Serum z EcoSpa - kupiłam jedno, a mam dwa!


Podczas dnia Darmowej Dostawy kupiłam sobie w EcoSPA zestaw Regenerujące serum z kwasem laktobionowym 15% - ponieważ przeznaczone jest do cery dojrzałej i przetłuszczającej nie zastanawiałam się długo i serum wkrótce pojawiło się u mnie. A w jaki sposób mam 2 zestawy? Tego dowiecie się poniżej!


ecospa.pl







Zestaw Regenerujące serum z kwasem laktobionowym 15%


Dlaczego właśnie ten zestaw wybrałam? Ano dlatego:

Zestaw do przygotowania intensywnego serum z kwasem laktobionowym (porcja 30ml). Polecane do cery dojrzałej, zniszczonej, z przebarwieniami i małymi  zmarszczkami, również do pielęgnacji cery problemowej (z objawami trądziku różowatego czy atopowego zapalenia skóry).

Serum składa się wyłączenie z aktywnych składników, działających kompleksowo na skórę. Potrójny roztwór kwasu hialuronowego intensywnie nawilża skórę, zaś żel aloesowy w połączeniu z dużym stężeniem kwasu laktobionowego wzmacniają procesy naprawcze skóry, łagodzą stany zapalne, podrażnienia i zaczerwienienia.

Serum należy zużyć w ciągu 3 miesięcy od daty przygotowania i przechowywać w lodówce.


Zestaw tworzą jedynie 3 składniki:
  • potrójny kwas hialuronowy,
  • żel z aloesu,
  • kwas laktobionowyy,

a całość jest banalna w wykonaniu. Najpierw mieszamy kwas hialuronowy z żelem aloesowym, a potem dodajemy kwas laktobionowy, cały czas porządnie mieszając. Na koniec pozostaje nam opisać buteleczkę (bardzo podobają mi się etykiety z EcoSpa) i voila - mamy serum!




Serum zaraz po zrobieniu miało postać lekkiego żelu i bez problemu można było go użyć, tym większe było moje zdziwienie, jak po trzech dniach wyjęłam je z lodówki i praktycznie nie mogłam wyjąć pipetki z buteleczki, bo całość zastygła w gęstego glutka. Zdziwiona przeczytałam jeszcze raz opis i instrukcję wykonania na stronie, żeby upewnić się, czy aby na pewno wszystko dobrze zrobiłam (niby chodziło tylko o zmieszanie 3 składników, ale kto wie...) - wszystko było OK. Napisałam więc maila do EcoSpa i opisałam całą sytuację. Na drugi dzień dostałam odpowiedź od p. Aleksandra, który wyjaśnił, że serum niestety gęstnieje, ale wciąż zachowuje swoje właściwości. Można go używać, ale jest to niewygodne, więc EcoSpa proponuje mi wypróbowanie ulepszonej receptury tego serum gratis, jeśli zgodzę się na odbiór osobisty. Zgodziłam się i bardzo się zdziwiłam, bo za 2 dni zapukał do mnie listonosz z paczką :)




W paczuszce znalazłam list oraz nowy zestaw, który rzeczywiście ma zmienioną recepturę, bo teraz w jego skład wchodzą:

  • hydrolat rumiankowy
  • gliceryna
  • kwas laktobionowy
  • konserwant
a wykonanie jest równie proste, co poprzednio.





Nowego serum jeszcze nie zrobiłam, bo glutka udało mi się przelać do buteleczki typu air-less, z której nawet daje się go używać i muszę Wam powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z jego działania. Serum przyjemnie napina i wygładza skórę, a ja zastanawiam się na ile to rezultat dobrego składu tego kosmetyku, a na ile jego konsystencji. Przecież gdybym wysmarowała twarz galaretką, też po wyschnięciu miałabym napiętą i wygładzoną skórę, prawda? ;)




Cała prawda o serum regenerującym wyjdzie zapewne na jaw po przygotowaniu i używaniu serum vol. 2, o czym nie omieszkam Was poinformować. 



Link:
sklep EcoSpa, zestaw Regenerujące serum z kwasem laktobionowym 15%



Podsumowując - jestem mile zaskoczona szybkością odpowiedzi i propozycją sklepu. Właśnie w takich sytuacjach można poznać, jak firmy dbają o zadowolenie klienta i bardzo mnie cieszy, że EcoSpa podeszło do sprawy w pełni profesjonalnie. Żeby się choć troszkę odwdzięczyć wspomnę, że z ich oferty miałam Masło Shea Nilotica oraz Olej kokosowy ze świeżego miąższu i oba bardzo polecam! 

Ciekawa jestem, czy miałyście podobne doświadczenia ze sklepami internetowymi i jak one podeszły do Waszej reklamacji. Jeśli nie tak pozytywnie jak EcoSpa, dajcie znać - będę wiedziała, czego unikać!


Pozdrowienia,
Magda


20 komentarzy:

  1. Ten sklep bardzo lubię i cenię. Uwielbiam ich kwasy AHA - robiłam z nich sobie toniki - jedne z najlepszych jakie używałam -moja tłusta cera je kochała.

    Kiedyś roniłam u nich zakupy i m.in. zamówiłam słoik z ciemnego szkła. Dostałam maila, czy mogą dosłać go później, bo nie chcą przedłużać realizacji zamówienia. Odpisałam, że tak. Byłam zaskoczona, bo w przesyłce był słoik przezroczysty, a za kilka dni dotarł do mnie mój z ciemnego szkła.
    Ty masz dwa sera, a ja dwa słoiczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo miłe z ich strony.
    Jak najwięcej takich sklepów, a dokładniej mówiąc obsługi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie często się słyszy o takim podejściu do klienta!
    A swoją drogą - muszę zerknąć na ich ofertę kwasów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ochotę zrobić u nich jakieś zamowienie, ale nie wiedziałam co zamówić, teraz mi sie kończy serum i kwas hialuronowy, więc się rozejrzę cotam mmają ciekawego w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadko sie zdarza, żeby właściele sklepu tak się interesowali opinią klientów :) taki profesionalizm zachęca do zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzyj, zajrzyj, ja się zdziwiłam widząc w ofercie gotowe zestawy (nie byłam na bieżąco) - ostatnio lubię sobie kupić takiego gotowca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, no to brawa dla właściciela :). Bardzo miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnie pozytywne opinie spotykam na temat ZSK. U mnie źle skompletowane zamówienie przyszło kiedyś z natura24, i po długiej wymianie maili (te od sklepu były bardzo nieuprzejme i nieprofesjonalne) dostałam nowy produkt albo zwrot pieniędzy, juz nie pamiętam. To było już 4 lata temu, mimo to nie skusiłam się już na żadne zakupy w tamtym sklepie.
    Z zakupów na ECOSPA tak jak Ty byłam bardzo zadowolona (chociaż jestem łasa na gratisy, więc może taak na 5, nie na 5+).

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam pytanie odnośnie żelu aloesowego. Jaką miał konsystencję: wody czy lekko żelową?

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum idealne dla mojej cery, muszę je kupić. Też skorzystałam wtedy z darmowej dostawy i kupiłam hydrolaty. No miło z ich strony, że przysłali drugi zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wszystkie składniki w domu i chętnie wypróbuję w domu coś pokombinować :) Wersję drugą, bo niestety nie mam opakowaniu typu airless, by sobie z glutkiem poradzić :) Ale na razie i tak przechodzę kurację kwasową, więc to serum poczeka sobie pewnie na wakacje.
    Sama używam teraz serum z witaminą C, też sama sobie kręcę. A składniki też ze sklepu Ecospa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja póki co nie miałam żadnego takiego "wypadku", aby musieli mi przywozić nowy kosmetyk :) Mimo wszystko EcoSpa postąpiło słusznie i bardzo dobrze. O takich firmach trzeba pisać i ich działalność rozgłaśniać!

    OdpowiedzUsuń
  13. hm hm...serum 2 ma całkiem inny skład :D pierwsze na pewno bardziej nawilżające, drugie przeciwbakteryjne i łagodzące :) ale masz fajnie :)
    Ładnie się zachowali, to sie nazywa dbałość o klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zrobiłam serum z przepisu z ich strony z kwasem liponowym i witaminą c z swoich składników domowych straciłam skłądniki dwa razy bo myślałam że cos pomysliłam ......po kilku minutach dostałam glutka masakra napisałam do sklepu odpisali że wyślą mi składniki które zepsułam od tamtej pory zero odpowiedzi na moje maile ...........zobaczymy wiadomo na swoją odpowiedzialność robiłam no ale szkoda trochę składników. Pozdrawiam Kasia - obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście firma zadbała o swoje dobre imię. Dzięki temu o nich piszesz i w zasadzie mają reklamę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie zachowanie sklepu świetne, myślę, że tego oczekujemy, jako Klienci i do takich sklepów wracamy - gdzie o nas dbają.. Jeszcze nic nie miałam z ecospa, ale mnie oczywiście diabelnie korci... Uwielbiam sera ostatnio i najczęściej robię sama - olejowe, podobnie wielbię sam kwas hialuronowy solo i w zespole;)

    buźka
    :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger