List do świętego Mikołaja, czyli co chętnie zobaczyłabym pod choinką!

Zaczął się grudzień i Święta już tuż, tuż! Nie tylko dzieci piszą listy do św. Mikołaja - ja też mam swoją chciej-listę z bardziej lub mniej realnymi prezentami :)




W sferze zupełnych marzeń pozostaje nowy super cienki laptop - mój aktualny ma już 6 lat i ciągle chodzi, więc nie ma potrzeby kupowania nowego, ale takiego ultrabooka chętnie zobaczyłabym pod choinką! Podobnie jest z fajną, skórzaną torebką - nie jestem nałogową kolekcjonerką, ale dobre buty i torebki zawsze cieszą :)


Bardziej realne do zdobycia są piękne, zmysłowe perfumy Giorgio Armani Si, kilka słówek już szepnęłam Mikołajowi na uszko :) Do kolekcji zapachów baaaardzo chciałabym dorzucić zestaw Cashmere Glow z Bath & Body Works uważam, że to zapach idealny na zimę i podoba mi się nawet bardziej niż Warm Vanilla Sugar (uwielbiam wanilię w zapachach). 

Jako miłośniczka rosyjskich kosmetyków chciałabym wypróbować coś z Planeta Organica z nowej serii na bazie soli i błota z Morza Martwego. Znajdziemy w niej nie tylko kosmetyki do włosów, ale też ciekawe produkty do ciała, twarzy i rąk. 

A żeby się miło spało przyda się ciepła piżamka z fajnym, wesołym nadrukiem do kompletu z ciepłymi bamboszami :) Wiele sklepów ma w ofercie takie zestawy i mam nadzieję, że mój Mikołaj coś fajnego znajdzie!



Jak tam Wasze listy do Mikołaja? Wiecie co chciałybyście dostać?


Pozdrowienia,


25 komentarzy:

  1. Mi też marzy mi się ciepła flanelowa piżamka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kosmetyki z Planeta Organica, sama bym przygarnęła taki zestawik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, a wczorajsze DDD trochę mnie skusiło do zakupów ... ;)

      Usuń
  3. Te nowe kosmetyki z PO chętnie bym wypróbowała ;-)
    i laptop też by mi się przydał, bo mi się piksele niektóre spaliły i mam czarne placki na ekranie ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to Ty przynajmniej masz realny powód wymiany laptopa!

      Usuń
  4. torebka jest super.

    ja mikołaja o nic nie proszę, jednej prośby już nie spełnił... dziś odszedł mój chomiczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( Nie jestem gryzoniowa, ale przeżyłam stratę niejednego małego przyjaciela.

      Usuń
    2. Tez współczuję śmierci Kubusia....

      Usuń
  5. PO na bazie soli nie tylko Ciebie tak kusi :)
    Szczególnie wpadła mi w oko maska-peeling!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z granatem! Mi też :) ale potem pomyślałam, że przecież to nie problem zrobić sobie samej peeling i tak sie pocieszam :)

      Usuń
  6. A ja zaczynam marzyć o nowym telefonie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! ja nie tak dawno wymieniałam, więc telefon jak na razie na listę nie wejdzie

      Usuń
  7. Moje marzenie jest na razie niewykonalne: jakiś krótki wyjazd tylko we dwoje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest piękne marzenie!
      Musisz zacząć uśmiechać się do dziadków :)

      Usuń
  8. jejku perfumy Si są prześliczne! także je chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lista, piżamka też by mi się przydała :) a urodziny mam w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już myślałam, że w styczniu - tak jak ja ;)

      Usuń
  10. to trzymam kciuki by mikołaj sie postarał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka śliczna, ja też sporządziłam taką listę na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Si zdecydowanie tak:) klikam follow;d

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger