Niedziela dla włosów z nawilżającym OMO i nowa fryzura




Dawno nie robiłam NdW oraz nie pokazywałam swojej fryzury i należy Wam się małe wyjaśnienie - pierwsze co zrobiłam w grudniu, po przyjeździe do Polski, to wizyta u fryzjera i ścięcie włosów na najkrótszego boba, jaki się dało wykonać bez dużego podgalania szyi. Minął już prawie miesiąc i moje włosy są trochę dłuższe, a bob wygląda tak:




Dziś postawiłam na nawilżającą moc kosmetyków Schwarzkopf - BC Bonacure z serii Moisture Kick. Moje OMO wyglądało następująco:

  • pierwsze O: na wilgotne włosy nałożyłam maskę nawilżającą Moisture Kick
  • M: po 30 minutach zmyłam ją delikatnym szamponem Nivalis z ekstraktem z czosnku
  • drugie O: w mokre włosy wmasowałam maskę Isana Oil Care, na kilka minut, po czym zmyłam.



Po odciśnięciu nadmiaru wody w bawełnianą koszulkę spryskałam je nawilżającą mgiełką / odżywką bs również z niebieskiej serii BC Bonacure i przeczesałam włosy grzebieniem o szeroko rozstawionych ząbkach. Dałam włosom podeschnąć naturalnie i w prawie suche wtarłam dwie dawki lekkiego olejku Mythic Oil.


Następnie krótko podsuszyłam włosy szczotko-suszarką obrotową, żeby je trochę podkręcić i oto efekt końcowy:








Całe włosy mam już równej długości, cieszy mnie szczególnie, że grzywka wreszcie zrównała się z resztą. Zauważyłam, że zimą częściej skupiam się na emolientach i zbyt mało nawilżaczy używam w pielęgnacji włosów. Po dzisiejszym nawilżającym OMO włosy są w lepszej kondycji: mniej się puszą, są miękkie i śliskie. 

A Wy pamiętacie o nawilżających maskach do włosów?
Jak mija Wam niedziela?

Pozdrawiam,
Magda


20 komentarzy:

  1. Bardzoładna fryzurka!:) Muszę kupić wreszcie tą maskę z Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, kosztuje kilka złotych i jest bardzo dobra!

      Usuń
  2. Ta maska z Isany jest bardzo fajna u mnie jako b/s :) jako d/s średnio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jej w takim razie spróbować jako b/s, bo to już moje drugie opakowanie i cały czas używam ze spłukiwaniem.

      Usuń
  3. U mnie niedziela mija leniwie :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) U mnie pracowicie z rana, bo wzięłam się za szorowanie łazienki, ale teraz czas na kawkę!

      Usuń
  4. Madzia jak Ty super wyglądasz.
    Laseczka jak się patrzy :)
    I powiem Ci, że chyba najbardziej podobasz mi się w takich krótkich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha - Jola dziękuję Ci bardzo, kochana jesteś i lejesz miód na moje serce!
      A jeśli chodzi o włosy, to doszłam do wniosku, że dłuższych niż do ramion nie będę już zapuszczać.

      Usuń
  5. Ale piękne i widać że takie zdrowe :) Cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez ostatni tydzień nic nie robiłam specjalnego z włosami i teraz budzę się rano z ogromnym kołtunem na czubku głowy. :/ Dobry jest Mythic Oil? Masz piękną fryzurkę, uwielbiam taką długość włosów. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię Mythic Oil, ale jak chcesz dowiedzieć się więcej - to zapraszam do posta z porównaniem Mythic Oil i olejku Elseve:
      http://kociamberwpodrozy.blogspot.com.tr/2015/06/mythic-oil-vs-eliksir-odzywczy-ktory.html

      Usuń
  7. Kusi mnie Mythic Oil :) Rozumiem radość z wyrównania wszystkich włosów, jakiś czas temu też się z tego cieszyłam :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go spróbować, ale polecam kupić w jakiejś drogerii / aptece internetowej - nawet z kosztami przesyłki wychodzi taniej niż zakup u fryzjera.

      Usuń
  8. Gęste i piękne włosy ;-) z olejków polecam spróbować bielende olejek brzoskwiniowy... To co robił z moimi straczkami to jak by to ująć - cud! Poluje na niego teraz.. Normalnie kosztuje okolo 20-30zl a w promovji dałam za nie go gdzieś połowę tej ceny.. Teraz czekam na promocję... Naprawde najlepszy olejek jakiego używałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie geste, pozazdroscic :) Pasuje Ci taki bob :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie mam gęstych włosów niestety, ale bob im służy :)

      Usuń
  10. Cudowne masz włosy, do twarzy Ci z tą fryzurą ( mówię na podstawie profilowego ♥ ) a o maskach zawsze pamiętam, olejek Mithyc bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger