Szampon bio pha organic do włosów tłustych


Dziś propozycja dla wszystkich eko-maniaczek i osób szukających naturalnych, przyjaznych środowisku kosmetyków. Jest to szampon marki bio pha organic, przeznaczony do mycia włosów przetłuszczających się.






Pierwsze co rzuca się w oczy, to ciekawa, prostokątna butelka, całkiem duża (400ml) i zaopatrzona w poręczną pompkę. Jednak znacznie ciekawsza jest zawartość tej butli, bo szampon wyróżnia się naturalnym składem, a producent informuje nas, że produkt:


  • nie zawiera: GMO, parabenów, fenoksyetanolu, silikonów, PEG, syntetycznych kolorantów, chloru i jego pochodnych. Nie testowane na zwierzętach,
  • posiada certyfikat ECOCERT,
  • 98% składników pochodzenia naturalnego,
  • 10% składników z gospodarstw ekologicznych.



Szampon jest przeźroczysty i orzeźwiająco pachnie dzięki zawartości olejków eterycznych: cytrynowego oraz rozmarynowego. Wraz z sokiem z aloesu nadają one włosom lekkości, świeżości i nawilżenia. Szampon dobrze domywa skórę głowy i włosy, nie miałam przy nim problemu ze zmyciem za pierwszym razem mieszanki olejowej zawierającej gęsty olejek rycynowy. Włosy są sypkie i lekkie, ale moje oczywiście wymagają po nim odżywki. Pieni się w sam raz - ani za słabo, ani za mocno; do umycia całej głowy potrzebuję 2 pompek (wersja 200ml zapakowana jest w buteleczkę bez pompki). Używam go regularnie i nie potrzebuję zbyt często oczyszczać włosów typowym "zdzierakiem" z SLSem: według mnie to ciekawa propozycja pomiędzy szamponami super delikatnymi, a tymi mocniejszymi, bo środek myjący ALS (Ammonium Lauryl Sulfate) znajduje się w nim dopiero na 4-tym miejscu.




Skład: AQUA, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, POLYGLYCERYL-4-CAPRATE, AMMONIUM LAURYL SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, INULIN, BENZYL ALCOHOL, SODIUM COCOAMPHOACETATE, SODIUM BENZOATE, PHYTIC ACID, MARIS AQUA, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL, CITRUS MEDICA LIMONUM LEAF OIL, SODIUM HYDROXIDE, CORYLUS AVELLANA LEAF EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, LIMONENE.



Warto wiedzieć, że francuska firma BIOPHA produkuje również całą gamę produktów do pielęgnacji ciała, twarzy, jamy ustnej. W ich ofercie znajdziemy też inne rodzaje szamponów oraz odżywki. Produkty możemy kupić głównie w sklepach internetowych, cena 400ml szamponu to ok. 50zł. Ja swoją butelkę kupiłam na targach kosmetycznych za nieco niższą cenę (chyba ok. 30zł).


Jeśli znacie lub używałyście również innych produktów od BIOPHA dajcie znać - sama jestem ciekawa ich oferty.


Pozdrowienia,
Magda





9 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy nic tej firmy, jednak w końcu to zmienię bo kręcę się wokół nich od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś mi mignął jak składałam zmówienia ale to nie dla moich kudłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie dowiedzieć się co nieco o nowej marce kosmetyków, szkoda że mój portfel świeci pustkami bo ten szampon wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio lubię kosmetyki z aloesem, więc mógłby mi przypaść do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki dobry szampon do włosów przetłuszczających się u nasady a suchych na ońcach i z tendencją do podrażnieńskalpu i łupieżu. Ale chyba za dużo wymagam, bo jak narazie nie znalazłam takiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mają odpowiednik dla sucharków to bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. a wiesz, że chyba mają, bo generalnie ich oferta jest całkiem szeroka

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie jeszcze kusi pozostała część ich oferty....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger