Nowości czerwcowe - DM, Rossmann, SuperPharm

W czerwcu przybyło mi trochę kosmetyków, chociaż starałam się kupować jedynie rzeczy niezbędne (zapasy, zapasy :)). 




W SuperPharmie całkiem przypadkowo trafiłam na weekend dobrych promocji. Kupiłam wtedy kolejne opakowanie kremu Vichy SPF50 za 36zł (recenzja), do którego dostałam jeszcze gratis wodę termalną i balsam po opalaniu. Skorzystałam z okazji i po obniżonej cenie kupiłam mojego ulubieńca, czyli serum Flavo C Forte, a za połowę ceny (30zł zamiast 60zł) kupiłam lekki nawilżający krem z Eucerin.






Na początku miesiąca odwiedziła mnie siostra mieszkająca w Niemczech i przywiozła zamówione przeze mnie wcześniej produkty z DM. Tym razem postawiłam na Alverde, wybrałam mineralną bazę pod podkład, ampułkę Anti-aging z kiwi dla cer 30+ oraz olejek do pielęgnacji paznokci i skórek. Z P2 wzięłam kredki do oczu w 3 letnich kolorach, bardzo je lubię, są trwałe i dobrze napigmentowane. 






W Rossmannie postanowiłam sprawdzić czy krem do rąk Isana Med Urea tak samo dobrze nada się do stóp, jak moja Balea Urea. Dokupiłam też swój ulubiony delikatny dezodorant, czyli Isana Med ultra sensitiv oraz puder w kompakcie Manhattan. Postanowiłam zaufać KWC, na którym ten puder jest bardzo chwalony, bo potrzebuję czegoś niedrogiego do torebki, ograniczającego letnie błyszczenie, do poprawek w ciągu dnia. Zobaczymy jak się sprawdzi.



Korzystając z chwilowej bezdzietności wybrałam się po pracy na rundkę po przecenach w warszawskiej Galerii Mokotów. Muszę przyznać, że byłam twarda :) z ubrań kupiłam jedynie w Reserved kilka sztuk T-shirtów po śmiesznych cenach dla moich dzieciaków. Z kolei Bath&Body Works bardzo kusił przecenami - mydła do rąk za 12zł, balsamy za 20zł, świece za pół ceny, itp. ale w końcu nic tam nie kupiłam, rozsądek zwyciężył. Podobnie w The Body Shop - duże przeceny, 50% na masła i żele pod prysznic, ale mnie zainteresował ich krem BB z olejkiem z drzewa herbacianego. Tak długo go oglądałam i nie byłam pewna, że sprzedawczyni zaproponowała mi próbkę. Lubię takie rozwiązania, bo coś mi się wydaje, że nie polubimy się z tym kremem i niepotrzebnie nie wydałam pieniędzy.


kredki mają w trzonku ukrytą temperówkę :)


Zrobiłam sobie spis moich zapasów - pisałam kiedyś, że idzie ku dobremu i maleją, ale dopiero jak przejrzałam wszystkie szafki i szuflady i wszystko spisałam, to widzę, że jeszcze długa droga przede mną. Ciekawe kiedy osiągnę poziom sprzed blogowania! 




Pozdrowienia!





41 komentarzy:

  1. Czy serum z averde zawiera alkohol? Ciekawi mnie też olejek do paznokci. Kończę swoje serum SAP z ZSK i chyba postawię teraz na coś bardzo prostego: kwas hialuronowy plus ekstrakt z winogron. Mam nadzieję, że będę zadowolona, bo nie ukrywam że jara mnie taka opcja ekonomiczna.

    Rozgrzeszam Cię z zakupów, i chylę czoła za oparcie się promocjom. Też się zastanawiam, kiedy osiągnę poziom sprzed blogowania - czyli kosmetyki mieszczące się w łazience i jednej szufladzie komody. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum ma alkohol na 5-tym miejscu, więc jak dla mnie OK, nie wiem jak Twoja cera to przyjmie :)
      Na skład olejku do paznokci zerknij tu: http://www.dm.de/de_homepage/alverde_home/alverde_produkte/produkte_dekorativekosmetik/produkte_dekorativekosmetik_hand_und_nagelpflege/154874/alverde-nagelpflegeoel.html

      W jakiej proporcji sypiesz ekstrakt do kwasu hialuronowego? Może ja też sobie coś ukręcę :)

      Usuń
    2. Planowałam ok. 1%, bo w wyższym stężeniu podobno koloruje skórę na różowo. Do potrójnego HA 1,5%. Alkohol u mnie odpada, ale o olejek chyba poproszę Ewę Bl przy najbliższej okazji. ;)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej mineralnej bazy, jeśli będzie się sprawować to chętnie się przejdę na spacerek do Czech :)
    Kolory kredek są super, jak już będę na spacerku to skorzystam z okazji i je też wrzucę do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będę pisała o bazie, chociaż tego typu kosmetyków nie używam za często. Za to kredki jak najbardziej polecam! Fioletowa zawiera małe błyszczące drobinki, zielona i niebieska nie.

      Usuń
  3. Fajne nowości, ten krem z Isany jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką właśnie mam nadzieję, mam krem Balea Urea i jest świetny.

      Usuń
  4. Miałam się wybrać do SP, ale w moim mieście go nie ma i jakoś się tam nie dokulałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kosmetyki, serum Flavo C forte kupię jak jeszcze będzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy świetne!
    Ciekawię mnie kredki z P2, z ich firmy miałam tylko taki żółty krem do rąk, szkoda, że nie ma ich u nas.
    Krem z isany spisuje się świetnie także do stóp, potwierdzam :)

    Ciekawi mnie ta ampułka z kiwi, czekam na recenzję za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też żałuję, że DM nie wszedł do Polski!
      Ale to może i lepiej dla naszych portfeli? ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne nowości. Najbardziej chyba spodobały mi się właśnie kredki! Świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam że Isana ma serie med.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twoich nowości znam tylko wodę termalną i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że nie wiedziałam o takiej dobrej promocji na Vichy w SuperPharm. Co prawda filtr jeszcze mam, ale to się szybko zużywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz niedawno też była promocja na Vichy i LRP (może jeszcze trwa? nie wiem), więc warto sprawdzać i zrobić zapas ;)

      Usuń
  11. Sama zastanawiam się nad zakupem kolorowych kredek do oczu. Latem można zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - tak samo uważam i dlatego kupiłam :)

      Usuń
  12. ile wspaniałości :) Lubię kosmetyki Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy taka promocja była w super pharmie? sama bym się skusiła na te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jakoś w pierwszej połowie czerwca
      teraz jest -20% na LRP, ale nie wiem czy na Vichy też

      Usuń
    2. Oj nie wiem, musisz zerknąć na ich stronę, o ile pamiętam publikją na niej aktualną gazetkę.

      Usuń
  14. Bardzo lubie ten krem z Urea z Rossmanna. Jest naprawde ok. A co do kremu z spf 50 to ja bardzo sobie chwale Eveline do cery wrażliwej który kosztuje coś koło 18 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Eveline SPF50 to przyznaję - nie słyszałam

      Usuń
  15. Krem do rąk z Isana Med miałam i nawet fajny był, spodobały mi się kredki i ich ukryta temperówka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości, żadnego z tych kosmetyków nie znam. Mam tylko deo z isany, ale różaną wersję, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja Balea już troszkę poznałam , teraz też mam ochotę na kosmetyki z Alvarde :) Niestety mieszkam w tak małym mieście , że wyprzedaże jak i dostęp do fajnych kosmetyków mnie omija.

    OdpowiedzUsuń
  18. zaszalałaś z Vichy :) bardzo lubie ich wodę termalną!

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo super:)
    mam ten olejek do skórek z alverde i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja jeszcze nie zaczęłam go używać.

      Usuń
  20. Mam nadzieje, że uda mi się odwiedzić DM w te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę w Niemczech w sierpniu, więc wizyta w DM obowiązkowa :)))

      Usuń
  21. Muszę w końcu wybrać się po Flavo C, tyle dobrego o nim wszędzie. Ja też kontroluję swoje zapasy i staram się kupować to, co akurat potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger