Prezentowo :)

No cóż - chyba byłam niegrzeczna :)

Mikołaj nic mi nie przyniósł, więc musiałam zadbać o siebie sama :)
Zamówiłam więc podczas dnia darmowej dostawy kilka rosyjskich nowości - na pewno przeczytacie niedługo jak sprawdziły się na moich włosach i ciele:



W Bath and Body Works skusiła mnie świąteczna promocja "Kup 2, weź trzeci gratis" - najtańszy z trzech produktów był gratis. Z ciepłych, zimowych zapachów najbardziej podobał mi się Cashmere glow, a jako gratis wzięłam Midnight pomegranate. Oba zapachy są piękne, ciepłe, zmysłowe, kuszące!


I na tym koniec - najwyższa pora zabrać się za prezenty dla najbliższych, a nie dla siebie! W galeriach handlowych tłumy ludzi przewalają się od sklepu do sklepu i to już ostatni dzwonek zamówić coś w sklepach internetowych, jeśli chcemy aby doszło na czas.



Pozdrowienia, wyjeżdżamy kupić choinkę!


23 komentarze:

  1. Coraz bardziej kuszą mnie te rosyjskie specyfiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam na recenzje rosyjskich nowości, już słychać gdzieniegdzie że są świetne:))
    ja wczoraj robiłam sobie zamówienie choinkowe..trochę tego wyszło:))) i już się nie mogę doczekać wigilii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jestem ciekawa jak będzie wyglądała Twoja paczka!

      Usuń
  3. Jakby nie patrzeć my same wiemy najlepiej czego chcemy :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowości w pięknych niebiesko-białych opakowaniach cały czas mnie kuszą i to jak mocno!
    Czekam z niecierpliwością na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie szampon i odżywka sprawują się dobrze!

      Usuń
    2. Ojj, mnie też się marzy ta seria :)

      Usuń
  5. zazdroszcze kazdego z tych produktow ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super! zazdroszczę :) ale tak pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to masło do ciała na Tobie również zaczyna śmierdzieć niemiłosiernie po kilku minutach od nałożenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam, ale zmartwiłaś mnie trochę :(

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będzie dobrze i przyjemnie! Koniecznie daj znać.
      Na mnie zaczęło śmierdzieć dosłownie starą, zgniłą szmatą...

      Usuń
  8. Miłych zakupów choinki!

    Świetne masz te rzeczy. Chętnie o nich poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No i prawidłowo! Trzeba się rozpieszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mnie kuszą nowości PO :) chyba się skuszę w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie fotki przygotowałaś, a zakupy, jak zawsze przyjemne:D Najbardziej mnie interesują te rosyjskie cudaczki:)

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. same świetne nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger