wrzucić do koszyka też inne produkty, ale kod WISHMAX wyzeruje tylko cenę kremu Vitamin 75:




Uwaga:
- ta obniżka nie łączy się z innymi
- promocja ważna do końca sierpnia 2017

Koszty i czas wysyłki można sprawdzić TUTAJ - standardowa wysyłka do Polski to 10USD.



Jak widzicie, kto chętny zdąży jeszcze zamówić swój gratisowy krem (cena regularna to 27,99USD)! Jest to ciekawy produkt - dzięki 75% zawartości wody z rokitnika (seabuckthorn water) oraz witaminy E ma nie tylko silne właściwości nawilżające i anti-aging, ale też wspomaga działanie serum z wit. C. Wishtrend oczywiście zaleca stosować go w połączeniu z ich serum C21,5, aby wzmocnić jego działanie, ale rzecz jasna możecie go łączyć z każdym innym serum / esencją / emulsją zawierającą witaminę C. Nadaje się do stosowania rano i wieczorem. Krem szybko się wchłania, ma fajną konsystencję - nie jest tłusty, ale bogaty i zostawia bardzo delikatną warstwę na skórze. Dlatego ja planuję poczekać na chłodniejsze i przede wszystkim suche miesiące, bo teraz moja tłusta cera buntuje się przeciw jakimkolwiek kremom. Posiadaczki cer normalnych i suchych powinny polubić się z nim nawet latem.



Dajcie znać jeśli jesteście zainteresowani takim informacyjnymi postami, a będę dawać znać o promocjach i obniżkach!


Pozdrowienia,
Magda



** Wpis zawiera linki afiliacyjne, czyli jeśli klikając na któryś z nich zrobisz zakupy w sklepie, ja dostanę niewielką prowizję ALE ziarnko do ziarnka i mam nadzieję, że dzięki temu uzbieram na jakiś fajny kosmetyk do zrecenzowania na blogu :) **

17 komentarzy:

  1. O, nie miałam o tym pojęcia, a czasami zaglądam na Wishtrend! :D Udostępniam u siebie na fanpagu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przydatna informacja :)
      Dzięki za udostępnienie!

      Usuń
  2. Widziałam już wcześniej tę promocję ale dopiero teraz skusiłam się na zakup :) Wzięłam do kompletu serum :)
    Udostępnię informację, może ktoś jeszcze się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z kosmetyków.
      Dziękuję za udostępnienie!

      Usuń
  3. Kupiłam :) Dzięki <3 Mam akurat serum z witaminą C więc będzie do kompletu. Informacje o fajnych promocjach mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja będę krem stosowała z serum z Biochemii.

      Usuń
  4. Nie znam tego kremu, ale być może się skuszę dzięki Tobie :) Dzięki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go zamówiłam na początku miesiąca, w poprzednim miesiącu skorzystać koniecznie musiałam z kodu na I'm From Magnolia Essence, na krem nadal czekam, bo od ponad 10 dni utknął w Warszawie - ponownie :( Nie wiem co z tymi paczkami, ale non stop w Warszawie 10 lat gniją ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety promocję na esencję z magnolii przegapiłam :(
      Szkoda, że W-wa tak się czepia kosmetyków, wartość paczki niska, sama paczka mała, dziwne...

      Usuń
  6. To już moja trzecia promocja na whistrend :) w lipcu było serum z magnolią i dobrałam do tego sleeping pack a teraz serum z vit C. Kończę tą z biochemii urody i właśnie coś chciałam zmienić :) Wiec idealnie. Mam nadzieję że znowu zamieścisz drobne podpowiedzi o promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety serum z magnolią przegapiłam :(
      Będę dawać znać o promocjach, bo widzę, że jest zainteresowanie i sama mam nadzieję, że coś ciekawego będzie we wrześniu :)

      Usuń
  7. Dodatkowo polecam jak ktoś chce to serum z wit C to jak wybierzecie na promocji Serum + free shipping i ten krem z kodem to macie do zapłaty tylko 25 dolarków za serum a krem i wysyłka w podstawowej formie FREE!!!!!!!
    Pozwalam sobie udostępnić Twój post na fb ok :D niech inni też skorzystają a przy okazji jakiś punkcik dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystałam z Twojego klik klik i zakupiłam ten krem. Mam tylko pytanie, czy ten krem moge stosować samodzielnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, oczywiście, krem można stosować samodzielnie.

      Usuń
  9. Świetnie. Właśnie przeczytałam post i zamówiłam krem. :) Do zakupów dodałam również serum C21,5, gdyż chciałabym przetestować ten produkt. Przed wakacjami używałam Klairs Freshly Juiced Vitamin Drop i byłam bardzo zadowolona z efektów. Teraz spróbujemy dla porównania czegoś nowego. :) I tak. Jestem za tym, aby pojawiało się więcej takich postów. Pozdrawiam serdecznie. :) <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger