Podsumowanie rozdania i ogłoszenie zwycięzców

Dziś chcę podziękować wszystkim dziewczynom, które wzięły udział w moim rocznicowym rozdaniu! Dzięki Waszym odpowiedziom uporządkowałam sobie pewne pomysły i przemyślenia na temat własnego bloga, a dodatkowo podsunęłyście mi jeszcze kilka nowych. Dziękuję za wszystkie miłe słowa - jest to szalenie motywujące, bo przecież to dla Was piszę!







Dwa zestawy kosmetyków obiecałam przeznaczyć dla autorek dwóch najbardziej inspirujących odpowiedzi, które miały wskazywać, w jakim kierunku blog powinien się rozwijać, co zostawić, co zmienić, itp. Żeby sprawiedliwie wyłonić zwycięzcę wśród tylu wspaniałych zgłoszeń podeszłam do sprawy metodycznie. Dopiero wczoraj wieczorem przeczytałam wszystkie odpowiedzi i spisałam na kartce hasła, które mnie najbardziej zainspirowały do zmiany lub dalszej blogowej drogi. Można podzielić je na dwie grupy:




                         TECHNICZNE                         



1. Nagłówek - to najczęstsza proponowana przez Was zmiana! Najwyższa pora się za niego wziąć. Muszę więc albo stworzyć coś sama, albo zlecić wykonanie jakiejś uzdolnionej plastycznie osobie.

2. Nowy szablon - lubię tak modne teraz szablony białe i minimalistyczne, ale wydaje mi się (i Wy też o tym piszecie), że wtedy blog straciłby charakter i nie wyróżniałby się z całej masy innych. Szablon zostanie więc w kolorach, ale może pora zmienić je na inne, żywsze? Muszę pomyśleć. Przy okazji zmian chcę dodać więcej zakładek albo menu, które ułatwi poruszanie się po blogu.



                            TREŚĆ                            

1. Recenzje kosmetyków mało znanych lub w ogóle nie spotykanych w Polsce - zastanawiałam się, czy jest sens to robić, skoro kosmetyk jest u nas niedostępny, ale dałyście mi znać, że jest to dla Was interesujące.

2. Podróże - zaczęło się od podróży i miało być ich więcej, ale tak się wkręciłam w tematy włosowo-urodowe i naturalną pielęgnację, że blog automatycznie zdryfował w tym kierunku. Pora wrócić do korzeni i pokazać więcej podróży.

3. Ciekawostki i zwyczaje kosmetyczno-urodowe z różnych stron świata - będą takie, które sama podpatrzyłam podczas wyjazdów, albo gdzieś wyczytane.

4. Więcej o Indiach i szeroko rozumianym Oriencie - kolejny interesujący Was temat, który będę rozwijać.


Po wpisaniu do arkusza Waszych nick'ów jasno widać jakie zmiany są najpilniejsze i czym jesteście zainteresowane. 




                            NAGRODY                           

Najbogatszej w inspiracje odpowiedzi udzieliła Tajnashii eko-świat, do której wysyłam zestaw nr 2, a za najciekawszy pomysł uważam mapkę z zaznaczonymi miejscami, które odwiedziłam + motywy henny w szablonie lub nagłówku, czyli odpowiedź Kaamosaika, do której pójdzie zestaw numer 1. Dziewczyny proszę o przesłanie adresów.




Dziękuję wszystkim raz jeszcze i już szukam ciekawych grafik do wykorzystania w nowym szablonie!





Pozdrowienia,

21 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Dziewczyn! :) Będę z niecierpliwością czekać na nowe ciekawe posty. :)

    Ps. Bardzo profesjonalna rozdaniowa tabelka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, ja jakaś ostatnio nieogarnięta jestem...
    miałam brać udział w rozdaniu u Ciebie, ale tak samo jak w rozdaniu u Aswertyny pomyliły mi się terminy
    musze chyba odpocząc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda! odpocznij więc i następnego razu nie przegapisz :)

      Usuń
  3. Bardzo uporządkowane podejście do uwag, moim zdaniem wszystkie są bardzo konstruktywne!
    Dziękuję za przyznanie nagrody :) adres już wysłałam na Twojego maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :) Mam wrażenie,że większość odpowiedzi była dosyć podobna do siebie więc cieżko było wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! dlatego właśnie zrobiłam tę tabelkę :)

      Usuń
  5. Gratuluję dziewczyny :-) czekam na zmiany, będzie u Ciebie jeszcze przyjemniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wszystko zebrałaś :) gratuluję zwycięzcom :) przy zmianach pamietaj, że to Tobie powinno się przede wszystkim podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! : ) Ta mapa to faktycznie fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy motyw z henną w nagłówku. Widzę już nawet efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom!
    A szablon fajny, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuje i gratuluje drugiej osobie, która wygrała :D Już się nie mogę doczekać tych kosmetycznych specjałów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. jak dla mnie na pierwszy rzut oka zmiany na ogromny plus!

      Usuń
    2. ja Tobie również gratuluję, mam nadzieję, że będziesz zadowolona ze swojego zestawu :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger