Testuję Amilie i Annabelle Minerals - swatche

Jak wiecie szukam idealnego podkładu mineralnego i w tym celu kupiłam sobie po zestawie próbek z Amilie i z Annabelle Minerals (klik, klik). Jestem w trakcie testowania - już 2 tygodnie używałam Amilie, a od tego tygodnia zaczęłam AM. Zanim jednak zdecyduję się z której firmy podkład kupię, pokażę Wam testowane kolorki.






Zacznijmy od Amilie:

Kupiłam odcienie Cardamon, Summer Sand i Cream Beige oraz korektor i róż. Taka saszetka podkładu starcza mi na tydzien.




Ciężko było uchwycić kolory podkładów na skórze, bo ładnie się w nią wtapiały i są praktycznie niewidoczne:



Tak spisał się korektor - zamalowałam nim mały pieprzyk:



A tak wygląda róż, delikatny odcien Apple Blossom:





Teraz Annabelle Minerals:


Kupiłam 2 kolory, a najjaśniejszy Beige Fairest dostałam w gratisie :)



AM mają inną konsystencję, są bardziej wilgotne i trochę zbrylone (granulki) oraz widoczne na ręku. W porównaniu do AM podkłady Amilie są bardziej pyliste.


Taki mały słoiczek wystarczy mi na długo, ale za ok. 2 tyg chcę podjąć decyzję i zamówić pełnowymiarowe opakowanie.


Pozdrowienia,


16 komentarzy:

  1. Czyli AM są bardziej kryjące. Dobrze wiedzieć. Skłaniałam się ku nim też z powodu próbek w wygodnych słoiczkach zamist saszetek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ale korektor jest naprawdę dobry, na to podkład i nic nie widać!

      Usuń
  3. Ja uzywam AM, kryja bardzo dobrze. Tylko przy mojej blyszczacej buzce trzymaja sie dosc krotko, 4-5 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż ma cudowny odcień!
    Bardzo delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa, na który się zdecydujesz i dlaczego;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od dłuższego czasu zastanawiam się nad produktami z tej strony. Coś kiedyś słyszałam,że trzeba mieć do nich specjalne pędzle. to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, najlepiej taki jak ten: http://annabelleminerals.pl/sklep/akcesoria/72-pedzel-flat-top.html

      Usuń
  7. hej a który z annabele minerals wydał Ci się najbardziej podobny do Summer Sand z Amilie? bo ja jestem idealnie w summer sand ale chciałabym wypróbować tez inne firmy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger