Prywatny test przeciwzmarszczkowy

Może to ostatnia wizyta w Rossmanie, a może fakt, że jest zimno i wietrznie, a mój kremik pod oczy z Alverde nie radzi sobie z taką pogodą, skłoniły mnie do zakupu tego małego cuda od tołpy. Tani nie był, ale postanowiłam dać mu szansę, bo jak wszystkie kosmetyki z logo tołpa ujął mnie wyglądem, naturalnym składem i obietnicami, że będzie lepiej. 





Mowa o kremie pod oczy i do ust tołpa: botanic, czerwony ryż 40+. Stwierdziłam jednak, że nie dam się tak łatwo omamić i przeprowadzę test. Wszystkie obietnice producentów brzmią pięknie, ale czy produkty na prawdę działają? Ten mały kremik wg słów producenta:
- przywraca napięcie i sprężystość
- spłyca zmarszczki i regeneruje
ujędrnia i nawilża.




Zamierzam stosować go tylko pod oczy, rano i na noc, szkoda mi go na okolice ust. Nie wiem na ile dni / tygodni codziennego stosowania wystarczy - to się okaże. 10ml aluminiowa tubka to naprawdę niewiele:


Jak kremik się skończy pokażę Wam efekty. Zrobiłam zdjęcie moich "kurzych łapek" przed i zrobię po kuracji, aby było widać różnicę.

Tekturowe opakowanie kremu kryje w sobie kilka ciekawych porad. Dowiemy się, jak zrobić masaż twarzy i szyi podczas wieczornego nakładania kremu, znajdziemy kilka ciekawostek o tytułowym składniku, czyli o czerwonym ryżu, oraz przeczytamy porady producenta z jakimi innymi produktami powinnyśmy stosować krem botanic, czerwony ryż 40+ (plan pielęgnacji).



Jeśli tak jak ja czujecie się skuszone to znajdziecie kremy tołpa botanic w wielu popularnych drogeriach, w aptekach i w internetowym sklepie producenta. 

Cena 32,99zł, jeśli nie zadziała - to dużo, ale jeśli spełni obietnice - wart będzie tych pieniędzy! No cóż, ja zaryzykowałam.



W oczekiwaniu na super efekty, pozdrawiam Was gorąco!


7 komentarzy:

  1. Ładne opakowanie i pomysł na porady po wewnętrznej jego stronie :)
    Mam nadzieję, że się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na efekty i zdjęcia porównawcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że efekty będą pozytywne :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczy obfotografowane, będą dowody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za tołpa raczej nie przepadam z racji ich różnych składów nie do końca naturalnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. o, to się zapowiada interesująco, szczególnie że szukam lepszego kremu przeciwzmarszczkowego niż Riche Creme z Yves Rocher. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger