Gumki Invisibobble inaczej :)

Zastanawiałam się, czy wspominać Wam o pewnym ciekawym zastosowaniu popularnych ostatnio w Polsce gumek do włosów Invisibobble. Dzisiejszy dzień przekonał mnie do tego! Tutaj w Kostaryce gumki te też są całkiem popularne, ale jako... męska bransoletka!!! Tak, nie pomyliłam się! Widziałam już wielu facetów, którzy na nadgarstku noszą właśnie taką sprężynkę, w różnych kolorach :)

A piszę o tym dlatego, gdyż siedząc sobie dziś na plaży i obserwując przypływ zobaczyłam rodzinkę, w której każdy: mama, tata i dziecko miało żółtą gumkę i na ręce, i na nodze:



To jak dziewczyny, może pożyczycie swoim chłopakom Invisibobble, żeby sobie na ręku ponosili ;) ?

Pozdrowienia z mokrej Kostaryki, pora deszczowa tuż tuż.

Kociamber

16 komentarzy:

  1. śmiechowe :D mi już 2 takie gumki pękły :D slaboooo

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę co kraj to obyczaj co wioska to zwyczaj - jak mawiają. Niektóre z nich są nie wiarygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widzę, jak mój B. nosi taką bransoletkę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi ciekawe :) jako bransoletki moim zdaniem średnio się prezentują :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam takiej gumki. Ale raczej mój chłopak, tata ani brat się na to nie zdecydują :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda całkiem ok :D
    Szkoda, że u siebie nie mogę ich nigdzie dorwać... Przydałoby mi się takie cacko do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Facet ze sprężynką na nodze - przegięcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc to miałam chyba jakiś ciężki dzień.

      Usuń
  8. Ja mam podróbki z HM i one się nie nadają do noszenia na ręcę bo słabo bardzo długo wracają do kształtu pierwotnego :) Za to bardzo lubię nosić sławne jakiś czas temu gumki z szerokiej gumy w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale czad, to jest dopiero ciekawy zwyczaj :) Chociaż ja zawsze noszę na ręce, żeby nie zgubić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :D interesujące obyczaje. a ja swoje gumki dopiero kupiłam, nie wiedziałam, że są takie popularne! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się wydaje, że ta rodzinka nosi je dla identyfikacji - tzn. gdyby dziecko się zgubiło na plaży, każdy szuka malucha z żółtą bransoletką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mi się wydaje, że to jakiś sposób na oznaczenie rodziny czy grupki ludzi - coś w rodzaju idetyfikatora

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger