Paczki, paczuszki i zapowiedź rozdania

Dziś trochę się pochwalę - przyszły do mnie dwie paczki. Pierwsza to wygrana-nagroda u Maliny za udział w Październikowej akcji maseczkowej, zestaw maseczek w saszetkach od Tołpy:




Ciekawią mnie połączenia typu maska-peeling lub maska-lifting i je na pewno opiszę na blogu.



Druga paczka przyjechała do mnie prosto z Chennai, pełna dobroci, głównie z Biotique:



Część rzeczy jest dla mnie, ale już powoli zaczynam kompletować kosmetyki na rocznicowe rozdanie (tak, tak, czas leci). Tradycji musi stać się zadość i rozdanie będzie znowu oryginalnie indyjskie :)





Przy okazji mam pytanie - wolicie jedną większą nagrodę czy dwie mniejsze?

I jeszcze - czy "wypada" w rozdaniu oferować też odlewki? Co o tym sądzicie?



Pozdrowienia,




21 komentarzy:

  1. ale świetne paczki dostałaś ;) lepiej dwie mniejsze, a odlewki, dlaczego nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem za dwiema mniejszymi, zawsze większa szansa na wygraną ;)
    zestaw maseczek - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam maseczki Tołpy w ramach testowania z Malinowym Klubem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielona Sebio jest świetna! Co do rozdania - może zaproponuj odlewki i napisz, że już po wyborze zwycięzcy tenże będzie mógł zdecydować, czy chce je dostać? To tak w ostateczności. W sumie testowanie nowych produktów, nawet w małych ilościach, zawsze jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paczki! :)
    Ja jestem za dwiema mniejszymi nagrodami, odlewkami też bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy z Biotique,zazdroszczę ;p Dobrymi odlewkami nie pogardziłabym.

    OdpowiedzUsuń
  7. w ciemno mogę się założyć, że z Tołpy będziesz bardzo zadowolona. ja jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super paczucha ;-)
    a co do rozdania to odlewki jak bajbardziej są ok - fajnie sprawdzić, czy produkt się sprawdza, przed kupieniem pełnej wersji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odlewki...? Czemu nie :) Mi to nie przeszkadza :) W zasadzie dla mnie bez różnicy czy jedna nagroda czy dwie mniejsze. Każda opcja ma swoje plusy jak i minusy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za wszystkie komentarze, wywiad zrobiony, bede myslala co i jak porozdzielac, mam jeszcze trochę czasu, bo rocznica przypada w nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowności!
    Odlewki są zawsze dobre. Nigdy nimi nie gardzę :)

    Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem będą 2 konkursy. Zawsze to większa szansa na wygraną! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne paczki, jestem ciekawa jak się wszystko sprawdzi:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no jasne, odlewki to bardzo fajna sprawa.. można przetestować czy dany kosmetyk nam będzie pasował czy nie, bez kupowania produktu o normalnych ''wymiarach'' xD
    Bardzo fajne produkty ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem ciekawa pasty Dabur - sama się ostatnio nad nimi zastanawiałam, ale stwierdziłam że nie będę chomikować:))
    Olej Amla (plus kilka innych) też był na mojej liście, ale zdecydowałam się na jedną Sese:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj za mną też chodzi Sesa, ale zapasy duże, więc na razie nie kupuję... :)

      Usuń
  15. gratuluję maseczek od Tołpy, bardzo cenię tę markę

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem jak najbardziej wypada, i myślę też lepsze dwie mniejsze nagrody, albo nawet dwie mniejsze nagrody i odlewkowan nagroda pocieszenia. ;) (nie żeby odlewki były gorsze, ale może nie każdy chce ich używać, więc moga być dodatkowo dla tych co chcą).

    Paczuszka cuuuuuuuuuudowna :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger