Jesienne zakupy i nowości

Po wrześniowym banie zakupowym - w październiku przybyło mi trochę kosmetycznych (i nie tylko) nowości. Starałam się jednak nie szaleć i nie ulegać promocjom, a moje zakupy nazwałabym bardzo rozsądnymi. Zapraszam!


1. Zrób Sobie Krem:

Zazwyczaj hydrolaty kupowałam w Biochemii Urody, ale ponieważ musiałam dokupić olejki (z owoców róży i z pestek malin) oraz kwas hialuronowy - wypróbuję więc hydrolat z drzewa herbacianego oraz miętowy z ZSK. Dodatkowo, z myślą o nadchodzącej zimie, wzięłam olej kokos-czarna porzeczka, do stosowania od czasu do czasu jako krem pod oczy, balsam do ust lub krem do skórek. Buteleczka 30ml z atomizerem - idealna na podróż, do toniku lub micela.





2. Rossmann:


Uzupełnienie produktów higieny codziennej, a przy okazji kupiłam znany żel do usuwania skórek z Sally Hansen, mam nadzieję, że pomoże mi uporać się z suchymi i odstającymi skórkami przy moich paznokciach. Mam też zamiar kupić większe opakowanie jakiejś maski drogeryjnej - więc wzięłam dwie małe próbki masek L'Oreal oraz Gliss Kurr. Maseczka z Bielendy - z ciekawości :)





3. Depilator

Najdroższy zakup miesiąca! Mój wysłużony depilator Braun, po ok. 12 latach odmówił współpracy i postanowił przejść na zasłużoną emeryturę :) Po przejrzeniu ofert kilku sklepów internetowych zdecydowałam się na wielki zestaw Brauna: depilator z golarką, bo urządzenie posiada wymienne głowice: depilującą i golącą, a jako gratis szczoteczka myjąca do twarzy. Zestaw jest naprawdę super, jak widzicie na zdjęciu posiada jeszcze kilka nakładek, chusteczki nawilżane Olay do używania przed depilacją, woreczek do przechowywania całości. Jak na razie - sprawdza się świetnie. Za cały zestaw zapłaciłam 389zł i uważam, że było warto!





4. Kolorówka


Mam zamiar zrobić kolejne podejście do podkładów mineralnych, kilka razy już próbowałam, jednak z dość słabym skutkiem, o czym możecie poczytać tutaj: podkład z kolorówki lub tutaj: podkład Amilie vs Anabelle Minerals. Pomyślałam, że może moja przetłuszczająca się cera potrzebuje matującego primera i kupiłam Zestaw - primer antyoksydacyjny z filtrem UV do cery tłustej lub mieszanej 10 g. Będę niedługo o nim pisać. 





5. Mydlarnia u Franciszka

Skończył mi się peeling enzymatyczny z Pharmaceris, więc wróciłam do sprawdzonego już wcześniej mydła Savon Noir z eukaliptusem. Bardzo je lubię, doczyszcza moją twarz dając efekt "skrzypienia" skóry, a olejek eukaliptusowy ma dobroczynne działanie na cerę tłustą. Przy okazji skusiłam się na pomarańczową kosteczkę do manicure - rozpuszczamy ją w miseczce z ciepłą wodą i moczymy paznokcie przed manicure. Ma zmiękczać i odświeżać skórę, nawilżać, ułatwiać usuwanie skórek. 





6. Książka

Ostatni zakup to e-book "Minimalizm po polsku" autorstwa Anny Mularczyk-Meyer, dobrze się czyta, a autorka nie narzuca gotowych rozwiązań typu: wyrzuć z domu wszystko, zostaw sobie 1 parę jeansów i 1 T-shirt, a raczej pomaga uporządkować priorytety, zastanowić się nad swoją potrzebą posiadania i kupowania, uprościć życie i znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne. Polecam!






Od teraz moje zakupy ubraniowe i kosmetyczne  będą bardziej przemyślane! A jak tam u Was?



Pozdrowienia!




27 komentarzy:

  1. postanawiałam się nad tym depilatorem,ale jednak wciąż nie wiem czy brać czy nie brać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego primera z Kolorówki :) Też muszę się wybrać na zakupy, tylko kompletnie nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. tej olej porzeczkowo-kokosowy musi być super :) ja sie teraz cała kokosem smaruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porzeczki w składzie nie czuć - pachnie jak typowy olej kokosowy, ale za to ma kolor zielonkawy.
      Pomyślałam, że dodatek antyoksydantów przyda się pod oczy, więc wzięłam tę mieszankę, zamiast czystego kokosa.

      Usuń
  4. Super zakupy! Przemyślane i wszystko na prawdę godne uwagi :) Nie mogę się doczekać recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również chyba zastanowię się nad czymś do usuwania skórek, bo jest to mój największy problem jeśli chodzi o pielęgnację dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie użyłam żelu Sally Hansen raz i jestem zadowolona - rozpuścił kilka mniejszych "zadziorków" a większe łatwo usunęłam patyczkiem.

      Usuń
  6. Jeśli mogę zapytać - gdzie kupujesz ebooki do swojego kindle?
    Bo też mam kundelka (inną wersję) ale szczerze mówiąc jeszcze nie ogarnęłam jego obsługi i nie wgrałam żadnej książki :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na merlin.pl a jak nie chcesz kupować - wpisz w google "darmowe ebooki" i znajdziesz trochę stron z fajnymi książkami za darmo

      Usuń
  7. Będę wypatrywać recenzji primera. Zazdroszczę zakupu nowego depilatora, sama posiadam taki pierwotny model, który jak dla mnie jest nieco mizerny. Niestety, to szalenie duży wydatek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam robić zakupy w mydlarniach, tam pachnie najlepiej na świecie! I jeszcze w sklepach z kawą, ale to inna historia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię i zapach mydlarni, i zapach sklepu z kawą :)))

      Usuń
  9. Świetne nowości, szczególnie ten zestaw Braun. A na to mydło z eukaliptusem może i ja się skuszę bo aktualnie nie mam żadnego, a lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych nowości. Hydrolatu nigdy nie miałam więc powinnam się już chyba na jakiś skusić. Cuticle Remover SH mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz moze jakies porownanie tej szczoteczki do twarzy z brauna do clairsonic? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Depilatory marki Braun według mnie są najlepsze i zawsze wymieniam na kolejny z tej marki. Jeszcze żaden mi się nie zepsuł, ale nadchodzi taki moment, kiedy trzeba wymienić na nowszy model ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cos czuje ze moj depilator wkrotce tez zacznie sie domagac emerytury :/
    Z bielendy musze bardzo serdecznie polecam 2 rzeczy, serum mezo cos tam z 10%kwasem migdalowym i olejek arganowy z kompleksem sebu cos tam, sa w rossmanie. Ten olejek to wlasciwie mieszanka arganu z min. porzeczkowym, wiekszosc olejkow mnie zapycha a ten to cudowny wyjatek
    Ta fioletowa maske elseve mialam i jak dla mnie rewelacja! Nie spodziewalam sie takiego efektu, ma chyba sopro kwasu mlekowego przez co pieknie zamyka luske i wygladza wlosy.
    Jesli chodzi o mineralki to tez ogladalaam te zestawy ale boje sie ze nie podolam zadaniu ;) Wiec po przerobieniu kilku probek roznych firm znalazlam wreszcie ideal wsrod gotowych mineralkow (a nawet 3 idealy z roznych firm)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - to serum mezo też mnie kusi, 10% zawartość kwasu migdałowego powinna dobrze działać na moją cerę, a na olejek na razie nie mam ochoty, trochę się boję tych gotowych, że będą zapychać, a niedawno zrobiłam swoją własną olejową mieszankę.

      Z L'Oreala miałam odżywkę z tej fioletowej serii i bardzo byłam zadowolona, a teraz kusi mnie maska.

      Daj znać, jakie są Twoje ideały wśród gotowych minerałków - ciekawa jestem!

      Usuń
  14. Ten żel SH kupiłam niedawno i jesem zachwycona! Po 3 aplikacjach nie mam najmniejszego problemu ze skórkami (a były, nie chwaląc się, naprawdę zgrubiałe, zapuszczone, rwące się i odstające). W ogóle spodziewałam się, że ten żel to jakieś kwasy są o tu dokładnie odwrotnie, to zasada. ;) Ale działać działa, jest wydajny i z pewnością jeszcze go kupię.

    Chyba przeproszę się z moim depilatorem, kiedy brałam Priorin włoski na nogach wzmocniły się tak, że proby depilacji kończyły się płaczem... Może teraz już się da go używać. Twój zestaw widziałam na FB i uważam że jest super. Podobny depilator Brauna, z wymienną końcówką na golarkę mam już od 5 lat i jestem z niego bardzo zadowolona. A ten, co wymyślił światełko na depilatorze, powinien dostać wielkiego całusa, nie trzeba tańczyć w łazience, żeby depilowana część nogi była ustawiona do światła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to światełko na pewno wymyśliła kobieta!
      prosty, a jaki genialny pomysł :)

      Usuń
  15. Ja mam primer Prelude Matte z Kolorówki i bardzo lubię :) W przeciwieństwie do ich podkładu, niestety

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger