Spełniona zachcianka - podkłady mineralne z Amilie oraz Annabelle Minerals

Na mojej wishliście już od dłuższego czasu znajdują się podkłady z polskich firm Annabelle Minerals oraz Amilie. Mam swój własny podkład mineralny z kolorowka.com, który pieczołowicie ukręciłam w moździerzu, ale średnio jestem z niego zadowolona. Dlatego jak tylko zobaczyłam zdjęcia i filmiki na YT z podkładami Amilie i AM w roli głównej, to natychmiast postanowiłam je wypróbować. 


Obie firmy oferują zakup próbek, co jest świetną sprawą zwłaszcza, że wybór odcieni jest duży, monitor może przekłamywać kolory, nie wiadomo, która formuła będzie nam lepiej pasować, itp. itd. 


Strona www.annabelleminerals.pl jest bardzo przejrzysta, podkłady pogrupowane są w 3 kategorie: 
- matujące 
- rozświetlające
- kryjące

Dodatkowo firma oferuje róże, korektory, pudry wykończeniowe oraz pędzle. Po obejrzeniu na YT recenzji Czarszki o pędzlach tej firmy zdecydowałam się na kupno dwóch sztuk (każdy za 20zł): do aplikacji cieni (ścięta końcówka) oraz tzw. kulka do rozcierania cieni:


Oba są bardzo dobrze wykonane, mięciutkie, maja bambusowe lakierowane rączki i srebrne skuwki. 

Zamówiłam też 2 próbki podkładu:
- formuła matująca Beige Light
- formuła kryjąca Natural Light

W gratisie dostałam matujący Beige Fairest, co mnie mile zaskoczyło, ale kolor chyba będzie dla mnie za jasny (kolory Fairest są najjaśniejszymi w ofercie firmy). Do przesyłki dołączono tez ulotkę tłumaczącą w jaki sposób malujemy się kosmetykami mineralnymi (jest opis stosowania podkładu, różu i korektora).



Próbki zapakowane są w 1gr pudełeczka i produktu jest w nich naprawdę dużo. Teraz trochę żałuję, że nie zamówiłam też różu. Każda próbka kosztuje 7,50 zł, co uważam jest bardzo dobrą ceną, biorąc pod uwagę ilość i wydajność podkładów mineralnych.




~~~~~~




Troszkę inaczej wyglądają moje zakupy z www.amilie.pl. Firma oferuje próbki w woreczkach strunowych 0,30gr w cenie 2,90zł (więc 1gr próbki to koszt 9,67zł, czyli drożej niż w AM), a niektóre produkty dostępne są do testowania tylko w opakowaniach 0,10gr za 1,90zł. Moja paczuszka była więc dużo mniejsza, ale za to zdecydowałam się na większą ilość próbek:



Zamówiłam 2 korektory (light i medium), róż w kolorze Apple Blossom oraz puder wykończeniowy Sunkissed Dust. Dostałam też bardzo fajną małą książeczkę o sposobach nanoszenia podkładu - na sucho i mokro:



W ofercie podkładów Amilie ma jedną formułę Coverage - czyli kryjącą. Zdecydowałam się wypróbować 3 kolory: Cardamon, Creme Beige oraz Summer Sand:


Gratisów nie było, ale i wartość zamówienia mniejsza. 

Żaden z tych dwóch sklepów nie oferuje płatności on-line, dostajemy mailem numer konta, na które należy wpłacić pieniądze, co troszkę przedłuża czas oczekiwania. Zakupy robiłam w niedzielę wieczorem, a obie paczki otrzymałam w piątek. 

Zabieram się już za testowanie, możecie spodziewać się swatchy i recenzji za jakiś czas, pierwsze wrażenia bardzo pozytywne (dziś noszę Summer Sand z Amilie). 


Znacie te firmy? Używacie ich produktów? Dajcie znać jak Wam służą.



31 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Gratuluję spełnienia zachcianki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że się będą dobrze spisywały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie próbuję Amilie i jestem zadowolona

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć, że można zamówić próbki. Od jakiegoś czasu myślę o wypróbowaniu takiego podkładu, ale w moim przypadku dobrać dobry kolor przez Internet to jak trafić szóstkę w totka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówi kilka próbek, nie kosztują wiele i może utrafisz w swój kolor

      Usuń
  4. zazdroszczę- marzę o mineralkach ;/ szkoda, że nie są dostępne w drogeriach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz zamówić sobie do domu? Jak nie chcesz płacić za wiele - polecam próbkę z Annabelle, jest naprawdę duża!

      Usuń
  5. No proszę, właśnie przemyśliwuję zakup podkładu mineralnego (i innych minerałów), a nie wiedziałam, że jest polska firma inna niż kolorówka. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się najpierw na próbki, łatwiej dobierzesz kolor!
      Ostatnio przy okazji zakupów w e-naturalne dostałam gratis próbkę ich pudru mineralnego - następna firma weszła na rynek minerałków!

      Usuń
  6. Kuszą mnie minerały, być może niedługo się wreszcie na nie zdecyduje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli chciałabyś się pozbyć tego beige fairest od AM to napisz do mnie proszę, chętnie go przygarnę i przetestuję, bo jestem bladziochem :) mogę podesłać w zamian np. jakąś ciemniejszą próbkę podkładu kryjącego od Everyday Minerals, bo mam spory zapas albo coś innego - dogadamy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam żadnego z odcieni AM, na razie zaczęłam od Amilie. Napiszę do Ciebie, bo ten fairest raczej nie dla mnie, chociaż raczej mam jasną cerę. Będziemy w kontakcie.

      Usuń
  8. Mam kosmetyki z obu firm. Jeśli chodzi o podkłady to wolę Annabelle, a to dlatego, że mają lepsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam pojęcia, że AM to polska firma, miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle wyglądają jak moje z EDM! ;-)

    Nie znam tych firm (jeszcze?).

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się poddam szału na minerały, coraz bardziej mnie zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie, próbki to dość rozsądne rozwiązanie, jak Ci się nie spodoba to wiele nie straciłaś

      Usuń
  12. Zapraszam Cię serdecznie do malinowej akcji maseczkowej (post u mnie pojawi sie jutro, ale zaproszenie ślę już dzisiaj) ;) http://testykosmetyczne.blogspot.com/2013/10/akcja-maliny-pazdziernik-miesiacem.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio skusiłam się na Lili Lolo, jednak mam zamiar złożyć jeszcze zamówienie z AM, może też skuszę się na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachècam, rozsądna cena i dobra jakość, obejrzyj ten filmik Czarszki!

      Usuń
  14. takie spełnione zachcianki to jest to :) mi marzą się też pędzle , hmm może na święta się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie na razie nie kuszą mineralne podkłady. fajnie, że te firmy mają w ofercie próbki, nie grozi Ci wydanie większej kasy na coś, co nie będzie odpowiednio dobrane dla Ciebie. obyś znalazła swój idealny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam AM od jakichś 2 tygodni i doszłam do wniosku, że przeskok pomiędzy zwykłymi podkładami a tymi mineralnymi jest niewiarygodny. Poza tym efekt jest niezwykle naturalny :) Mam odcień natural fair wymieszany z próbką natural light w wersji kryjącej i jedyne, co mam do zarzucenia temu podkładowi to trwałość - wytrzymuje na twarzy tak do połowy dnia, potem zaczynam się błyszczeć i efekt krycia maleje. Mam też róż w odcieniu nude, niesamowity kolor, którym można świetnie stopniować efekty - od naturalnego, ledwo dostrzegalnego rumieńca do mocniejszego konturowania na większe wyjścia, co kto lubi :)
    Pędzelek flap top już mnie tak nie zachwyca, jak Czarszki. Też mam "kosmitów", którzy jednak powstali w trakcie używania, kilka włosów też mi wypadło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam testowanie od Amilie i uwazam podobnie jak Ty: różnica jest duża, cera oddycha, ale zaczynam sie świecić w połowie dnia. Może AM będzie mi lepiej służyło, zobaczymy.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger