Zmiany, zmiany, zmiany

 
Zmiany, zmiany, zmiany.
Mniejsze, większe i te całkiem poważne - zmiany ostatnio rozgościły się w moim życiu.

 
Nie wspominając o pracy (gdzie ostatnio zmiana goni zmianę) i idąc chronologicznie - ścięłam włosy i wreszcie mam upragnionego boba. Widziałyście go już na FB:
 
 
 


Minusem tej fryzury jest konieczność jej układania na szczotce po każdym myciu, jeśli się chce jako tako wyglądać. Dziś wyglądam tak:
 
 
 
 
Denerwują mnie te dłuższe przody i przy następnej wizycie na pewno poproszę o ścięcie na równo - oczywiście jeśli tylko się dogadam.... O co chodzi? Czemu muszę się dogadać? To już kolejna zmiana!
 
Przeprowadziliśmy się z rodziną do Turcji, do Izmiru! To długo wyczekiwana i największa zmiana w naszym życiu. Od dawna myśleliśmy o wyjeździe zagranicę, dla nas - żeby coś zmienić w życiu i dla dzieci - żeby musiały chodzić do anglojęzycznej szkoły i używać angielskiego i żeby stały się obywatelami świata. To dopiero kilka dni w Turcji, więc powoli oswajamy się z miastem, klimatem (36st C) i innym życiem. Zdjęcia z Izmiru pojawiać się będą pewnie na Instagramie, bo tak najwygodniej.
 
 
widok z okna
 
Z bloga usunęłam Disqusa - chociaż wszystkim zawsze polecałam ten sposób na komentowanie, u mnie przestał już działać zupełnie. Już od pewnego czasu nie dostawałam mailowych powiadomień o Waszych komentarzach, nie widziałam ich w panelu Bloggera, ale czarę goryczy przelało zniknięcie wszystkich komentarzy z kilku ostatnich postów. Tak więc koniec z Disqusem, szkoda.

 



Powoli przyzwyczajam do kawy po turecku - mini filiżanka, gdzie 1/3 pojemności zajmują fusy. Patrząc na to zdjęcie tak zachciało mi się kawy, że muszę się już z Wami pożegnać i lecę po kawę :)))


Pozdrowienia,
Magda

33 komentarze:

  1. Do Turcji ? Nadajesz z Turcji ? Pięknie! Powodzenia! A fryzurka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz będę nadawać z Turcji :)
      I dziękuję!

      Usuń
  2. jaaaaaak fajnie! A fryzura bob wiecznie modna ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) boba miałam już nie raz i zawsze z przyjemnością do niego wracam

      Usuń
  3. Sporo tych zmian. Fryzura piękna, a przeprowadzki... zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och! Faktycznie zmiany! Ależ nowiny :D
    Powodzenia! Ja bym chyba nie dała rady z takim klimatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko nie jest, zwłaszcza, że nie jestem miłośniczką upałów :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Eee, nie aż tak, kiedyś myśleliśmy o Australii :)

      Usuń
  6. Aleś mnie zaskoczyła! Oby się Wam tam najlepiej ułożyło :)
    W temacie upałów to w sumie dla mnie żadna nowość, wczoraj 37 stopni w cieniu, dzisiaj trochę lżej, bo 35... :)
    U mnie Disqus przestał synchronizować komentarze z Bloggerem. Mam nadzieję, że nie wywinie mi takiego numeru, jak u Ciebie, bo straciłabym znacznie więcej. Chyba po prostu zacznę reguralnie eksportować komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podobne upały i w Turcji, i w Polsce.
      A z komentarzami lepiej zacznij eksportować, bo nigdy nie wiadomo, co się może przydarzyć...

      Usuń
  7. Aleś mnie zaskoczyła! Oby się Wam tam najlepiej ułożyło :)
    W temacie upałów to w sumie dla mnie żadna nowość, wczoraj 37 stopni w cieniu, dzisiaj trochę lżej, bo 35... :)
    U mnie Disqus przestał synchronizować komentarze z Bloggerem. Mam nadzieję, że nie wywinie mi takiego numeru, jak u Ciebie, bo straciłabym znacznie więcej. Chyba po prostu zacznę reguralnie eksportować komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow super, że się przeprowadziliście się do Turcji. Macie już pracę? Ciężko było znaleźć mieszkanie? jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super, że się przeprowadziliście się do Turcji. Macie już pracę? Ciężko było znaleźć mieszkanie? jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow super, że się przeprowadziliście się do Turcji. Macie już pracę? Ciężko było znaleźć mieszkanie? jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracę ma mój mąż, jest na 2-letnim kontrakcie, mieszkanie mamy tymczasowe i szukamy tego ostatecznego, ja będę zdalnie pracować do końca roku w mojej firmie, a potem się zobaczy!

      Usuń
  11. Że Turcja? No, no, ciekawy kraj. Dawaj znać jak Wam się tam układa. Boba kiedyś miałam i zastanawiam się czy do niego nie wrócić. Chociaż to układanie na szczotce nie bardzo mi się uśmiecha. Tym bardziej, że moje włosy lubią się wywijać. Powodzenia w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A propos boba - to też nie uśmiecha mi się za każdym razem modelować, ale bez tego włosy mi się puszą i wyglądam naprawdę słabo :(((

      Usuń
  12. Śliczna fryzura. Ja ciągle szukam takiego cięcia, żebym nie musiała za każdym razem gdy umyję kłaczki, układać ich i targać na szczotce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa! Turcja! Wow, napiszesz posta o tym czemu ten kraj?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie ma za bardzo o czym pisać posta - my chcieliśmy wyjechać i nadarzyła się okazja u męża w pracy, bo szukali na 2 lata osoby do biura w Izmirze, więc się zdecydowaliśmy :)

      Usuń
  14. Kiedyś również miałam boba i to również miała być moja wymarzona fryzura. jednak w moim przypadku okazała się w ogóle niepraktyczna. włosy ciągle się wywijały, a ja nie miałam czasu (ani chęci) latać i co chwile je poprawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - ja mam podobnie, tzn. mam chyba trochę zbyt zniszczone włosy (zewnętrzną warstwę) po rozjaśnianiu i bardzo mi się puszą, bez modelowania ani rusz. I to trochę bez sensu, bo regularnie modelując jeszcze bardziej przesuszam. Oczywiście stosuję serum ochronne, ale generalnie trochę z tym zabawy...

      Usuń
  15. Turcja? szook, myslalam ze sie przeprowadzacie do innego mieszkania ...Powodzenia w aklimatyzowaniu sie , mam nadzieje ze nadal bedziesz pisala i podzielisz sie z nami tym razem tureckimi metodami pielegnacji :)
    Trzymam kciuki i wyczekuje w takim razie wpisow o zyciu po turecku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, taka niespodzianka :) Pisać oczywiście mam zamiar, oraz poznawać tureckie sposoby i kosmetyki :)

      Usuń
  16. Zazdroszczę Turcji, chociaż nie wiem czy chcialabym tam mieszkac na stale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest inaczej, ale ja jestem zaskoczona, że Izmir jest taki "europejski", więc nie jest źle :)

      Usuń
  17. Bardzo ładna fryzurka ;) Przeprowadzi do Turcji zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam boba z dłuższym przodem i przez długi czas marzyła mi się taka fryzura, ale konieczność układania i regularnego podcinania mnie skutecznie zniechęcają :) Trzymam kciuki za szybką aklimatyzację w nowym miejscu. Z komentarza wyżej piszesz, że miasto jest "europejskie", to ważne, będzie łatwiej się odnaleźć :) Ja dość często jeżdżę za granicę, ale im częściej wyjeżdżam, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że w Polsce jest mi najlepiej, tu się czuję jak w domu. Oczywiście pomijając już kwestie tego, jak u nas wszystko funkcjonuje czyli najniższa krajowa, umowy śmieciowe i brak socjalu :P To jednak nasza kultura podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wspaniałe zmiany w Twoim życiu, szczególnie ta Turcja :) Koniecznie dawaj tutaj teraz dużo zdjęć :) Fryzura super , sama miałam i zrezygnowałam, denerwowało mnie jej poranne "modelowanie" :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezle zaskoczenie z ta przeprowadzka, musze przyznac, ze mocno sie zdziwilam, ze akurat Turcja, ale doczytalam w komentarzach, ze Twoj maz Dostal tam kontrakt. Zycze, zeby Wam sie super ulozylo, a i zeby dzieci byly zadowolone :) Widoki piekne :) Fryzurka rowniez super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger