Urodowi pomocnicy od Ebelin (Drogerie Markt)




W sklepach DM nie tylko kosmetyki są warte uwagi. Ja kupiłam i używam kilka różnych akcesoriów marki Ebelin, które ułatwiają mi codzienną pielęgnację, a ich wspólną cechą jest różowy kolor. 






1. Masaż i mycie twarzy






Silikonowy "jeżyk" do masażu i dokładnego oczyszczania twarzy. Owalny kształt dobrze pasuje do dłoni, a wypustka w kształcie grzybka ułatwia trzymanie i zahaczenie między palcami. Igiełki nie są ani zbyt twarde, ani zbyt miękkie, nacisk oczywiście możemy stopniować w zależności od potrzeb cery.

Jak go stosuję? Zwilżam wodą, nakładam porcję żelu do mycia twarzy i masuję okrężnymi ruchami przez 1-2 min. Po takim zabiego twarz jest świeża, a ja mam wrażenie, że pory są lepiej doczyszczone. To taka manualna wersja popularnych teraz szczoteczek do mycia twarzy :)



2. Pęseta





Łatwo trzyma się ją w dłoni, bo pokryta jest gumowanym tworzywem. Jest to najlepsza pęsetka jaką miałam, łapie bez problemu bardzo krótkie włoski i dobrze je trzyma (włosek nie wyślizguje się z niej), dzięki czemu łatwo je wyrwać.




3. Nakładanie podkładu


Słynne jajo do nakładania podkładu w wersji Ebelin. Nie posiadam oryginalnego od Beauty Blender, więc nie mogę porównać, ale z mojego jestem bardzo zadowolona.

Jak używam? Zwilżam je pod bieżącą wodą, jajko wówczas zwiększa swoją objętość, odciskam nadmiar wody. Na dłoń wyciskam odpowiednią ilość podkładu, maczam jajko tępym końcem w podkładzie, a następnie dociskam do twarzy, tak jakbym stawiała na niej stempelki. Co osiągam dzięki tej metodzie? Równe i trwałe nałożenie podkładu, który trzyma się twarzy cały dzień! Wada: zużywam w ten sposób więcej podkładu.




4. Nożyki do brwi






Wygodnie wyprofilowany nożyk do regulacji brwi, w opakowaniu kupujemy od razu 3szt. Każdy posiada zabezpieczającą nakładkę.

Jak go używam? Zdarza mi się nieco odpuścić regulację brwi (lenistwo :)) i wtedy zamiast wyrywać pojedyncze włoski, szybciej jest je ogolić. Nożyk ułatwia też uzyskanie równej linii brwi osobom, które mają z tym problem używając pęsety.




Znacie przybory marki Ebelin? A może macie innych ulubieńców? Dajcie znać w komentarzach.


Pozdrowienia,

20 komentarzy:

  1. O gadżet numer 1., wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam to jajo :) skusiłaś mnie na tego jeżyka ale nie wiem czy uda mi się go zakupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno można go kupić razem z żelem lub peelingiem od L'oreal

      Usuń
  3. to jajko mnie długo kusiło swego czasu, może we wrześniu będzie moje ;) ale jeżyk do twarzy mnie ewidentnie zainteresował, na niego na pewno będę polowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To cudo do mycia twarzy na pewno kiedyś sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajo do nakładania podkładu mam, a ta urocza gąbeczka musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nożyczki do brwi-genialne,oczywiście masaż twarzy-superek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nożyki widziałam na rossnet.pl, tzn wersja rossmanowska oczywiscie :)

      Usuń
  7. Ten cleanpod do masażu kiedyś miałam, kupiłam w Rossmanie peeling L'oreal i on był do niego dodatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masażer chętnie bym sobie sprawiła oraz jajo do podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jeżyk', pęseta i nożyki do brwi - te przybory z chęcią widziałabym i u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to jajco! Muszę w końcu też o nim napisać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz! Ciekawa jestem jak Ci się ono podoba.

      Usuń
  11. Mnie od jakiegoś czasu ciekawią nożyki do brwi, ale jest tak pełno różnych opinii na ich temat że się ich troszkę boje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego bać, oczywiście trzeba być delikatnym, aby się nie zaciąć - mi się to dotychczas nie przydarzyło!

      Usuń
  12. Mam jajo i bardzo lubię:) i mam ochotę na ich pęsetę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pęsetkę jak najbardziej polecam!
      moja kosztowała 1,95EUR

      Usuń
  13. Jeżyk wygląda fajnie, chętnie bym go wypróbowała więc szkoda, że nie mam dostępu do produktów z niemieckich drogerii.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger