Małe zakupy na dobry początek wakacji :)

Ponieważ w mojej bliskiej okolicy nie ma drogerii Natura, więc jak już mi się uda do niej trafić przy jakiejś okazji to nie mogę się oprzeć chociaż małym zakupom :) A ponieważ zajrzałam też do Carrefoura to moje zakupy wyglądały tak:





Gąbeczka do mycia twarzy - mam zamiar wykorzystać ją przy OCM, które jak na razie wykonuję rękami (stosuję wersję ze zmyciem oleju mydłem Aleppo wg tego posta Balbiny Ogryzek). Gąbeczka przyda mi się do usuwania oleju i delikatnego masażu twarzy i powinna być łatwiejsza w obsłudze niż szmatka z mikrofibry.

Odżywka Oleo Repair - bardzo ją lubię, ma dobry skład i przyjazny silikon daleko w składzie, dobre efekty uzyskuję trzymając ją przynajmniej kilkanaście minut na włosach. Może być też wykorzystywana jako odżywka b/s

Dezodorant bebe young care - w blogosferze zaczęły się pojawiać ostatnio artykuły o szkodliwości związków aluminium w dezodorantach typu antyperspirant oraz o ich rakotwórczym działaniu. Przejrzałam całą wielką półkę w Carrefour'ze z dezodorantami i wybrałam ten - bo Aluminium Sesquichlorohydrate pojawia się w nim dopiero na szóstym miejscu, a nie jak w większości dezodorantów (w tym w Mineralnym Garnierze) na trzecim.
Dla zainteneresowanych 2 punkty widzenia:
http://www.kosmopedia.org/bezpieczenstwo_kosmetykow/bezpieczenstwo_wybranych_kateg/
http://ekotarg.pl/artykul/wybieram_zdrowe_kosmetyki._cz_iv-_bez_aluminium,243

Lakier Catrice w pięknym letnim kolorze 05 Earnie & Birdy



2 konturówki do oczu:
Precision z Bell'a - zielono-morski żywy kolor
Smokey Eyes z Catrice - grafitowo-jeansowy ze srebrnymi drobinkami





A jak tam u Was - kto sprawił sobie jakąś nagrodę / prezencik na wakacje?

:D

22 komentarze:

  1. Kredki do oczu w kolorach w sam raz na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Precision z Bell ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy! kredki mi się szalenie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zacne zakupy :)
    lakier jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze w końcu sobie kupić tego Garniera.
    Jestem ciekawa jak się sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, moje włosy bardziej go lubią niż AiK

      Usuń
  6. O jakże przyjemne zakupy:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Heheh czego to nie wymyślą. Kiedyś pamiętam jak takie dezodoranty jak ten z bebe były BE, bo freony, rak itd. i zachęcali to sztyftów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie przepadam za sztyftami, więc wybieram aerozole

      Usuń
  8. W przypadku EWENTUALNEJ szkodliwości niektórych produktów podchodzę bardzo... sceptycznie. Wiem po przykładach, że jak coś ma być, to będzie i koniec.
    Kredka cudna :) Szkoda, że w moim przypadku najbardziej podoba mi się naturalność bądź wszelki makijaż dyskretny, bo zapewne bym sobie nakupowała to i owo dzięki Wam :)
    A odżywki ja sama jestem ciekawa :) Jednak najpierw muszę wymęczyć swoje zbiory, nim zabiorę się za kupno następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie uwierzysz - śniło mi się ostatnio ze kupiłam tą odżywkę garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był znak! Musisz lecieć do sklepu i ją kupić!
      ;)))

      Usuń
  10. jak cudownie :D ten lakier ma taki kurczaczkowy kolor, ale bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier wg mnie idealny na gorące, słoneczne dni!

      Usuń
  11. To widzę, że zakupy udane!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny lakier ;) a zakupy świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kredki w pięknych kolorach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusisz do złego! ;)
    A co do lakierów catrice- lakiery mają obłędne, ale po dwóch latach zamieniają się w kamień, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem niezłe krycie tego lakieru, warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z okazji zbliżającego się otwarcia sklepu internetowego z kosmetykami naturalnymi, ekologicznymi oraz innymi dobrymi jakościowo produktami przygotowaliśmy na naszym blogu konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Serdecznie zapraszamy do zabawy! :)

    Pozdrawiamy,

    www.bioema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger