Zmieniasz torebki jak rękawiczki? Mam coś dla Ciebie!

Całkiem przypadkiem natknęłam się na Allegro na ciekawy produkt. Sprzedawca, u którego kupowałam etui na telefon, miał też w ofercie taką oto kosmetyczkę - organizer do torebki. Bardzo spodobał mi się pomysł uporządkowania wnętrza torebki: w małej nie mieszczę wszystkiego, co chciałabym mieć ze sobą, a w dużej najpotrzebniejsze w danej chwili rzeczy lądują gdzieś na dnie i nie mogę ich znaleźć (narażając się na kąśliwe uwagi faceta...). 






Jak widzicie taki organizer do torebki to bardzo przydatna rzecz. Po obu bokach ma naszyte mniejsze kieszonki, są 2 kieszenie na zamek, a po środku dość duża kieszeń, którą można zmniejszyć lub zwiększyć korzystając z plastikowych zatrzasków.





Dla mnie będzie on przydatny latem, kiedy lubię nosić duże, materiałowe torby-worki, mam ich kilka i lubię zmieniać, tak aby pasowały do stroju. Przenoszenie rzeczy za każdym razem do nowej torebki często łączyło się z tym, że coś jednak zostawało i ja kończyłam np. stojąc pod drzwiami do pracy, bo karta magnetyczna została w domu, w poprzedniej torebce. 



Jak klikniecie w Allegro na katalog Moda i uroda to wpiszcie w wyszukiwarkę hasło "Organizer do torebki". Znajdziecie kilka wersji kolorystycznych takiego samego lub podobnych organizerów w cenach od 9,90zł do ok. 30zł. Ja swoją kosmetyczkę kupiłam za 12zł i jestem zadowolona z jej jakości. Wymiary to 28 x 17,5 x 8,5cm.


Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Macie bałagan w torebkach? Jeśli tak - to polecam ten lub podobny organizer!


Pozdrowienia,


27 komentarzy:

  1. podoba mi się takie wkład- organizer, ja zmieniam torebki częściej niż rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego go lubię, bo wiem, że przy zmianie nic ważnego nie zostało w poprzedniej torebce!

      Usuń
  2. Taki organizer to na pewno super rozwiązanie i przy okazji duże ułatwienie przy torebkowych przeprowadzkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny organizer, może kiedyś zamówię, narazie postanowiłam nic nie kupować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho mogłoby mi to pomóc :)) Ale masz ekstra breloczek z R2D2! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie bardzo przydatna rzecz, druga opcja to kupno torebki z kilkoma przegródkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, teraz zimą używam jednej torebki, która ma dużo kieszonek, ale tak jak pisałam latem lubię duze torby "worki" a one nie maja kieszonek

      Usuń
  6. ale to jest fajna sprawa i wszystko pod ręką :) Kiedy czegoś szukam sięgam ręką do torebki i mija pół h, zanim coś znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł!
    Oj przydałby mi się taki organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! ;) Niestety mam tak, że jak już polubię jakąś torebkę to używam jej codziennie niezależnie od stroju, aż się nie rozpadnie, a inne tylko zajmują miejsce w szafie. ;) Taka jestem na bakier z modą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zazwyczaj latem kilka kolorowych w użyciu, zimą mam jedną w ciemnym kolorze i raczej nie zmieniam

      Usuń
  9. Fajny gadżet, jednak nie zmieniam tak często torebek, aby go potrzebować ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne rozwiązanie! :) Ja noszę głównie duże torby, więc sprawdziłoby się u mnie jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe rozwiązanie ;P ja mam dużo kosmetyczek a w każej torebce znajdują sie niezbędniki czyli krem do rąk i balsam do ust, reszte rzeczy przekładam zmieniając torebke, wiem że można czasem coś zapomnieć ale ja wolę średniej wielkości torebki więc raczej bym miała problem z takim organizerem, żeby go upchnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam coś podobnego z Avonu, ale niesttey i tak mam wieczny burdel :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy gadżet i poręczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście przydatna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobry gadżet! Na ten grzebień muszę zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam straszny bałagan i zastanawiam się właśnie dlaczego wcześniej na to nie wpadłam. Lecę na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezły bajer ;-) przydałby się i mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger