Małe zakupy w zielarni Officina Sanitatis - kosmetyki rosyjskie

Pojechałam dziś po pracy do zielarni Officina Sanitatis (Warszawa, Rakowiecka 5). Zielarnia ta współpracuje z firmą bioarp.pl - dystrybutorem wielu rosyjskich marek kosmetyków, m.in. Pervoe Reshenie (1reshenie), Nevskaya Cosmetica i Floresan. Chciałam kupić szampon i balsam do włosów Planeta Organica, czarną maskę marokańską i serum Babuszki Agafii na porost włosów. Co kupiłam?



Niestety - nie było serum na porost ani masek Planeta Organica. Wzięłam więc:


Szampon turecki wzmacniającySkładniki aktywne: 
Olej z liści eukaliptusa -  nasyca skórę głowy pożytecznymi mikroelementami, wzmacnia korzenie włosów, przeciwdziała wypadaniu włosów. 
Orzech laskowy - zawiera witaminy A, B, E, a także potas, fosfor, magnez, żelazo, cynk, wielonienasycone kwasy tłuszczowe, dzięki którym olej orzecha wzbogaca skórę głowy odżywczymi substancjami, stymuluje aktywność brodawek włosowych co wzmacnia wzrost zdrowych i mocnych  włosów. 
Cynamon - wzmacnia cyrkulację krwi, aktywizując włosowe cebulki, tym samym przyspieszając wzrost włosów. 
Grejpfrut – normalizuje pracę gruczołów łojowych, nawilża.

Balsam AleppoSkładniki aktywne:
Organiczna oliwa z oliwek -  zawiera  witaminy A, B, C, D, E, F, K, wiele minerałów, aminokwasów, białek i antyseptyków. Tak cenny zestaw aktywizuje pracę gruczołów łojowych, dając  włosom wszystkie niezbędne dla ich zdrowia substancje 
Organiczny olej z liści laurowych  - wzmacnia krążenie w skórze głowy, stymuluje regenerację komórek, intensywnie odżywia i zmiękcza. 

Ekstrakt sudańskiej róży - podtrzymuje optymalne nawilżenie włosów, chroni je przed szkodliwym oddziaływaniem zanieczyszczonego środowiska.

Odżywka keratynowa GAL - ciekawa odżywka do paznokci, brwi i rzęs (opinie na wizazu - tutaj). Jak skończę odżywkę proteinową, którą sobie ostatnio zrobiłam to zabiorę się za te rybki.

Czasami dostawałam pytania o ceny w tej zielarni - załączam więc paragon. Małe porównanie:
rybki kupiłam za 12,50zł - a na doz.pl są 11,29zł
szampon turecki kupiłam za 21zł - na bioarp.pl są za 18,50zł
balsam aleppo kupiłam za 19,50zł - na bioarp.pl są za 18,50zł
Różnica więc jakaś jest, ale nie tragiczna, no i brak kosztów wysyłki.

Ponadto w zielarni jest dużo większy wybór kosmetyków do twarzy i ciała, niż tych włosowych. Znajdziemy tam nie tylko marki rosyjskie, ale też dużo polskich, np. Sylveco, Ava, jest też Lavera, wszystkie kosmetyki z Equilibry, Bingo Spa i wiele, wiele innych. 

A Aktywne Serum Na Porost Włosów i Maskę Marokańską trzeba będzie kupić w Kalinie :)

17 komentarzy:

  1. Czasem opłaca się jednak kupować w zwykłych sklepach :). Różnica cenowa nie jest aż taka duża :).

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym taki sklep u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby się taki sklep ;D
    obserwuję, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Chciałabym u siebie mieć taką zielarnię:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się wchodzi do takiego sklepu to trudno się opanować :) Ja dziś byłam bardzo dzielna!

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, jakiż przydatny adres! Za kilka miesięcy przeprowadzam się do Warszawy i z pewnością odwiedzę tę zielarnię, zwłaszcza że akurat kosmetyki planeta organica wciąż mi się marzą. Jak to dobrze wiedzieć, że mozna dostać je stacjonarnie! :)

    A rybki z gala mam- kiedyś kupiłam je na dozie własnie i sprawdzają się świetnie, zwłaszcza do nadania blasku płytce paznokcia. Ale- do włosów też są wspaniałe, chociaż smrodek na kosmykach troszkę zostaje. Za to efekt wow, keidy doda się ze dwie rybki(ale to na moją porcję maski, przy innych włosach pewnie jedna wystarczy), GWARANTOWANY. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę dostępu do takiego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim kolejnym rosyjskim zakupem będzie zapewne balsam Aleppo.
    Zbyt wiele dobrego się o nim naczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka keratynowa GAL to rewelacyjny produkt ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w szczecinie tez jest sklep od bioarp.pl ale tam na szampon natura siberca neutralny kosztuje o zgrozo 39zl !! tylko planeta organica w tych pojemnosciach 280ml jest po 20zl, wiec tyle sie jedynie opala tak kupowac, a serum o ktorym piszesz kosztowalo 26zl !! przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny zabójcze! Ja wlasnie zamówiłam to serum w Kalinie (16zl).

      Usuń
  11. Bardzo mi przypadły do gustu rosyjskie specjały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. już raz myłam - jest świetny i super pachnie :)

      Usuń
  13. Karolina Kafka26 maja 2015 15:08

    Uwaga, Mój Rosyjski!
    Korepetycje rosyjskiego są prywatne w cztery oczy, przygotowane tak jak chcesz i co dokładnie potrzebujesz. http://www.sic-egazeta.amu.edu.pl/index.php?t=2737 Zajmuję się językami również na polu zawodowym - uczę języka rosyjskiego oraz wykonuję tłumaczenia z języka rosyjskiego oraz angielskiego. Był w moim życiu taki okres, kiedy zrobiłam sobie przerwę, aby po pewnym czasie wrócić do zgłębiania tajników rosyjski
    szczecin.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger