Podróże 2014: Pożegnanie, trasa i bagaż podręczny


To już najwyższa pora złożyć Wam, kochani czytelnicy, życzenia wspaniałych świąt przeżytych z rodziną, odpoczynku i spokoju ducha oraz smacznego jajka i mokrego dyngusa! 


Dla nas to również pora pożegnań! Już we wtorek wyjeżdżamy pociągiem do Berlina, skąd w środę rano zaczyna się nasza podróż "właściwa". Lecimy najpierw do Amsterdamu, potem do Panamy i wreszcie lądujemy w San Jose. Ponieważ sama podróż trwa tak długo, ważne jest, co znajdzie się w bagażu podręcznym.


Moje podróżne niezbędniki:
- chusteczki higieniczne i oczyszczające
- żel antybakteryjny do rąk
- krem do rąk, bo zazwyczaj mam mocno przesuszone dłonie
- szczotka i pasta do zębów
- grzebień
- krem nawilżający do twarzy
- krem z filtrem - do użycia po przylocie.
Oczywiście wszystkie kosmetyki mają odpowiednio małą pojemność (poniżej 100ml), aby spełnić wymogi linii lotniczych.

Nauczona przykrymi doświadczeniami z bagażem dolatującym za kilka dni, mam zamiar spakować też zmianę bielizny oraz T-shirt, więc w najgorszym razie będę mieć przynajmniej świeże ubranie. Zabieram też dmuchany "rogal" na szyję do spania w samolocie oraz coś do czytania.

Mój syn jak zobaczył ile różnych kosmetyków zamierzam zabrać na ten wyjazd, to złapał się za głowę i powiedział: "Mamo, ale po co Ci tyle kosmetyków??? Przecież trzeba zabrać tylko pastę do zębów, mydło i szampon!" Hmm, coś w tym jest :) Mam tego trochę i na pewno coś jeszcze odłożę przed wyjazdem, albo zamienię na mniejsze (np. dezodorant wymienię jednak na kulkę i mydełko wezmę małe).

Zainwestowałam w czytnik kart SD do iPada, więc może uda mi się pisać posty i wrzucać zdjęcia, jak tylko znajdę się w zasięgu bezpłatnego wi-fi :) Bardziej prawdopodobne jednak, że zamiast postów będę korzystać z Facebooka i w miarę możliwości informować Was, co u nas słychać i gdzie jesteśmy. Dlatego zapraszam do polubienia mojego profilu:


jeśli chcecie być na bieżąco. Obszerne relacje na blogu + zdjęcia pojawią się po powrocie. Może przed wylotem uda mi się jeszcze przygotować dwie recenzje, które mam w planach, żebyście całkiem nie zapomniały o moim blogu :)


Tak jakoś dziwnie żegnać się z Wami, przyzwyczaiłam się do blogowej obecności: pisania, odpowiadania na komentarze i czytania Waszych blogów. Czekają mnie więc wakacje nie tylko od domu i pracy, ale i od blogowania :)



Trzymajcie kciuki za nasz szczęśliwy powrót do domu!







25 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku :) Ależ będziesz miala świetny urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wesołych świąt i fajnego pobytu:)
    ps: mam ten sam filtr z LRP i strasznie go lubię:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę sie, bo widzialam opinie o nim, ze jest bardzo wysuszający.

      Usuń
  3. Udanej podróży i wesołych świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu w takim razie, bez żadnych niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie blogowanie to już chyba uzależnienie: pierwsza rzecz jak oczy otworzę i ostatnia przed zaśnięciem: kto co napisał, co sie nowego pojawiło....
    FB polu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masakra nie wiem czy to blogspot, ale podejrzewam że facet w serwisie który robił instalkę coś sknocił muszę koniecznie zareklamować....szkoda gadać... przeskakuje mi kursor i muszę pilnować czy kilka linijek wyżej gdzieś nie kontynuuję, to strasznie irytujące!
      W każdym razie kociamber w podróży polubiony! Miłego wypoczynku!
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja też już wpadłam w małe uzależnienie...

      Usuń
    3. oj u mnie to już prawdziwa horoba.... nawet jak jadę gdzieś czy skądś to lubię sprawdzać

      Usuń
  6. Udanego wyjazdu. Baw się dobrze i odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia ;*. Mam nadzieję, że podróż się uda i będziesz zadowolona :).
    Również życzę wesołych i spokojnych Świat ;*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na facebooka będę zaglądać, jestem niezwykle podekscytowana Twoim wyjazdem - pewnie dlatego, że sama bardzo bym chciała tam polecieć :)
    Pogodnych świąt Ci życzę i niezapomnianych chwil podczas wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego wyjazdu i niesamowitych chwil :) Czekamy tu na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt :) i miłego lotu :) Zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę tej wyprawy!

    Baw się dobrze, przywieź duuużo zdjęć i wspomnień!

    (Ja też biorę wszystkie kosmetyki do podręcznego, więc mam je w maleńkich pojemnościach - już nawet nie przez wymagania linii lotniczych, ale dlatego, że sprzęt foto też mam w podręcznym, a on mi wazy prawie te 7 kilo dopuszczalne! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będę gdzieś wyjeżdżać to na pewno przeczytam raz jeszcze Twoje przygotowawcze posty :)

    Udanej podróży!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanej podróży. plan wygląda super! :)
    U mnie w podręcznym jeszcze zawsze tusz do rzęs - uzależnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wypoczynku :) Wracaj do nas cała i zdrowa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego i udanej podróży - na pewno będzie wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger