Wakacyjne zakupy kosmetyczne

Cześć Dziewczyny!
Dziś pochwalę się trochę zakupami kosmetycznymi jakie zrobiłam w czasie wakacji. Część z nich już widziałyście: rosyjskie kosmetyki do włosów Planeta Organica tutaj oraz tutaj, ale oprócz tego trafiło się coś jeszcze :)

Zapraszam:



W Super-pharm wpadły do koszyka:
- Pharmaceris krem peelingujący z 10% kwasem migdałowym - zastąpi krem Tołpa Sebio na noc, już zaczynam przygotowywać skórę tonikiem z kwasem 5%, ale o jesiennej pielęgnacji mojej tłustej cery na pewno napiszę jeszcze coś więcej
- Micel Hydrain3 Hialuro - z promocji z kuponem za 9,99zł, dam mamie, której nie przypadł do gustu micel z Biedronki, bo zostawia warstwę na twarzy
- kredka Soft Sensation Astor - szminka, balsam oraz błyszczyk w 1, w kolorze 008 Hug me, super spawa na lato






Na wakacjach nie mogłam poszaleć - w Rayanairze na całą rodzinę mieliśmy wykupione 2 walizki, więc każdy kilogram bagażu się liczył, a spakowaliśmy się idealnie na styk. Mimo wielu odwiedzin w Boot's i Superdrug kupiłam tylko:
- szampon oczyszczający Avalon Organics, cytrynowy - musiałam go kupić, bo BabyDream nie radził sobie z domywaniem silikonowej odzywki Chantal, którą wzięłam i włosy miałam oklapnięte 3 godziny po myciu,
- 2 super paletki NYC i kultowy Sleek oh so special - szfa Sleeka w Superdrug mnie zachwyciła, stałam i gapiłam się 15 minut, nie wiedziałam co wybrać :) W końcu wzięłam oh so special - bo czaiłam się na niego już od dłuższego czasu






Paletka NYC to 4 cienie w fioletach, baza oraz rozświetlacz. Sleeka nie muszę chyba przedstawiać :) Teraz będę się uczyć robić porządny makijaż dla oczu z opadającą powieką. Zdziwiło mnie to, że paletka Sleeka jest taka mała - naoglądałam się jej na blogach, gdzie była fotografowana z bliska i wydawała mi się duża, a ona spokojnie mieści się na dłoni. Ciekawostka  - takie paletki ma w swojej ofercie wiele firm w brytyjskich drogeriach, np. MUA czy Accessorize, ale wybrałam Sleeka, bo tyle się już o nim naczytałam...






W zielarskim sklepiku w miejscowości moich rodziców kupiłam:
- pastę do zębów Himalaya Herbals - po raz pierwszy wypróbujemy naturalną pastę,
- w gratisie do pasty fajny sztyft do ust z masłem kakaowym
- olej avocado - jak tylko skończę lniany ten będzie następny do olejowania włosów
- słodzik stevia - jako naturalne zastępstwo dla cukru w kawie: herbatę piję gorzką, ale kawa musi być posłodzona.
Moja siostra mieszkająca w Niemczech kupiła mi w DM olejek do włosów Alverde Migdał i Argan, przyda się na końcówki i do olejowania.


Jak Wam się podobają moje zakupy? Coś Was szczególnie zainteresowało? Jak tam Wasze zakupy w wakacje?

23 komentarze:

  1. Widzę,że zakupy udane:)
    Mam chęć na ten krem peelingujący z 10% kwasem migdałowym.
    U mnie ciut mniej kosmetyków przybyło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :)
    Ja jestem ciekawa zwłaszcza tego micelka.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy :)
    też mam ochotę na olej z avocado :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ten olejek służy, już nie długo na moim blogu będzie jego recenzja!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak stosowałaś - do olejowania przed myciem czy na końcówki?

      Usuń
  6. Olejek z Alverde jest już na wykończeniu, ale mogę powiedzieć, że bardzo go lubię :)

    Ciekawa jestem olejku z awokado!

    OdpowiedzUsuń
  7. przedmioty z ostatniego zdjęcia i Pharmaceris ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletki bardzo mi się podobają. Może i ja kiedyś skuszę się na Sleeka ;) A powiedz, czy ten olej avocado jest zielony i jaki ma zapach? Bo czaję się właśnie na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bezbarwny i właściwie bezzapachowy, czyli wygląda na to, że to olej rafinowany

      Usuń
    2. Widać Profarm robi sobie z klientów żarty. Na tej stronie http://www.sklep.profarm.com.pl/olej-avocado-100-ml.html pod opisem oleju widnieje zdanie, że oleje są tłoczone na zimno i nierafinowane...

      Usuń
  9. Nie mogę się doczekać posta o pielęgnacji cery tłustej. Sama takową posiadam, zawsze można podpatrzeć jakie kosmetyki się sprawdziły i przetestować je u siebie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. napisz coś więcej o tym przygotowaniu skóry do jesiennych kwasów

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno napiszę o tym kremie z kwasem, za kilka dni Tołpa powinien się skończyć i zacznę Pharmaceris, to dam znać + reszta pielęgnacji cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz też jak oceniasz Tołpę w wersji na noc, ja mam tę dzienną i jest ok

      używasz retinoidów?

      Usuń
  12. świetny blog :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy, najbardziej mi się spodobał szampon Avalon Organics:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger