Niespodziewane zakupy w Dzień Dziecka

Jednym z punktów programu dla naszych dzieciaków była dzisiaj wizyta w Manufakturze Cukierków. To ciekawe miejsce odwiedzane jest tłumnie przez wycieczki szkolne a w dzisiejsze, szczególne święto przez cały dzień trwały tam pokazy robienia cukierków i lizaków. Każde dziecko (jak rodzic zapłacił, oczywiście :)) mogło sobie samo zrobić lizaka w dowolnym kształcie. Jednak dla mnie to miejsce okazało się wyjątkowo interesujące z innego powodu - dokładnie po przeciwnej ulicy wypatrzyłam.... Mydlarnię u Franciszka!





Sklep ten znałam dotychczas z blogów dziewczyn z Krakowa i zazdrościłam im takiego fajnego miejsca. Zostawiłam więc dzieci z mężem w cukierkach, a sama poszłam szperać w olejach, glinkach, mydełkach, szamponach, odżywkach, itp, itd. Dla tych co jeszcze jej nie znają (są tacy?) asortyment Mydlarni można sobie przejrzeć tu: http://www.mydlarnia.info/

Na Dzień Dziecka sprawiłam więc sobie:




1. Szczotkę do masażu ciała na sucho: Regularne stosowanie złuszcza naskórek, ułatwia wchłanianie substancji zawartych w kremach i balsamach do ciała, a także poprawia krążenie krwi i pracę układu limfatycznego.Warto poświęcić tej czynności kilkanaście minut chociaż raz dziennie.

2. Rękawicę Kessa do masażu i peelingu: Kessa jest tradycyjną rękawicą w Hammam służąca do głębokiego oczyszczania skóry z martwego naskórka i wszystkich nieczystości z użyciem czarnego mydła Savon Noir  lub glinki Ghassoul.

3. Savon Noir z eukaliptusem: Savon Noir Eukaliptus to mydło roślinne wytwarzane od stuleci niezmiennymi, tradycyjnymi metodami z czarnych miażdżonych oliwek i wyciągu z liści eukaliptusa. Prawdziwy skarb natury. Codzienne stosowanie sprawia, że skóra nabiera zdrowego, świeżego wyglądu i jest znakomicie oczyszczona.

4. Szampon w kostce z glinką Ghassoul i proteiną jedwabną: Szampon do włosów zniszczonych na bazie marokańskiej glinki Ghassoul, z proteinami jedwabiu, bezzapachowy.  Właściwości: marokańska glinka Ghassoul sprawia, że włosy i skóra głowy są skutecznie umyte (ma właściwości oczyszczające). Po zastosowaniu szamponu z glinką i proteinami jedwabiu włosy staja się wyjątkowo miękkie, błyszczące i sprężyste.

kliknij aby powiększyć i poczytać

Tak, to ja - kobieta, która oparła się 40% promocji w Rossmannie - nie oparłam się Mydlarni u Franciszka... :D A żeby było jeszcze ciekawiej w drodze do domu musieliśmy małe zakupy zrobić i w galerii dużego sklepu wypatrzyłam drogerię Natura, a tam już tylko chwila i poniższe lakiery były moje:





A jeśli Was interesuje jakie słodkości można nabyć w Manufakturze Cukierków to dorzucam w gratisie takie oto słodkie zdjęcie:



 Miłego Dnia Dziecka!!!


19 komentarzy:

  1. super zakupy ;p mmm..cukierki, narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego . ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo ciekawi ten suchy szampon w kostce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, jeszcze nigdy nie miałam takiego szamponu!

      Usuń
  3. Mam ten wysuszacz, ale trzeba na niego uważać, bo lubi kurczyć lakiery ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem nieziemsko ciekawa tego mydła do mycia włosów, bo myslałam o zamawianiu czegoś takiego przez internet!
    A co do zakupów w Naturze- mam te nail dropsy i sprawdzają się lepiej niż cokolwiek innego- wysuszają i nabłyszczają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno o nim napiszę (o szamponie), sama jestem go bardzo ciekawa, jeszcze nie wypróbowałam...

      Usuń
  5. Na pewno będziesz zadowolona z toppera od Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymi lizaczkami po prostu narobiłaś mi apetytu. Świetne prezenty sobie sprawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko, łącznie z cukierkami, wygląda niezwykle kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomalowałam własnie paznokcie kolorkiem pierwszym z lewej - nr 130 what's my name i użyłam Essence Dry Drops. Wszystko jest ok, paznokcie twarde momentalnie, kolorek super!

    OdpowiedzUsuń
  9. to czekam na recenzje :)
    bardzo podobają mi się kolory lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  10. też chcę kupić taką szczotkę do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super, szkoda, że u mnie nie ma takiej mydlarni..:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger