Nowy rok, nowy blog!

Witajcie w nowym roku!

Mam nadzieję, że wczorajszy wieczór spędziłyście przyjemnie, a dziś nie męczy Was ból głowy :). Ja już od świąt zastanawiałam się nad nowym wyglądem bloga i wczorajsze popołudnie spędziłam nad wprowadzaniem w życie moich planów. Trochę mnie przygnębiały ciemne kolory szablonu, więc postanowiłam rozjaśnić i odświeżyć cały układ bloga. A czemu dzisiaj? Bo to dzień szczególny - blog obchodzi dziś 2-gie urodziny! 








Oprócz jasnych kolorów na blogu pojawiły się nowe strony, dostępne w górnym menu:
  • O MNIE - odświeżone informacje + zdjęcia,
  • O BLOGU - kilka słów skąd się wziął pomysł na bloga + wskazówki dla osób zaglądających tu po raz pierwszy,
  • TOP10 - spis najpopularniejszych postów w dwuletniej historii bloga, to było dla mnie ciekawe doświadczenie, bo nigdy wcześniej tego nie sprawdzałam.

Z nowości na prawym pasku warto wymienić:
  • możliwość tłumaczenia bloga,
  • ikonki społecznościowe, przenoszące do mojego profilu na FB, Pintereście i Blogerze,
  • uporządkowane kategorie, ułatwiające znalezienie tematów kosmetycznych.

W stopce bloga znajdziecie linki (widgety) do mojego profilu na FB oraz dwóch tablic na Pintereście - z inspiracjami włosowymi oraz z poradami o zdrowym odżywianiu i odchudzaniu.


Pojawiło się tez kilka moich zdjęć - jedno na stronie głównej oraz więcej na stronie O mnie. Postanowiłam wyjść z cienia i nie zamazywać już swojej twarzy, po dwóch latach najwyższa pora, abyśmy się poznały!


Czy będę nieskromna mówiąc, że bardzo mi się ten nowy blog podoba? Teraz tylko pozostaje zapełniać go ciekawą treścią - czego Wam i sobie życzę na 2015 rok! Jednocześnie proszę Was o kilka słów komentarza: co sądzicie o tych zmianach? Czy coś powinnam poprawić / dodać / zmienić? Spodobało mi się takie projektowanie, znalazłam kilka ciekawych blogów o tej tematyce, więc jestem otwarta na dalsze zmiany i sugestie.



Pozdrowienia!
Magda








27 komentarzy:

  1. Mój blogas też obchodzi drugie urodzinki :) Wszystkiego najlepszego na nowy rok!

    ps. Piękne tło, ale na ekranie mojego TŻ foto jest za małe :< (szer. 1680px)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za życzenia i wskazówkę, właśnie tego się trochę obawiałam (z tym tłem) i cały czas zastanawiam się, czy jednak nie zastąpić go czymś innym

    i gratulacje z okazji 2-gich urodzin blogaska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaś. Klub Kosmetyczny1 stycznia 2015 13:22

    Już się wystraszyłam, że całkiem nowego bloga zakładasz... ładnie tu teraz. Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana kolejnych lat blogowania. Pięknie u Ciebie - tak świeżo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zmiana! Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin :D. Oby nie zabrakło weny na posty na kolejny rok :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie chciało by mi się zakładać drugiego :)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie - wena najważniejsza :)
    Dzięki i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się nowy blog, jest bardzo świeżo! I już wczoraj widziałam, że Cię widać - SUPER! :) Kiedy miałyśmy się spotkać, Sławek pytal: a jak ją poznasz? A ja na to - no jak, po włosach. ;) Teraz nie będę musiała po włosach. ;)
    Z uwag wyglądowych logo/nagłówek przeniosłabym na środek strony, aczkolwiek to tylko moja skromna opinia. Z uwag ogólnych - serdecznie gratuluję drugich blogowych urodzin i życzę kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Twój blog zawsze mi się kojarzył z Indiami i trochę będę tęsknić za brązem. Mimo to bardzo mi się podoba nowy wygląd. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie, minimalistycznie - podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. To wszystkiego dobrego w Nowym Roku, w nowej odsłonie i na kolejne lata blogowania... Podróże są super... a i mnie się u Ciebie teraz bardziej podoba:)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym Ciebie poznała! Dziękuję za życzenia i pomysł z nagłówkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację - bloga zakładałam z myślą o wyjeździe do Indii, co oczywiście wpłynęło na jego wygląd, ale teraz pora ruszyć dalej. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. O Patrycja, miło Cię widzieć! Myślałam dziś o Tobie, co słychać i jak się czujesz. Dziękuję za życzenia, wszystkiego dobrego dla Ciebie i rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo to fajne uczucie - jak ktoś o nas myśli, dziękuję:) Jest znacznie lepiej, obijałam się przez ostatni czas, jak po prostu chyba nigdy dotąd - dałam sobie totalny luz i odpust i jest mi lepiej.. jutro jeszcze kontrolne USG... Powoli wracam do Was... i niezmiernie mnie cieszą zmiany, jakie widzę tu i ówdzie... fajne podsumowania i radść...

    OdpowiedzUsuń
  16. Komu jak komu, ale Tobie takie poobijanie się zwyczajnie należy! Z drugiej strony cieszę się, że wracasz i będzie Cię więcej w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego dobrego w Nowym Roku i gratuluję rocznicy bloga, oby było mnóstwo kolejnych :) Zmiany są potrzebne co jakiś czas, delikatne czy mocniejsze zazwyczaj wychodzą na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki Moniko, masz całkowitą rację!
    wszystkiego dobrego dla Ciebie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat dla Bloga:D
    Ja bardzo lubie jasne blogi, sa o wiele przyjemniejsze w przegladniu ich!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wspaniała zmiana :) Idealne rozpoczęcie nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają te zmiany! I cieszę się, że mogę sobie popatrzeć na Twoją uroczą, lekko srogą minkę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za jakże uroczy komplement :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś nie mam aktualnych zdjęć z minką roześmianą, więc musi być taka sroga :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger