Targi Medycyny Naturalnej i Kosmetyki w Warszawie, 27-29 /09

Cześć Dziewczyny,

dostałam właśnie zaproszenie na Targi Medycyny Naturalnej i Kosmetyki, które odbędą się w Warszawie, przy ul. Piaseczyńskiej 71, w dniach 27-29 /09. Swoje stoisko będzie tam mieć sklep Magiczne Indie, z którego otrzymałam tę informację. 


Na stronie organizatora http://www.kameleon.targi.pl/galeria/galeria.php zobaczycie zdjęcia z poprzednich edycji targów. Oprócz kosmetyków indyjskich ja napaliłam się już na glinki, kosmetyki aloesowe, miody i świece oraz pyszny chlebek. 

Jeśli jesteście z Warszawy lub okolic to wpadnijcie, możemy się umówić i wspólnie pooglądać stoiska.

Pozdrawiam,


8 komentarzy:

  1. O, to może bym się wybrała, 20 minut drogi ode mnie :).


    Pozdrawiam,
    Marswi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj do Warszawy mi daleko, ale szkoda :( w mojej okolicy nie słyszałam o tego typu targach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę się tam udać! Może tak zrobię? Choć kroi mi się wtedy bardzo intensywny weekend. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba też się tam udam :) najprawdopodobniej w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że do Warszawy mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam za daleko do Warszawy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia gdzie dokładnie w Warszawie to będzie, ale że akurat się do niej wprowadzę, to nie ma szans żebym nie zajrzała!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger