Oksydowane srebro paznokciach


Essence Colour&Go
Sparcle # Sand Effect
165 Here's my number








Szukałam dokładnie takiego lakieru - chciałam, żeby pasował do pierścionka z oksydowanego srebra. Essence w kolorze 165 okazał się idealny - to połyskujący brokatem stalowo-srebrno-czarny kolor o piaskowej fakturze. Na zdjęciach widzicie 2 warstwy lakieru, które są wystarczające do uzyskania całkowitego krycia. Szeroki pędzelek, taki jak w pozostałych Colour&Go, ułatwia nakładanie. 

Lakier wytrzymał u mnie w dobrym stanie 3 dni, czwartego dnia miałam już kilka odprysków, więc wieczorem zabrałam się za zmywanie. Jak można się było domyślić - zmycie takiego brokatu to droga przez mękę... Zużyłam wiele płatków kosmetycznych i wylałam chyba z 1/3 buteleczki zmywacza... Możecie polecić jakąś fajną bazę pod brokaty? Kiedyś miało ją w swojej ofercie Essence, o ile dobrze pamiętam..? Bo bez takiej bazy zmywanie to udręka!




Podoba Wam się? Lubicie lakiery Essence?

Pozdrowienia,



15 komentarzy:

  1. Świetny jest ! Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, szkoda, że ciężko się zmywa..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten lakier! A pierścionek też niczego sobie ;) ja mam podkład i nabłyszczacz z inglota, jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne! Kocham ten efekt piasku, byłam w rossmannie (bo wpadłam do Polski w odwiedziny u rodziców) ale żadnego już nie było!

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! Chyba sobie kupię ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę ładny, ale tak naprawdę to zazdroszczę ładnego kształtu paznokcia, ja mam kwadraty, których naprawdę nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ładny efekt!
    I paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowny, na cudzych paznokciach bardzo mi się podoba, na moich - niestety, ale nie. Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki świąteczny, super :) szkoda, że problemy ze zmywaniem..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda :)
    Uwielbiam takie świecaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny kolorek

    Pozdrowionka
    KRESKA

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger