Zakupy, nowości z lutego


Było już denko, więc pora na nowości. Poprzedni tydzień spędziłam na zwolnieniu w domu i mając dużo czasu na przeglądanie sklepów internetowych kliknęłam sobie w:

1. Balneokosmetyki - zestaw na niedoskonałości cery od : żel i krem, obu już używam i na razie same pozytywne wrażenia.




2. E-naturalne: 
- tonik z kwasem salicylowym i AHA - pierwszy kosmetyk z kwasami, na który moja cera zareagowała burakiem!
- mleczko jedwabne - zrobię z nim mgiełkę do włosów,
- glyceryl cocoate - do produkcji własnych olejków hydrofilnych do mycia twarzy, pierwszy już zrobiony.



3. Merlin.pl:
- serum z witaminą C z Ava - w bardzo dobrej cenie ok. 13zł
- serum z Bielenda Professional - z kwasem salicylowym
 


4. Niewielkie zakupy w Rossmanie:
 


5. Inne: 
- gencjana -  do maski do włosów na ochłodzenie rudości
- olej rycynowy - do olejku hydrofilnego
- szampon Fructis - na wypróbowanie :)


Jak tam u Was z zakupami? Coś ciekawego wpadło do koszyka?


Pozdrowienia,
Magda

23 komentarze:

  1. Jaki efekt na zdjęciu z szamponem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam Balneokosmetyków, ale powoli poszukuję czegoś antybakteryjnego na wiosnę i lato, bo muszę zrezygnować z moich ukochanych kwasów. :( Także czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum z Ava kusi mnie już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne zdjęcie samponu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie poczytam coś więcej o żelu do twarzy z Balneokosmetykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi ten szampon. Będę czekać na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W lutym nie szalałam i w marcu chyba też nie poszaleję ;( portfel jest w depresji ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa mleczko jedwabne <3 Muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo miałam parę próbek tego kremu siarkowego i tez byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa takie mleczko, można dodać do żelu hialuronowego i mieć super serum.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czytałam kilka pozytywnych recenzji i sama się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, za jakiś czas będzie recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wcześniej nie znałam, skusiłam się, bo były chwalone przez blogerkę o podobnym typie cery do mojej. Jak na razie jestem zadowolona, bedę pewnie o nich pisać za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele osób poleca, kup - drogie nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bawiłam się efektami - na każdym zdjęciu inny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ano, czasami są ważniejsze sprawy niż kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na razie też bardzo pozytywnie oceniam oba balneo-kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam zadowolona z działania szamponu Garnier, teraz kupiłam odżywkę :) Czekam na Twoją opinię o toniku z kwasami oraz kredce Rimmel. Oba kosmetyki bardzo mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Justyna Wiśniewska7 marca 2015 21:06

    No nic nie miałam ale Fructis mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne nowosci, udanych testow Ci zycze :) Mleczko jedwabne mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ava <3 mam nadzieję, że się sprawdzi. Uwielbiam ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe nowości, na Balneokosmetyki mam ochotę od dawna, ale zapasy póki co nie pozwalają na złożenie zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger