Warsztat rozwojowo - kreatywny, moja relacja




Jak już wiecie całą sobotę spędziłam na przemiłym wydarzeniu, jakim był Rowojowo-Kreatywny Warsztat zorganizowany przez Adę (www.lilinaturalna.com) oraz Edytę (www.edytazajac.pl) w warszawskiej Sztukarni. W planach było:

Projekt Sukces – mocna dawka inspiracji, dzięki której ruszysz w stronę sukcesu
Mini warsztat makijażu mineralnego z Ecolore
Zdrowy lunch
Warsztat tworzenia kosmetyków naturalnych
Mini warsztat tworzenia wosku zapachowego z Craft'n'Beauty

Zapraszam na relację z tego wydarzenia!



Zaczęłyśmy od 3 inspirujących godzin z Edytą Zając, psychologiem i trenerem, a było tak ciekawie, że zapomniałam o robieniu zdjęć :). Tematem przewodnim był Sukces, nie tylko zawodowy (też omówiony), ale rozumiany szerzej - jako sukces w rodzinie, poczucie spełnienia, zdrowe życie, rozwijanie siebie. Ciekawym dla mnie ćwiczeniem było zaplanowanie 3 następnych lat - rozpisanie na osi czasu, co chciałabym osiągnąć w 2015, 2016 i 2017. Przy każdej osi trzeba było wpisać swój wiek. Takie uświadomienie sobie, że czas leci szybko, ja robię się coraz starsza i często marnuję ten czas, dało mi dużo do myślenia i motywację do rozpisania 50 celów na najbliższy rok.

Następnie odbył się szybki pokaz makijażu mineralnego Ecolore. Właścicielki firmy opowiedziały czym różni się podkład mineralny od tradycyjnego i pomalowały ochotniczkę Agnieszkę. Reszta z nas mogła sobie obejrzeć i "pomacać" podkłady, róże i bronzery Ecolore, a w prezencie dostałyśmy zestaw trzech miniaturek (podkład, róż i cień mineralny).

kosmetyki mineralne Ecolore
 
kosmetyki mineralne Ecolore

kosmetyki mineralne Ecolore


Po obejrzeniu mineralnych cudeniek udałyśmy się piętro niżej na lunch - pyszny, zdrowy i pięknie wyglądający. Przyznajcie same, że na widok takiej sałatki ślinka cieknie :)




W czasie, kiedy my kończyłyśmy jedzonko, Ada rozkładała już na stole wszystkie składniki potrzebne nam do produkcji własnych kosmetyków: olejki eteryczne i zapachowe, suszone zioła, masła, oleje, przyprawy. Po ciekawym wstępie o właściwościach olejków eterycznych - zabrałyśmy się do pracy:




Każda z nas zrobiła:
- pachnącą i kolorową sól do kąpieli
- dwie musujące babeczki kąpielowe (mi wyszły trzy, bo nie mogłam opanować rosnącego ciasta :))
- peeling pomarańczowy do ciała
- świecę do masażu w dzbanuszku, czyli balsam na ciepło
- serum olejowe - regulujące lub odmładzające

pachnąca cytrusami sól do kąpieli mojej produkcji

sól, babeczki kąpielowe, peeling i serum olejowe

Pod koniec naszego spotkania dziewczyny z Craft'n'Beauty zaprezentowały swój nowy produkt, czyli zestaw do tworzenia własnych wosków zapachowych: kolorowe woski - gwiazdki i 5 mini olejków, które można stosować osobno lub dowolnie mieszać. W kominku pachniał orientalny zapach Daenerys, który trafił mi się w upominku od firmy, z czego jestem bardzo zadowolona :)

Craft'n'Beauty zestaw do tworzenia własnych wosków zapachowych

Craft'n'Beauty zestaw do tworzenia własnych wosków zapachowych



Jednym ze sponsorów spotkania była firma Sylveco, więc wszystkie uczestniczki dostały zestaw kilku pełnowymiarowych produktów i wiele próbek kremów w dużej, płóciennej torbie z logo firmy. Poza tym znalazłyśmy w niej też próbki kremów Clochee, zestawy od Ecolore i Craft'n'Beauty. Obecna na warsztatach Ewelina prowadząca sklep Blisko Natury obdarowała nas zestawem olej Sacha Inchi plus masło makadamia. Oczywiście nie mogło zabraknąć pięknego drobiazgu ze sklepu Lili in the Garden.







Jeśli zastanawiacie się, czy warto uczestniczyć w takich warsztatach - odpowiem oczywiście TAK, to był dobrze i kreatywnie spędzony czas. Adriana i Edyta organizują swoje warsztaty w różnych miastach, więc jeśli obserwujecie blogi lub fanpage dziewczyn na FB, na pewno nie przegapicie zapowiedzi następnego spotkania. Miałybyście chęć uczestniczyć w takim spotkaniu?


Pozdrowienia,
Magda


14 komentarzy:

  1. Bardzo chciałam tam być, ale niestety tydzień wcześniej mialam kurs typowo z mojej dziedziny i to na niego przeznaczylam pieniadze...

    OdpowiedzUsuń
  2. cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami trzeba wybierać: tym razem kurs z Twojej dziedziny, następnym razem - warsztaty kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być świetnie :)
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że jesteś zadowolona.
    Zaciekawiłaś (bo też by mnie się taki przydał) mnie tymi warsztatami z planowania. Może coś więcej o nich napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że dziewczyny zawitają gdzieś bliżej mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego spotkania mogę tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zajrzyj na stronę Edyty - jest tam zakładka dotycząca projektu Sukces, ale też duża część wpisów poświęcona jest celom / planom

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika Wielki Kufer23 lutego 2015 20:12

    Było fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się być na warsztatach organizowanych przez dziewczyny :) Uroczy zestaw od Craft'n'Beauty oraz upominek od Lili In the Garden :) Takie jedzonko mogłabym jeść każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przezycie, zazdroszcze Ci, bardzo chcialabym wziac udzial w takich warsztatach, niestety mieszkam za granica, ale narobilas mi smaku. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger