Blogowa ankieta z nagrodą :)


W dzisiejszym poście proszę Was - moich czytelników o pomoc. Przyznaję, że ostatnio jakoś nie mam weny do pisania i straciłam wiarę, że to co robię, jest dla Was ciekawe. Dlatego przygotowałam poniższą ankietę: żeby poznać Wasze zdanie na temat bloga i tematów tu poruszanych. Liczę, że dzięki Waszym wskazówkom blog stanie się ciekawszy i bardziej dopasowany do Was - moich drogich czytelników. Na zachętę przygotowałam też małą nagrodę :). Po szczegóły zapraszam poniżej.




Ankieta skierowana jest do obserwatorów i czytelników bloga Kociamber w podróży i będzie otwarta przez najbliższe 2 tygodnie, tj. od 23/05 do 6/06. Po 6 czerwca wyniki zostaną zebrane i przedstawione na blogu, a wśród osób, które do 06/06 do godz. 23:59 wyślą wypełnioną ankietę zostanie rozlosowana nagroda (wysyłka na mój koszt na terenie Polski). 

Co jest nagrodą? Kilka ciekawych mini kosmetyków przywiezionych z wakacji w Tajlandii - myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie: kremy BB/CC, kolagenowe serum, maseczka na noc (sleeping mask), serum i maseczka na trądzik, ślimakowy żel, płatki pod oczy, krem na przebarwienia.

kliknij, aby powiększyć


Jest to moja pierwsza blogowa ankieta i trochę obawiam się, czy wszystko będzie działało tak, jak powinno. Dajcie znać mailowo, gdyby coś poszło nie tak.

Zapraszam do wypełniania ankiety!

Pozdrowienia, 
Magda



14 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger