Pierwszy roczek mojego bloga!

Równo rok temu 1 stycznia 2013 usiadłam przy komputerze i z pewną taką niepewnością (kto pamięta tę reklamę?) napisałam pierwszy post - tak rozpoczęło się moje blogowanie :) Czas szybko leci i dziś blog Kociamber w podróży obchodzi pierwsze urodziny! 



Pojawiło się 181 postów i ponad 2500 komentarzy, mam 231 obserwatorów, wszystkim razem i każdemu z osobna serdecznie dziękuję za to, że jesteście ze mną!

W ramach podziękowania dla wszystkich moich obserwatorów przygotowuję ciekawe rozdanie. Tradycyjnie będą to kosmetyki indyjskie, bo druga paczka, na którą czekałam, dotarła przed świętami do Polski w plecaku kolegi :) Dajcie mi jeszcze kilka dni na spisanie reguł i zrobienie zdjęć (mała zapowiedź pojawiła się już w prawym, górnym rogu)!


Specjalne podziękowania dla top komentatorki: fightthedull, która prowadzi bloga Wlosowelove:


Prześlij mi swój adres, mam dla Ciebie małą niespodziankę :)



Przy okazji składam wszystkim najlepsze życzenia noworoczne, oby 2014 był lepszy niż 2013 i oby udało nam się spełnić wszystkie postanowienia!




26 komentarzy:

  1. Kolejnych wspaniałych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje takich pięknych statystyk po pierwszym roczku :) oby było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No patrz, to zaczął się dla Ciebie taki podwójny nowy roczek :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! :) Odkąd znalazłam Twój blog, zaglądam tutaj z prawdziwą przyjemnością. Niech Ci się nadal pięknie rozwija. Życzę Ci też wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku.
    Pięknie dziękuję za wyróżnienie, to przemiła niespodzianka w dzisiejszym kiepskim dniu. Dziękuję Ci za szeroki uśmiech, który sporo zmienił! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję roku i bardzo dobrych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i proszę o więcej, bo bardzo lubię tu zaglądać :)

      Usuń
  6. gratuluję :) Ja 8 stycznia obchodzę taką rocznicę :) blogowanie wciąga i to bardzo :) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratulacje. życzę samych sukcesów w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę Ci jak najwięcej pomysłów na nowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :) I 100 lat nam jeszcze żyj internetowo :*

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 lat, 100lat!

    Mój roczek jest za parnaście dni, wiec jesteśmy jak ,,bliźniaki''' hahaha.

    Całuski i jeszcze raz wszystkiego naj naj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat!
    Mnie blogowanie też wciągnęło i nie sądziłam, że pociągnę dłużej niż pół roku a tu już półtora

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roku i życzę kolejnego owocnego w wiele postów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, ale wspaniale - rocznica z Nowym Rokiem! Abył był lepsze jeszcze, jak miniony, pełen weny, cudownych ludzi, pomysłów i spełnionych marzeń:)

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia i spełnienia marzeń w 2014 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego z okazji pierwszego roczku bloga! :)
    Pisanie daje dużo radości i jest świetną odskocznią :) Dobrego 2014 roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim jeszcze raz - to racja, nie spodziewałam się, że blogowanie tak mnie wciągnie, chociaż miałam momenty, że myślałam aby to zakończyć, a jednak jestem i piszę, i czytam Was, i lubię to wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też "lubię to wszystko", chociaż często przeklinałam też te godziny, które spędziłam na tyłku przy kompie

      Usuń
  17. Gratuluję pierwszego roczku i życzę kolejnych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejnego owocnego kosmetycznie roku! dotarłam do Ciebie stosunkowo niedawno, ale bardzo lubię Cię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego kochana :) Rozwoju w blogosferze i wytrwałości. Tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger