A kosmetyki indyjskie idą do...... wyniki rozdania

Uwaga! Uwaga!
Czerwiec już minął i zakończyło się trwające miesiąc rozdanie na blogu Kociamber w podróży

W tym czasie dołączyło do mnie wiele nowych obserwatorów, dzięki czemu i ja poznałam fajne blogi.

Za udział w zabawie wszystkim pięknie dziękuję!

Od kilku dni pracowicie przepisywałam Wasze nicki i z uwzględnieniem wszelkich punktów dodatkowych wyszło mi 275 linii w Excelu! 

A żeby nie przedłużać ogłaszam, że indyjskie kosmetyki wysyłam do Weroniki :))))


Gratuluję Weronice, zaraz wyślę do Ciebie maila.

:)


23 komentarze:

  1. Gratulacje, miłego zużywania i testowania nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, że ja?
    E, to zbyt piękne, żeby było prawdziwe... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, Garulacje Weroniko:P
    Jedyne rozdanie którego mi straasnzie żal, że przegrałam! Nagrody były cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A było tak blisko;)
    Heh;P

    Gratuluję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę niesamowicie! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słońce powiedz mi proszę o zwariuje gdzie znajdę ten program do losowania!

    Wciąż go widzę na blogach a nie mogę znaleźć :(

    Przyda mi się do mojego rozdania :)

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdz na: http://www.classtools.net/education-games-php/fruit_machine
      w żółte pole wpisujesz słowa i klikasz na "Fruit Machine"

      :D

      Usuń
    2. Niech Ci bug (bład zamierzony!) w dzieciach wynagrodzi!

      Całuski!

      Usuń
    3. nie, nie, nie!
      nie przyjmuję tych życzeń!
      ;)

      buziaki!

      Usuń
  7. ja też oczywiście gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger