Indyjskie rozdanie u Kociambra w podróży z okazji 1 roczku bloga!

Czas rozpocząć zapowiadane już 
rozdanie z okazji rocznicy bloga Kociamber w podróży!

Mam nadzieję, że nagrody przypadną Wam do gustu, a zadanie nie okaże się zbyt trudne!

od 8 stycznia do 22 stycznia, 2014




Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad formą tego rozdania. Nie chciałam aby służyło ono promocji bloga, ale żeby było podziękowaniem dla obserwatorów - dla Was - za to, że jesteście ze mną. Dlatego nie trzeba będzie klikać, udostępniać, lajkować, wklejać (choć i takie rozdanie też planuję w przyszłości) - należy jedynie mi pomóc! 


Tak, proszę Was o małą pomoc: chcę wiedzieć co Wam się podoba w moim blogu, o czym lubicie u mnie czytać, a o czym nie, czego jest za mało, czego za dużo, co powinnam zmienić, a co zostawić, czego Wam brakuje, co Was denerwuje, a co jest fajne, itp. itd. Po roku pisania trochę brakuje mi kierunku, w którym powinnam pójść i dlatego proszę Was o jakąś wskazówkę. Nie musicie oczywiście odpowiadać na wszystkie te pytania, ani pisać wierszyków, ani unikać negatywnych wypowiedzi - chcę poznać Wasze zdanie o moim blogu!


Wybiorę 2 odpowiedzi, które najbardziej mnie zainspirują i pomogą w wyborze dalszej drogi, będzie to mój subiektywny wybór i nie każdy musi się z nim zgodzić. Jeśli spodoba mi się zbyt wiele odpowiedzi, dokonam wśród nich losowania. W zamian za Waszą pomoc oferuję trochę indyjskich kosmetyków (podzieliłam je na 2 zestawy):


Bio Kelp Shampoo - szampon proteinowy z wyciągiem z wodorostów, zapewniający szybki wzrost
Bio Honey Gel - rozjasniający żel do mycia twarzy, z miodem
Bio Almond Oil - wygładzający zmywacz makijażu, z olejem migdałowym
Neelini - olejek do włosów z wyciągami z wielu ajurwedyjskich ziół (nie znam go, może śmierdzieć...)
Dabur Amla - olej do włosów z amlą
Próbka balsamu do ciała Biotique




Bio Papaya - wygładzający i rewitalizujący peeling do twarzy
Avocado - olej do masażu (lub do włosów :))
Vatika - olej kokosowy wzbogacony o wyciągi z amli, cytryny, henny
Bio Flame of the Forest - olejek do włosów nadający połysk
Bio Pineapple - żel do mycia twarzy z ananasem
Medimix - mydełko sandałowe na problemy skórne


Jeśli wybrane osoby nie będą miały nic przeciwko odlewkom, to do każdego zestawu dołożę  próbkę szamponu Bio Soya Protein do włosów farbowanych i próbkę kremu przeciwzmarszczkowego Bio Saffron Dew


Co trzeba zrobić aby wziąć udział w rozdaniu, czyli Regulamin:

- należy być publicznym obserwatorem mojego bloga na platformie Blogger (ale jeśli polubisz moją stronę na Facebook'u lub na Bloglovin - też się nie obrażę :)),
- w komentarzu pod tym postem podać:

  • nick pod jakim obserwujesz,
  • napisać co lubisz / czego nie lubisz w blogu Kociamber w podróży (pytania pomocnicze zamieszczone są w pierwszej części tego posta)
  • podać, który zestaw chciałabyś otrzymać,

- rozdanie trwa od 8.01.2014 do 22.01.2014 do 23:59,
- w ciągu kilku dni od zakończenia rozdania ogłoszę na blogu 2 zwycięzców, których odpowiedź będzie dla mnie najbardziej inspirująca,
- zwycięzcy powinni przesłać swój adres na maila: kociamberwpodrozy@gmail.com, na adres czekam 3 dni, a w razie braku kontaktu wylosowana zostanie następna osoba,
- jeśli każdy ze zwycięzców chciałby otrzymać ten sam zestaw kosmetyków, wyślę je losowo,
- wysyłki Pocztą Polską na terenie Polski,
- organizatorem i sponsorem nagród jestem ja, właścicielka bloga Kociamber w podróży
- rozdanie nie podlega przepisom  Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)




Z niecierpliwością czekam na Wasze zgłoszenia!

Pozdrowienia!



32 komentarze:

  1. Zostałam już obdarowana przez Ciebie przeszczodrze, ale mimo to postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania. ;) Tym chętniej, że zestaw drugi puścił mi oczko. To jak tu się nie postarać? :)
    Podoba mi się u Ciebie to, że odpowiadasz na komentarze. Wiem, że jeśli zadam Ci pytanie, doczekam się odpowiedzi. Jednocześnie nie boję się odzywać. Czasami autorka bloga uważa, że wszystko wie najlepiej i aż strach coś napisać. ;)
    Lubię Twoje recenzje, zwłaszcza nietypowych produktów, trudno dostępnych lub w ogóle nieosiągalnych w Polsce. Niby blogów z recenzjami jest dużo, ale cenię sobie szczerość, i chociaż mam inne i włosy i cerę, czasem skorzystam.
    Kiedy trafiłam na Twojego bloga (i przeczytałam opis w nagłówku), spodziewałam się więcej relacji z podróży, nie tylko bloga typowo urodowego. Może fajnie byłoby pójść w tym kierunku? Szczególnie spodobał mi się niedawny post o mehendi, może więcej takiej tematyki? Bardzo ciekawią mnie domowe recepty urodowe inne niż nasze. Na przykład majonez na włosy znam, ale nie wiem czy i jak Hinduski chronią się przed słońcem. ;)
    Podoba mi się prosty i czytelny szablon bloga (i cieszę się, że nie jest wszystko białe, ostatnio wszystkie blogi wyglądają tak samo).
    Wolałabym, żeby nie trzeba było klikać "czytaj dalej", chociaż z reguły wchodzę tutaj z mojego blogrolla albo bloglovin bezpośrednio do posta i wtedy tego utrudnienia nie ma. Za to fajnie, że nie ma moderacji komentarzy.
    U mnie w przeglądarce nie wyświetla się Twój widget fejsbukowy, ale może to wina FF, bo ta najnowsza wersja w ogóle jest wybitnie kulawa.
    A, jeszcze super by było, gdybyś zrobiła więcej zakładek/menu, żeby ułatwić poruszanie się po blogu (czasami szukam czegoś, nie pamiętam tytułu posta i jakoś tak mi trudno).

    Obserwuję jako fightthedull
    Wybieram zestaw numer 2 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szampon sojowy i kremik z szafranem miałam już okazję wypróbować: naprawdę warto skusić się na odlewkę, są super :) Szampon pachnie identycznie jak woda po goleniu, której używał mój Tato kiedy byłam małą dziewczynką i obudził we mnie wspaniałe wspomnienia. :)

      Usuń
  2. świetne nagrody,jeszcze nie miałam tych kosmetyków;)
    Co lubię? Wszystko jest prosto,czytelnie opisane,podobają mi się u Ciebie duże wyraźne zdjęcia,tylko pozazdrościć bo mój aparat jest słaby,kosmetyki opisywane przez Ciebie sa ciekawe i nawet z wieloma z nich sie nie spotkałam;)
    Co nie lubię? Ciężko mi znaleźć taka rzecz ale może zasugerowałabym jakąś odmianę w szablonie,żeby był trochę weselszy,kocham kolorki jestem wzrokowcem więc jedynie to rzuca mi się w oczy jako mały minusik:)

    Obserwuję jako puderniczkam
    wybieram zestaw 1
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie wspaniałości ;d
    Obserwuje jako: Blood Angel
    Wybieram zestaw: nr 2
    Uwielbiam prostotę bloga i ciemniejsze kolory, bo ostatnio chyba panuje moda na "białe blogi" ;p Poza tym uwielbiam gdy piszesz o hinduskich kosmetykach, czytam każdy taki wpis ;d Na blogu dodałabym tylko jakieś przyciągające uwagę logo. Poza tym wszystko jest na swoim miejscu ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne nagrody! :-)
    Tak, czy owak, chętnie Ci napiszę, tylko nie w tej chwili, bo własnie pracuję ostro nad czymś trudnym i mam świeżo zlasowany mózg. Zrobiłam właśnie przerwę, żeby się trochę ostudził. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wezmę udziału w konkursie - niech inni mają szansę wygrać i spróbować tych kosmetyków :) A swoją drogą chciałam Ci podziękować, bo to dzięki Tobie się dowiedziałam o kosmetykach Biotique i je zakupiłam, gdy byłam w Indiach ponad 3 miesiące temu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, cieszę się, ciekawa jestem czy jesteś / będziesz zadowolona

      Usuń
    2. w najbliższym czasie planuję w końcu ruszyć swoje indyjskie zbiory (które cierpliwie czekają na swoją kolej) i zacznę używać szampon Bio Soya i odżywkę Bio Thyme ;)

      Usuń
  6. Obserwuję jako: Klaudia She-wolf
    zestaw nr 2

    Bardzo lubię niebanalną tematykę bloga i zainteresowanie kosmetykami naturalnymi. Tak na prawdę mało takich rzetelnych blogów w sieci i dlatego chętnie tu zaglądam :) Dodatkowo bardzo lubię lekką nutę orientu na tym blogu, bo uwielbiam wszystko co związane z podróżami itp :) Chciałabym czytać więcej recenzji produktów, o których się zwykle nie pisze, bo nie ma na nie 'mody' i 'szału' oraz jakieś ciekawostki kosmetyczne ze świata (jak ostatni post o zdobieniu dłoni na śluby ;) ) Jeśli chodzi o wygląd to jest bardzo ładny, też jestem zwolenniczką odejścia od 'białej mody' na blogi, trzeba dodać trochę koloru ;) Chyba jedyne co można by było dodać to jakiś fikuśny baner tam na górę zamiast tekstu, a tak to jest tu bardzo przyjemnie i klimatycznie. AH! I podoba mi się nazwa bloga, bo mówiłam kiedyś sama na moje koty kociambry :P :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koteczku w Twoim blogu ulwielbiam przede wszystkim tematykę- w Indiach jestem zakochana i planuję udać się tam na podróż poślubną (chyba wszystkie filmy Bollywood oraz dokumenty o Indiach zaliczone :D) chociaż do tego jeszcze trochę czasu:) No i niebanalne poczucie humoru czyli takie, jakie najbardziej mi odpowiada. Do tego styl pisania jest lekki i bardzo dobrze się Ciebie czyta- wodzę oczami z zapałem po każdej linijce tekstu i nagle natykam się na koniec ("dlaczego już skończyła?!"). Ogólnie gratuluję bloga i trzymam kciuki za następny i następny i następny następny roczek. Jedyne co mogłoby ulepszyć bloga to jakiś banner na początku strony zamiast tekstu, byłoby lux!:)

    Obserwuję jako: oOmarlen
    Chciałabym zestaw numer 1

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. kusisz:D
    a możesz mi zdradzić, czy te indyjskie kosmetyki charakteryzuje "kadzidłowy zapach"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biotique na pewno nie. Najbardziej "kadzidłowe" może być mydełko lub olej Neelini, ale nie otwierałam go i nie wiem, ma bardzo bogaty ziołowy skład, więc może pachnieć przyprawami :) amla pachnie amlą - to dość charakterystyczny zapach, indyjski, ale nie kadzidlany, mi akurat nie przeszkadza, ale widziałam recenzje, gdzie narzekano na ten zapach.

      Usuń
    2. obserwuje: an.morpho
      meil: an.morpho@wp.pl
      hmmm...teraz najtrudniejsza część, bo wcale nie tak łatwo podjąć się krytyki dzieła osoby tak bardziej doświadczonej niż sama mała ja:) ale jesli to jest w twoich wymaganiach...Bardzo podoba mi się Twój niebanalny pomysł połaczenia podrózy z naturalną pielęgnacją. To strzał w dziesiątkę i cecha wyróżniająca Twój blog wśród miliona innych polskich blogów. Grafika tworząca swoisty klimat-na plus! i nazwa bloga..;) "kociamber w podróży" ...:) unikatowa, trafia w moje gusta;) i muszę przyznać że pragnę wniknąć w jaki sposób ona powstała, co cię zainspirowało...;) pewnie przydatne w tym celu będzie zajrzenie do pierwszych stron powstałego bloga...może tam uchyliłaś rąbka tajemnicy który pominęłam obsesyjnie szukając tylko ratunku dla swoich włosów. W każdym razie: blog dojrzały i przemyslany, nie zaśmieca blogoswery jak inne. A wsród rzeczy do poprawy wspomniałabym tylko, że chciałabym więcej zdjęć Twoich wlosów i więcej samozaparcia w Tobie jesli chodzi o naturalna pilęgnację, bo nierz lubisz szalone zmiany w swoich włosach niez zawsze na ich korzyść. Choć i tak ładnie je hodujesz;) baner mógłby być bardziej wyrazisty i podkreślający unikatowy styl Twojego bloga. Ale...w kżdym razie...DOBRA ROBOTA!
      aha....zapomniałabym...zestaw nr2:) Pozdrawiam! An.

      Usuń
  9. Obserwuję jako: alicjamagdalena
    Odpowiedź: Bardzo lubię Twojego bloga, bo jest taki hmm jakby to określić - dla wszystkich.. czytam go z przyjemnością nie tylko ze względu na tematykę ale również styl. Język jakim się posługujesz nie jest wyszukany, ale zrozumiany, treściwy, bez zbędnego rozpisywania się i interesujący dla przeciętnego odbiorcy. Widać, że fajna kobitka z Ciebie :) Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć, bo czasem zwykły kosmetyk jest zareklamowany graficznie jak z najmodniejszej reklamy. Posty są ciekawe, właśnie takie jakie lubię - np. denka, podróże, włosy. Szczególnie blog podoba mi się pod względem ciekawostek - m.in. henna i tematyka hinduskich kosmetyków przede wszystkim ^^, bo póki co mogę sobie o Indiach pomarzyć :) Poza tym wszystko jest czytelnie posegregowane, dzięki czemu możemy szybko odnaleźć temat jakiego szukamy. Zastanawiam się czy mogę się do czegoś przyczepić, ale myślę, że zmieniłabym baner na górze - dodała jakieś chwytliwe logo, zdjęcia.. i chętnie zobaczyłabym jakaś notkę o Tobie bardziej prywatną np. tag - w nim: ulubiona muzyka, filmy, seriale, aktorzy, książki, coś na ten deseń, zawsze lubię takie rzeczy poczytać o blogerkach, żeby lepiej je poznać:) Ale poza tym blog jest fajny, nie ma co ulepszać na siłę, wierni czytelnicy zawsze tu są ;) Gratuluję roku i życzę kolejnego owocnego w posty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako bognyprogram
    Co mnie ciągnie na Kociambrowy blog? Orient! Znasz wiele pięknych zwyczajów, wyjątkowych kosmetyków, a z Twoich słów płynie szczera pasja:) Mam nadzieję, że przytrafi Ci się więcej ciekawych podrózy, bo potrafisz pięknie namalowac nam wszystkie obrazy z dalekich krain. Im więcej henny, ajurwedy i bollywood, tym chętniej tu przebywam. A gdyby w tle pojawiło się jakoś kolorowe Rangoli, to byłoby nam tu jeszcze weselej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twojego bloga obserwuję niedługo, ale od razu przykuł moją uwagę. Podoba mi się mix tematyczny- od kosmetyków, po tematy lifestylowe. No i duży plus za posty o Indiach- nie miałam przyjemności być w tak egzotycznym miejscu, więc byłam ciekawa Twoich spostrzeżeń :-) Cenię też to, że recenzowane produkty nie pochodzą tylko i wyłącznie od sponsorów/producentów/sklepów, co ma miejsce na wielu innych blogach. Co do zmian to sugerowałabym "żywyszy" szablon i nagłówek:-)
    obserwuję jako Cosmetic's Friend
    Wybieram zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Michasia S.
    Mail: michasiamini444@gmail.com
    Odpowiedź: Najbardziej na Twoim blogu podoba mi się odmienność tematów. Nie rządzą tutaj blogerskie hity, ale prawdziwe nowości, na których warto zawiesić oko. Z tej strony dowiaduję się o istnieniu wielu produktów, o których chyba nieprędko bym usłyszała (np. Biotique, które coraz bardziej mnie rozochaca :)).
    Spodobał mi się również Twój nowy pomysł na denko. Bardzo przejrzysty i świetnie opisany. Pierwszy raz widzę zaprezentowanie produktów, gratuluję pomysłu.

    Co można byłoby tu zmienić? Szczerze podoba mi się tu, a dodałabym może jakiś orientalny nagłówek, który pasowałby do tła.
    Dodałoby to życia stronie :).
    Wybieram zestaw nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze najchętniej czytam o kosmetykach kręconych samodzielnie i wykorzystywaniu rzeczy z kuchni w nietypowy sposób w pielęgnacji. Zawsze sądziłam, że nic nam nie pomoże bardziej niż to, co z natury, a że i taniej w ten sposób wychodzi... :D Jest to temat studnia i zawsze można się czegoś nowego dowiedzieć, już nie tylko na temat samych półproduktów czy zastosowań takiego banana, ale również o sobie samej, co nasza skóra lubi.
    Do tego, tak jak koleżanka wyżej, myślę, że mogłabyś pomyśleć o bardziej orientalnym wystroju blogu, bo w końcu od Indii Twój blog się zaczął :)
    Życzę wytrwałości i mnóstwa weny!

    Obserwuję jako Jaskółcze Ziele i chętnie przygarnęłabym zestaw drugi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako: Tajnashii eko-świat i nie tylko

    Co lubię: Pierwszą z rzeczy, które przyciągnęły mnie do ciebie to kosmetyki indyjskie, które sama lubię. Zainteresowały mnie marki, produkty których jeszcze nie miałam, nie znam. Dzięki twoim notkom poznałam kilka intrygujących pozycji kosmetycznych. Kolejną rzeczą, która mnie zafascynowała to tematyka podróżnicza związana z Indiami. Bardzo podobały mi się relacje i zdjęcia z twojego pobytu w tym kraju. Z przyjemnością przeczytałabym również inne relacje z twoich podróży w przyszłości. Bardzo ciekawe są notki dotyczące odmiennych kultur jak malowanie dłoni itp. To coś zupełnie innego dlatego chętne przeczytam więcej notek tego typu. Także związanych z urodą, pielęgnacją, ale także kulturą i obyczajami. Nie wiem czy chcesz ograniczać się tylko do tematyki orientalnej, ale jeśli tak to przydało by się jej tu nie co więcej. Niezależnie od kierunku w jakim zdecydujesz się pójść mam nadzieje że pozostaniesz blisko natury :) Faktycznie powinnaś umieścić jakiś graficzny nagłówek, logo, które będzie charakterystyczne dla twojego miejsca w sieci.

    Nie lubię: w zasadzie jestem bardzo kompromisową osobą i mało rzeczy mi przeszkadza u innych blogerek. Nie mam trudności i nie napotykam na niedogodności podczas poruszania się na twoim blogu co jest dość istotne. Tak więc nie mam co napisać negatywnego. Jeśli będziesz zmieniać kolorystykę bloga to biały jest dość uniwersalnym kolorem, ale wiele blogów tak wygląda. Różnią się jedynie detalami więc nie wiem czy byłby to dobry wyróżnik w blogosferze. Zdecydowany nagłówek przy obecnej kolorystyce byłby chyba idealny :)

    Mam nadzieje że te wszystkie sugestie nie koniecznie moje pomogą Ci w dalszej drodze blogerskiej! Pozdrawiam :)

    Interesujące są oba zestawy bo kosmetyków praktycznie nie znam i nie miałam, ale mój wybór to zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako KAPRYSEK
    Lubię Twojego bloga, bo nie udziwniasz, piszesz co czujesz i jak jest. Jesteś rzetelna,a to się ceni! Wpadam tu zawsze, ale nie zawsze komentuję. Co mi się mniej podoba ? tło! Wolę delikatniejsze obrazy, ale znów nie mdliste kolory ;)

    Mój ty to zestaw nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje jako zaplatane siostry
    Lubię Twojego bloga za to:
    * że pokazujesz, jak samemu zrobić coś w domu,
    * że nie zawsze trzeba wydawać masę pieniędzy na kosmetyki,
    * że pielęgnacja wcale nie jest taka męcząca i czasochłonna jak myślałam,
    * i że masz w nazwie i w avatarze kota- a to zawsze budzi we mnie sympatię :)

    A co bym zmieniła?
    * zdecydowanie nagłówek- nie przemawia do mnie,
    * częściej powinnaś dodawać jakieś ciekawostki kosmetyczne,
    * pokazywać, jak zużyć coś, co nie sprawdziło się w podstawowym zastosowaniu,
    * jakieś propozycje fryzur z krótkich włosów?


    i po długim namyśle wybieram zestaw nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako : alizall z.
    Lubię bloga jako : Iza Z.
    Odpowiedź : Jestem tutaj od niedawna ale przede wszystkim przyciągnęły mnie tutaj dosyć "egzotyczne tematy". W kwestii poruszanej tematyki nic bym nie zmieniła, bo właśnie ta różnorodność i odmienność tematów nadaje blogu przede uroku :) Podobają mi się pokazywane przez ciebie sposoby na domowe zrobienie np toniku, dzięki temu wiemy co znajdziemy w naszym kosmetyku. Chętnie także czytam o kosmetykach niekoniecznie dostępnych stacjonarnie, zagranicznych, często cena porównywalna jest to przeciętniaków z drogerii a działanie mają fenomenalne :) Jedyne co bym mogła zmienić to odrobinę wygląd, nagłówek, i może jakiś inny kolor zamiast szarości? Boczne tło jak najbardziej odzwierciedla charakter bloga i jak najbardziej podoba mi się :) Co tu dużo mówić blog jest świetny i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i mnóstwa inspiracji :*
    Zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako kaamosaika.

    Zdecydowanym plusem Twojego bloga jest oryginalna tematyka - łączenie tematów podróżniczych i kosmetyczno/pielęgnacyjnych. Chciałabym przeczytać więcej postów na temat Twoich podróży - i tych bliższych, i tych dalszych i wskazówek dotyczących rozsądnego pakowania kosmetyczki w zależności od rodzaju wyjazdu (oraz apteczki - z tego, co pamiętam, taki post już kiedyś się pojawił, jestem za kontynuacją!), bo to przysparza wielu problemów niemal wszystkim kobietom :) Świetnym pomysłem są też posty takie jak ten o wykonaniu domowym sposobem odpowiednika owsianego peelingu Lush i ogólnie wszystko, co dotyczy pielęgnacji naturalnymi składnikami i wykonywania odpowiedników kosmetyków, które są u nas niedostępne bądź kosztują dużo, a są warte wypróbowania. Chętnie zobaczyłabym makijaże inspirowane podróżami w różne strony świata (nawet jeżeli póki co byłyby to tylko podróże palcem po mapie... albo po półce z kosmetykami ;) - czy to w kwestii ich formy, czy kolorystyki, interpretacja należy do Ciebie :)

    W przyszłości super byłoby zobaczyć gdzieś z boku strony mapkę, na której zaznaczone są miejsca na świecie, które związane są z Twoimi postami :) Jeśli to byłoby zbyt skomplikowane, etykiety do postów wystarczą.

    Szata graficzna - postawiłabym na prostotę i maksymalną czytelność. Zrezygnowałabym z tekstur (takich ja ta w lewym pasku), zastąpiłabym je jakimś bardziej abstrakcyjnym, graficznym elementem - na przykład motywem zbliżonym do wzorów malowanych henną na dłoniach :) Kolorystyka - odpowiadałyby tu kombinacje kojarzące się z np. orientalnymi przyprawami, żeby Twój blog wyróżnił się na tle innych (zwłaszcza "białych) i był zapamiętany już od pierwszych sekund :) Czcionka jest w porządku, sugerowałabym wyjustowanie tekstu - notki będą łatwiejsze w czytaniu, a ogólny wygląd bloga zyska na uporządkowaniu. Tytuł bloga i tytuły postów powinny bardziej się wyróżniać - do tworzenia schematów kolorystycznych w szybki i przyjemny sposób polecam https://kuler.adobe.com/, a jako źródło inspiracji - http://design-seeds.com/ :)

    Mam nadzieję, że te sugestie Cię nie przytłoczą, bardzo podoba mi się to, co do tej pory robiłaś i czekam na to, co napiszesz w przyszłości. Pozdrowienia i powodzenia!

    Łatwiej być oceniającym niż ocenianym, ale jeżeli moje spostrzeżenia uznasz za wartościowe, chciałabym zestaw nr 1, odlewką też nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprostowanie - poprzednie posty są wyjustowane, tylko ten (pewnie ze względu na to, że to nie jest to typowo ciągły tekst) jakoś inaczej się ułożył. Mea culpa, nie chcę krytykować czegoś, co jest ok :)

      Usuń
  20. Obserwuję jako AlkhazzaR

    Twojego bloga czytam od dawna,ale raczej nie komentuję przez co mam 100% pewności,że mnie nie znasz,ale mam nadzieję,że coś z tego co napiszę uznasz za wartościowe ;)

    Bardzo lubię lekki styl tekstów który oferujesz.Mimo dużej ilości wiadomości łatwo je przyswoić,właśnie dzięki temu,że umiesz dobrać słowa na każdy temat tak aby czytelnik został wciągnięty,a nie odrzucony jak przy ciężkiej encyklopedii.Niby w obydwu przypadkach dostajemy informacje,ale ważne jest to jak są "serwowane".

    Tematyka podróżniczo-kosmetyczna jest bliska mojemu sercu,sama nie miałam wielu okazji na dalekie podróże tym bardziej lubię o nich czytać.Twoje teksty i zdjęcia,które oferujesz uruchamiają moją wyobraźnię i często leciutko zazdroszcę ;) Dodatkowo bardzo interesują mnie tematy indyjsko-azjatyckie,ciągnie mnie w tamtym kierunku pewnie dlatego,ze mój chłopak jest bengalczykiem(tak tak Indie-Bangladesz jedno i to samo czuję,że stracę za to porównanie głowę nie po to walczyli o niepodległość :P).Kosmetyki indyjskie uwielbiam i lubię też czytać o nich recenzje,wiem wtedy na które firmy zwrócić uwagę,zwykle jednak i tak trafiają do mojego koszyka nieznane perełki z ebay'a z tragicznym przebiciem,ale dla piękna trzeba cierpieć.Podoba mi się to,że zawsze znajdujesz czas na przeczytanie komentarzy i rozwianie ewentualnych wątpliwości.Kontakt z odbiorcą jest ważny,a Ciebie odbieram jako pozytywnie zwariowaną i sympatyczną osobę-to też przyciąga do Ciebie ludzi myślę,że dziewczyny zgodzą sie ze mną w tej kwestii :) Chętnie zobaczę więcej postów o tematyce kulturalnej-blogów o kosmetykach mamy dostatek,a niestety tych poruszających tematy życia w azji i kultury tamtych krajów jest jak kot(kociamber ?:P) napłakał.Zawsze warto rozwijać się w kierunku,który nie jest opanowany przez wszystkich innych.

    Podziwiam też autorkę za dbanie o zdrowie włosów i dzielenie się z nami sukcesami,bardzo mnie to motywuje kiedy widzę osoby,które osiągają ZDROWE a nie tylko Ładnie wyglądające włosy.Nie jestem za cąłkowitym wykluczaniem silikonów,ale właśnie za uzupełnianiem ich tym co jest wartościowego w naturze.Zdrowe włosy to piękne włosy,a te "ładne do mycia" niestety po jakimś czasie lubią się buntować.I tu wracam ponownie do poznawania nowych rzeczy,lubię Twoje triki pielęgnacyjne i przepisy właśnie z wykorzystaniem "tego co bóg nam dał"(lub wielki wybuch zadowólmy każdą stronę :P)

    Chętnie zobaczyłabym też coś pokroju wywiadów z Twoimi koleżankami z Indii,czy to na temat dbania o siebie czy zwyczajów,poczucie informacji z pierwszej ręki jest bardzo fajne(tak wiem,że opisywałaś jak kobiety dbają o siebie w tmatych rejonach,ale chodzi mi o formę wywiadu właśnie dlatego,ze przyciąga uwagę,jest czymś innym i wydaje się bardziej wiarygodna bo przecież wypowiada się dokładnie osoba z tamtych rejonów.)

    Z rzeczy które zmieniłabym: pogrupowanie postów na jednej liście nie według miesięcy,a tematyki (recenzje osobno,aktualizacje tak jak są osobno,wszelkie DIY w odzdzielnym nagłówku) wtedy dużo łatwiej będzie nowym osobom odnaleźć interesujące je treści i zostać na Twoim blogu na dłużej.

    Także jak jedna z dziewczyn wyżej wspomniała według mnie też warto zastanowić się nad zmianą nagłówka,kobiety lubią kiedy cos ładnie wygląda,dodanie jakiegoś elementu graficznego oprócz tekstu jest niby małą rzeczą,ale oko cieszy.

    Interesują mnie oba zestawy,ale jeśli muszę wybierać to numer 1 wygrywa,po przetestowaniu mało znanego dhathri i zachwytach nad nim chętnie położyłabym łapki na tym nie znanym mi olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Dbająca
    Zestaw: 2
    Odpowiedź na pytanie: Tak już trochę mam,że lubię szokować ; ) I Twój blog daje mi taką możliwość,bo dostarcza informacji o których wiele osób nie ma pojęcia :) Bardzo cenię sobie posty,w których prezentujesz jak można samemu coś wykonać. I podoba mi się niebanalny styl i nazwa bloga :)
    Biorąc pod uwagę jak moje poprzedniczki się rozpisały to raczej szans na wygraną nie mam,ale chciałam żebyś po prostu wiedziała jak bardzo czytanie Twoich notek umila czas :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako BeatriceM i z przyjemnością przytuliłabym zestawik nr 1 ;-)
    Twojego bloga bardzo lubię za tematykę - kosmetyki naturalne. Ja również jestem nimi zafascynowana, dlatego z przyjemnością tutaj przychodzę poczytać o tych które znam i lubię, żeby sprawdzić, jak sprawdziły się u ciebie i o tych, które nie znam i być może dopisać na wishlistę ;-) Dlatego też doceniam to, że często piszesz o mało znanych kosmetykach z różnych zakątków świata. Podoba mi się też to, że piszesz posty o różnej tematyce i nie tylko o kosmetykach. Wszystko i ciebie czyta się dobrze ;-) No i mój faworyt, awatar z kotem!
    A co można by zmienić? Na pewno jak każdy niecierpliwy czytelnik chętnie widziałabym częściej posty od ciebie na mojej liście czytelniczej, ale rozumiem, że każdy ma życie prywatne, pracę, rodzinę i nie zawsze jest czas na przyjemności. Sądzę też, że przydałby się nowy szablon na blogu, nie mówię, że ten jest zły, ale zawsze może być lepiej ;-)
    Koniec końców dla mnie najważniejsze jest, żebyś pisała w zgodzie z sobą, a nie pod publikę, takie blogi lubię najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako dakota, niezmiernie ucieszyłby mnie zestaw nr 1 :)
    mnie w twoim blogu niezmiennie fascynuje temat Indii - taka odrobina egzotyki niespotykana nigdzie więcej i będąca twoim znakiem rozpoznawczym. moim zdaniem mogłabyś pójść w tym kierunku, i np. raz w tygodniu przybliżać nam odrobinę ich kulturę, religię, przyzwyczajenia czy inne ciekawostki - nie oszukujmy się ale dla przeciętnego zjadacza chleba to spora dawka egzotyki ;) nawet jeśli ktoś miał okazję wybrać się tam z wycieczką to i tak zobaczył tylko to co oferują foldery turystyczne, tak naprawdę nie widząc prawdziwego życia Hindusów :) ja nie ukrywam że marzy mi się kiedyś wypad do Indii, twoje posty byłyby rodzajem "przewodnika poza szlakiem" ;)
    oczywiście nadal będę chętnie czytać o kosmetykach naturalnych - z reguły pokazujesz te mało mi znane :)
    Życzę kolejnych rocznic udanego blogowania - najważniejsze to robić to co nam w duszy gra ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako: makapaka , jak się uda to poproszę nagrodę nr 2
    Twojego bloga znam od niedawna . Powiem co mnie przyciągnęło- odmienna tematyka. Piszesz o kosmetykach o których w większości nie słyszałam. To fajna odmienna ;-) Bardzo mi się podoba, że reagujesz na każdy komentarz, że liczy się dla Ciebie każdy czytelnika.

    WYGLĄD:
    + podoba mi się tło, to, że nie jest nudne i białe
    - pododawałabym jakieś zakładki w stylu : recenzje, jakie kosmetyki warto kupić podczas pobytu w Indiach , łatwiej byłoby się odnaleźć
    - dodałabym zdjęcie włosów gdzieś na pasku bocznym ;-)
    - nagłówek do mnie średnio przemawia , może jakiś 'indyjski' albo z Twoim avatarowym kotem byłby fajny? ;-)
    - może to nieistotne, ale lubię jak na blogu jest blogroll, po prostu lubię wiedzieć jakie blogi poleca bloggerka ;-)

    POSTY:
    - Podoba mi się, że nie są co dziennie. Wolę być spragniona nowych wpisów niż przesycona nimi.
    - Lubię czytać wszelkie recenzje, warto wiedzieć co kupić. Szczególnie ciekawią mnie recenzję indyjskich produktów ( a nóż kiedyś tam pojadę ).
    - wszelkie posty o tematyce włosowej również lubię
    -chętnie poczytałabym więcej o samych Indiach, o ich kulturze, jakiś ciekawostkach a przede wszystkim jak te kobiety dbają o siebie ( i o włosy oczywiście). Fajnie jakby to była jakaś seria np. w każdą środę piszesz o Indiach ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger