Krem i maska do rąk 2w1 Balea Handcreme


Krem do rąk to kosmetyk, którego nie może zabraknąć w mojej pielęgnacji. Zimą stawiam na gęste i maślane formuły, a latem na kremy lekkie i szybko wchłaniające się. Dziś mam dla Was coś pośredniego: krem i maska 2w1 Balea Handcreme z olejem makadamia, to połączenie obu tych formuł, a produkt przeznaczony do bardzo suchych dłoni. Zapraszam na recenzję.




Czy jestem zadowolona


Jestem i bardzo Wam ten krem polecam! Można go stosować jako zwykły krem do rąk w codziennej pielęgnacji lub jako maskę, na 30 min. Zawartość oleju makadamia oraz masła shea powoduje, że krem ma treściwą, ale nie ciężką konsystencję, a gliceryna, pantenol i alantoina dodatkowo wspomagają jego działanie nawilżające, regenerujące i łagodzące. Po jego zastosowaniu skóra dłoni jest odżywiona, nawilżona i wyraźnie wygładzona. Jest to świetny kosmetyk na okres przejściowy: wiosnę lub jesień, kiedy nie potrzebujemy ani bardzo gęstych i odżywczych, ani bardzo lekkich kremów.
 
Producent poleca też stosować krem jako maskę: w tym celu nakładamy go raz w tygodniu, grubszą warstwą na ok. 30min. Dobrze w tym czasie zabezpieczyć dłonie bawełnianymi rękawiczkami, co dodatkowo wspomaga wchłanianie kremu. Po takim zastosowaniu dłonie są ukojone, suche skórki wokół paznokci znikają, skóra jest świetnie zregenerowana i odżywiona.

Co jeszcze może Cię zainteresować
  • krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy
  • pachnie dość słodko, kwiatowo, kojarzy mi się z zapachem bzu
  • producent poleca go do bardzo suchych dłoni
  • tubka zawiera 100ml produktu
  • dostępny w sklepach sieci DM
  • cena w Niemczech to 0,95EUR









Podsumowując - lubię kremy do rąk Balea, polecam też wersję z mocznikiem Balea Urea (do rąk i do stóp, oba bardzo dobre). Szkoda jedynie, że dostępne są tylko w sklepach DM u naszych zachodnich i południowych sąsiadów. Jeśli podczas wakacji będziecie przejazdem w okolicach sklepów DM - zajrzyjcie tam koniecznie :).

Powoli zabieram się za przeglądanie wyników ankiety na temat mojego bloga, wszystkim biorącym udział serdecznie dziękuję, a w następnym poście znajdziecie wyniki samej ankiety oraz losowania nagrody.


Pozdrowienia,
Magda


14 komentarzy:

  1. Szkoda, że dostepnosć Balei jest słaba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bo gdyby DM-y były u nas można by było trochę poszaleć :)))

      Usuń
  2. Zapisuję na liście :) co jakiś czas bratowa przywozi mi moje "zamówienia z DM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisz, zapisz, cena niewysoka, warto spróbować!

      Usuń
  3. Miałam ale u mnie wysuszał dłonie ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? u mnie świetnie się sprawdził i z chęcią kupiłabym kolejną tubkę

      Usuń
    2. W takim razie ciekawa jestem jak zareagowałyby moje... One są bardzo wymagające...

      Usuń
  4. Kremy do rąk Balea jakoś niespecjalnie mi się sprawdzają, ale i tak ciągle kupuję kolejne wersje zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ładnie pachną, to fakt :)
      U mnie wersja Urea i ta 2w1 się sprawdziły, innych nie znam.

      Usuń
  5. Brzmi jak stworzony dla mnie! W tym roku raczej nie uda mi się podróżować, ale może znajdę go w korzystnej cenie w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może się uda. Jak znajdziesz - to bierz :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię produkty Balea, chętnie wypróbuję ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger