Plan denka na wrzesień

Wracam do planowania comiesięcznego denka, ułatwia to kontrolę nad tym czego używam i pilnowanie się, żeby nie nakupować lub naotwierać zbyt dużej ilości kosmetyków. Wszystkie zaplanowane na denko kosmetyki stawiam sobie na jednej półce w łazience i staram się zużyć. Co zaplanowałam na wrzesień?


Obiecałam sobie dokończyć otwarte szampony i odżywki, zanim zacznę używać kupionych w wakacje kosmetyków Planeta Organica (klik). Wiem, że gdybym tego nie zrobiła, to ciężko byłoby mi je skończyć i niepotrzebnie zajmowałyby miejsce pod prysznicem. Mam więc dobrą motywację! Bardzo bym chciała skończyć już perfumy Aqua di Gio, które były nietrafionym prezentem. Mam też otwartych kilka balsamów do ciała, które nie załapały się na zdjęcie, przydało by się zdenkować chociaż jeden z nich.

Taki jest plan, a wykonanie będziecie oglądać pod koniec miesiąca :)

24 komentarze:

  1. o właśnie mam ten szampon baby dream :)) też go planuję na wrześniowe denko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak, zadowolona jestes? Mi jakoś dziwnie się go używa, po jego spłukaniu włosy są sztywne, ale wystarczy nałożyć dowolną odżywkę i jest ok.

      Usuń
    2. A u mnie Babydream spisywał się świetnie.
      Zawsze domywał włosy, a podczas tego zabiegu miałam wrażenie, że jest ich więcej :D

      Usuń
    3. Na domywanie nie narzekam, spisuje sie bardzo dobrze, tylko zawsze jak go splukuje wlosy mam takie dziwnie sztywne, co znika od razu w momencie nakladania odżywki. Gdzieś już widziałam podobne komentarze o tym szamponie, zresztą tak samo miałam z szamponem Hipp. Te dziecięce szampony muszą mieć jakiś składnik, który u mnie daje taki efekt.

      Usuń
  2. powodzenia :) oby szło Ci tak dobrze, jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za zrealizowanie planu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Obiecałam sobie, że mogę otworzyć coś nowego dopiero jak skończę to co mam otwarte (butelka za butelkę). Tyle, że moja skóra się szybko przyzwyczaja i używam po 2-3 kosmetyki tego samego rodzaju na raz. Więc wykończenie jednego trwa i trwa i trwa... Też na mnie czekają planeta organica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za realizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. nie jest zły, ale miała być Aqua di Gioia!

      Usuń
  7. Ja też powinnam sobie coś wytypować do denka, mam mnóstwo kosmetyków do włosów i zchodzi to miesiącami. Z drugiej strony, nie mogę sobie teraz pozwalać na żadne zakupy i szkoda będzie, gdy coś się skończy :c

    OdpowiedzUsuń
  8. przeglądam ale niestety nic z tych kosmetyków nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co jest na zdjęciu najbardziej poleciłabym Ci odżywkę żółtą Fructisa i oliwkę Hipp

      Usuń
  9. Też trzymam kciuki :) też zaplanowałam sobie zużycia, mam nadzieję, że uda nam się je jakoś zrealizować :P

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba tez zacznę robic takie plany ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger