Kociamber na Fejsie - po co?

Od kilku dni możecie zobaczyć u mnie na pasku bocznym odnośnik do mojej Facebook'owej strony. Zastanawiałam się, czy jest sens ją zakładać i czy dam radę prowadzić dwa miejsca w sieci. Co mnie przekonało do założenia?


Kociamber na FB - klik, klik

Nie zawsze mam czas i wenę do pisania całego blogowego posta, czasem znajdę w sieci jakiś fajny sposób dbania np. o włosy lub cerę i mam ochotę się spytać czy go znacie, czasem trafię na inspirujące zdjęcie i chciałabym się z nim podzielić - do takich szybkich wpisów Facebook nadaje się idealnie. Wiele z Was wrzuca na FB właśnie różne krótkie notki / informacje i fajnie jest być na bieżąco. 

Mam zamiar też pokazywać Wam co ciekawsze newsy i wpisy z indyjskich blogów urodowych, które obserwuję.

Ponadto pojawiają się ciekawe konkursy, gdzie wymogiem jest obserwowanie strony firmy lub sklepu na Facebook'u - do tego celu wolę wykorzystywać mój profil blogowy, a nie prywatny. 

Zapraszam Was więc do odwiedzin i polubienia, zostawiajcie też w komentarzach linki do Was, chętnie zajrzę!


Pozdrowienia,




12 komentarzy:

  1. Mnie też zmotywowały konkursy i ciekawostki, nie chciałam spamować na moim profilu prywatnym, a profil blogowy przecież lubi ten, co naprawdę chce. Inna sprawa, że zaniedbuję trochę tego fejsa, jakoś tak mało ciekawostek znajduję ;) "

    Nie wiedziałam tego o inglocie, więcej takich newsów! ;) Ps. Dzisiaj przyszła paczunia, dziękuję pięknie, kochana kobieto :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już polubiłam :) już przeglądam i mówię wow na maseczkę! Muszę wypróbować przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny jest ten przepis i oszczędza sie 6GBP (za 75g) + wysłka

      Usuń
  3. Pędzę polubić :)
    Ja również całkiem niedawno (dwa dni temu ;P ) założyłam FB bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz, że będzie o indyjskich blogach? Kurcze, chyba nie mam wyjścia i polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to powodzenia:) Zaraz idę Cię polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ważne,aby iść zawsze do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubione :) Mój fanpage...Na razie jest zablokowany bo nie jestem przekonana co do FB :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger