Drogeria Marysieńka - znacie? Moje małe zakupy.

Całkiem niedawno w moim bloku otworzono drogerię Marysieńka. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, ani nie widziałam , więc z ciekawością wybrałam się zwiedzić sklep od razu po otwarciu. Byłam zawiedziona - typowa drogeria, z typowymi markami, nic ciekawego, żadnego zaskoczenia. A jednak kilka dni temu znalazłam w skrzynce ich gazetkę, a w niej szczotki Tangle Teezer oraz słynne gumki Invisibobble na przecenie. To skłoniło mnie do wybrania się do tego sklepu jeszcze raz :)

Jednak to nie szczotki TT ani gumki przyciągnęły mój wzrok - tylko pełna oferta marki Kallos oraz produkty Natura Siberica na półkach! Super - wreszcie coś ciekawego blisko domu :) Jednak z powodu zbliżającego się wyjazdu zrobiłam bardzo rozsądne zakupy, czyli:




- maska Kallos z oliwą z oliwek i z jedwabiem - mam nadzieję, że okaże się ciekawa, wahałam się czy wybrać wanillę, latte czy tę i wzięłam jednak jedwab (6,90zł),
- maska Ziaja intensywne wygładzanie - bardzo lubiłam wersję granatową i liczę, że fioletowa też się sprawdzi (6,99zł), a wygładzenie na pewno mi się przyda,
- kupiłam sobie szczotkę TT, bo dotychczas podkradałam córce :) Kosztowała 23,99zł!
- małe deo Rexona Aloe Vera na wyjazd, zamiast dużego Garniera w spray'u (12,99zł).

Nie kupiłam zestawu plastikowych gumek Invisobobble, jak zobaczyłam jakie to są maleństwa. 3szt w pudełeczku kosztowały 11zł.

Po powrocie na pewno rozejrzę się wśród Kallosów i jeszcze coś dokupię. Czy będę kupować produkty z Natura Siberica jeszcze nie wiem, ich szampony i odżywki kosztowały po 26zł, było też trochę produktów do ciała i twarzy, ale nie pełna oferta, jak w sklepach internetowych.


To na tyle, pora zająć się świątecznymi przygotowaniami :) U mnie jeszcze nic nie gotowe, a u Was?

Buziaki!






43 komentarze:

  1. 23,99 za TT?! Jestem gotowa przejechać połowę Polski! :):):):) Przeszukałam wujka Google w poszukiwaniu informacji o tej drogerii, ale nic nie ma.
    Z Ziai mam odżywkę b/s z tej serii, świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzuciłam już tę gazetkę, ale pamiętam, że ich sieć jest jeszcze mała, dopiero kilka sklepów, chyba tylko w woj. Mazowieckim.

      TT na promocji były tylko w 2 kolorach, pozostałe były po 32, a wersja compact po 44 zl

      Usuń
  2. Hooooho super drogeria :) Jakie ceny :D

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też w tym tygodniu kupiłam tę różową maskę Kallos, miałam już mleczną i jaśminową, ciekawa jestem jak się sprawdzi jedwab :) a TT w świetnej cenie! nigdy nie słyszałam o tych drogeriach, muszę wygooglować i sprawdzić, czy nie mam ich gdzieś koło siebie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam ich strony internetowej i nic nie mogę znaleźć. Jedyne co znalazłam, źe to firma ze Skierniewic. W W-wie mają bodajże tylko ten jeden sklep

      Usuń
    2. właśnie w Skierniewicach mają trzy sklepy, ale wcześniej nie widziałam tam takiego asortymentu, no chyba że się rozwinęli, bo ja byłam tam ok dwa tygodnie temu.

      Usuń
  4. Za tą cenę to nawet bym kupiła TT :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. a moge miec do ciebie prosbe zebys zrobiła zdjecia ze srodka tej drogerii?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że juź nie zdążę, przy następnych zakupach zrobię!

      Usuń
    2. szkoda bo bym moze chciała ten tanglee tezer:)

      Usuń
  6. Mam TT w takim samym opakowaniu i o ile mnie pamięć nie myli z przesyłka zapłaciłam około 30 zł na Allegro. Po za tym mam taki sam kolor jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się ta szczotka i to w takiej cenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą maskę Ziaji i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy :). Jestem ciekawa jak sprawdzi się ta maska Kallos.
    U mnie porządki prawie skończone :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie znam tej drogerii. Widze, że maska Kallos znalazła się w koszyczku :D Tej jeszcze nie miałam :P Obecnie mam Kallos Latte :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latte już miałam, teraz postanowiłam wypróbować następną :)

      Usuń
  11. Pozazdrościć takiej drogerii pod nosem!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam trzy takie drogerie w mieście, ale nie widziałam tam takiego asortymentu, muszę sie teraz wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idź zobacz, u nas też wcześniej nie było

      Usuń
    2. gumki chętnie bym kupiła bo chciałabym sprawdzić, czy rzeczywiście się nie odciskają na włosach :)

      Usuń
  13. Taka cena za TT!! Też bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow bardzo tanio maja szczotki TT ;) udało ci się złowić ją w naprawdę niskiej cenie, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. A to zaskoczył mnie ten sklepik.
    Pierwszy raz o nim słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, świetny sklepik! Takie ceny *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę się doczekać, aż wpadnę do tej drogerii :D zazdroszczę, że masz blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze słyszę, nie znałam tej drogerii, ale twój post aż zmusza do rozejrzenia się po okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie można spotkać taką drogerię? :D w Warszawie gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna jest w Warszawie (na Służewcu), 3 w Skierniewicach, też jest w Łowiczu

      Usuń
    2. O jaaa Cię, to muszę się koniecznie wybrać, bo ceny rewelacyjne! :)) Znasz może dokładny adres tej w Warszawie? Bo jakoś nie mogę znaleźć w internecie :((
      W ogóle wielkie dzięki za podzielenie się tą informacją, bo nie spotkałam się wcześniej z tą drogerią, a teraz na pewno ją odwiedzę :D

      Usuń
    3. Ul. Obrzeżna 1, autobusy 138, 174, 193.
      Udanych zakupów!

      Usuń
    4. Jeeej! Dziękuję :D Na pewno się udam, szczególnie, że mam bezpośredni autobus do niej :D

      Usuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj zazdroszczę drogerii bardzo :)
    Uwielbiam tą ziajową maskę, a na tę ceramidową się czaję :)

    Kallos mnie nie kusi przez oliwę, ale uwielbiam wersję keratin ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej drogerii :) poczytam, popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Warszawa: ul.Obrzeżna i ul.Magiczna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger