Już niedługo wiosenne targi BEAUTY FORUM w Warszawie


Mieszkam w Warszawie, ale na różnych kosmetycznych imprezach nie bywam. Z jednej strony dlatego, że nie jestem z kosmetyką związana zawodowo, a z drugiej - z chęcią poszłabym zobaczyć te wszystkie nowości i jak to wygląda, ale po prostu o takich imprezach nie wiem (zazwyczaj dowiaduję się z blogów dziewczyn, które były). Jeśli macie podobnie, to dziś informuję Was o nadchodzących targach BEAUTY FORUM w Warszawie.





Targi odbędą się w weekend 7-8 marca i jest to chyba najważniejsza impreza dla profesjonalistów odbywająca się w Warszawie (jeśli się mylę - dajcie znać). Mimo tego, wcale nie trzeba zajmować się kosmetyką czy wizażem zawodowo, aby targi odwiedzić lub wziąć udział w ciekawych seminariach. 

Wszystkiego dowiecie się ze strony Beauty Forum -  lista wystawców, godziny otwarcia, lokalizacja, itp. 

Cennik - bilety wstępu na targi:

        9,00 zł bilet jednodniowy ulgowy - dla studentów

        15,00 zł bilet jednodniowy ulgowy z Kartą Gościa

        22,00 zł bilet jednodniowy normalny w przedsprzedaży (w kasie: 27,00 zł)

       36,00 zł bilet dwudniowy normalny w przedsprzedaży  (w kasie: 44,00 zł)


Równolegle z targami odbywać się będą różne ciekawe seminaria, ja zastanawiam się nad udziałem w którymś z tych trzech (koszt udziału w 1 seminarium to 22,50zł):
  • Kontrowersyjne składniki kosmetyków - fakty i mity pod lupą
  • Naturalne oleje i olejki w kosmetyce i spa - masaż, aromaterapia, anti-aging
  • SOS dla paznokci - regeneracja bardzo zniszczonych płytek
Lista wszystkich seminariów i wykładów dostępna jest po zarejestrowaniu się na stronie targów.  


Mam nadzieję, że ta informacja okaże się i dla Was przydatna!

Pozdrowienia,
Magda

20 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie, bo z chęcią bym się tam wybrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa, chętnie bym poszła gdybym mieszkała w okolicach Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, dziękuję za radę :P

    A wiesz, że to wszystko dzięki Twojej relacji z Londynu i komentarzom pod postem? Zaczęłam szukać cóż to takiego ma się odbyć w marcu - i proszę, od razu Beauty Forum! Waham się jeszcze trochę, bo moja córcia ma w sobotę 7-go egzamin PET, a właśnie 7-ego są te ciekawsze dla mnie seminaria.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, że się zainspirowałaś... niesamowite przeżycie te targi, a seminaria tym bardziej:)
    choć rozumię rozterkę... ale może się uda i powodzenia dla córki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli już to też wybrałabym się głównie ze względu na seminarja. I to na pewno gdyby były w moim mieście, ale z Kielc nie chce mi się jechać. Żałuję, że takie fajne wydarzenia kosmetyczne nigdy nie są blisko mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justyna Wiśniewska25 lutego 2015 19:43

    Szkoda, że tak daleko ;( ale jako masażystka poszła bym na seminarium z olejami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jeśli pójdę, to skorzystam z Twoich doświadczeń i wezmę płaskie buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Kielc nie jest aż tak daleko. A w Twoich rejonach nic takiego nie jest organizowane? Może w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będę w domu, do Warszawy nie pojadę bo mam trochę obowiązków na ten weekend :D Może chłopak przyjedzie na Dzień Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na targi w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magda koniecznie, to podstawa, choćby na zmiane;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety muszę być w pracy, szefowa się wybiera :( No nic, czekam na jesienną odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi się wydaje, że na Beauty Forum warto pojechać. Warszawa jest stosunkowo 'na środku' :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest tak daleko, ale wciąż takie pieniądze na bilet pociągowy czy benzynę (preferowałabym jednak samochód a w tym przypadku to jakieś 250 zł w obie storny) wolałabym przeznaczyć na wypad ze swoim mężczyznom do jakiegoś fajnego miasta i zwiedzanie :) Po prostu :) Kwestia tego, kto jakie ma fundusze :)
    Kociamberze mój drogi u nas w Kielcach jest blogotok i napewno w następnym roku sobie nie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak - do tych 250zł trzeba dodać koszt parkingu, bilet wstępu, jakieś jedzenie i cena rośnie, masz rację, że wolisz pozwiedzać :) U mnie koszt dojazdu odpada, więc się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Monika Wielki Kufer27 lutego 2015 22:50

    Oj szkoda, że mam inne plany na ten czas. Na szczęście w kwietniu jadę do Poznania na Targi Kosmetyczne (18/19.04) więc nie będzie mi szkoda tych warszawskich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam ostatnio o tych w Poznaniu. Zapowiada się istne szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. I priorytety. Ja jestem kosmetologiem, więc zwiedzanie schodzi u mnie na dalszy pan:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecamy markę Abeauty - nowość na polskim rynku kosmetycznym. Naturalne, włoskie kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała na bazie oliwy z oliwek, winogron,szafranu. Zapraszamy serdecznie na www.abeautypolska.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger