Zakupy w TopDrogeria.pl

Trochę będę zmieniać swoją włosową pielęgnację i w związku z tym zrobiłam małe zakupy :)

Wybór padł na topdrogeria.pl bo tam była dostępna odżywka Chantal i kilka dziewczyn polecało ten sklep. Po wejściu na ich stronę oczy mi się roześmiały! Bardzo fajnie podzielone kategorie, między innymi znajdziemy tam: Produkty profesjonalne czy Produkty Naturalne:





W produktach naturalnych duży wybór różnych pojemności oleju arganowego, mydła Alepia, glinek i wiele, wiele innych. W makijażu kultowe cienie Sleek, kosmetyki Paese, Flormar. Do włosów: Marion, Chantal, Bingo Spa, i tak dalej i dalej. Wiele produktów znanych z blogów urodowych i włosowych.






Zamówienie składałam w sobotę, we wtorek paczka była na miejscu. Wszystko było dobrze zabezpieczone folią bąbelkową, a odżywki dodatkowo zaklejone taśmą, żeby nic się nie wylało:



Co kupiłam:

1. Suchy szampon Batiste do włosów ciemnych - polecany przez Anwen, przyda się do przedłużania świeżości fryzury

2. Odżywkę ProSalon Intensis Moisture z Chantal - zobaczcie tylko TE recenzje!

3. Przy okazji nowość z Chantal - czyli dwufazową odżywkę z olejkiem arganowym Sessio argan oil (jedyny nieplanowany zakup)

4. 50ml Oleju arganowego - do stosowania na włosy oraz w mieszance z kwasem hialuronowym na twarz jako krem przeciwzmarszczkowy, olej z BU już mi się kończy

5. Mydła z Aleppo nie muszę chyba nikomu przedstawiać :) Dla mojej tłustej cery wzięłam 25 procentowe.

Podsumowując: jak najbardziej polecam zakupy w tym sklepie a sama już nie mogę doczekać się stosowania tych kosmetyków!!!



EDIT:

Dziewczyny,

dla wszystkich moich obserwatorek chętnych do zakupów na www.topdrogeria.pl dostałam od sklepu 10% kod rabatowy!

Kod daje 10% zniżki na cały asortyment sklepu z wyjątkiem produktów już objętych promocją, ważny do końca maja: Kociamber10%

POLECAM!

11 komentarzy:

  1. ale marzy i się teraz odżywka z algami i marakują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś wiem na ten temat :) Jeszcze jej nie próbowałam, ale na pewno dam znać jak się sprawdziła

      Usuń
  2. Jestem ciekawa olejku arganowego i mydełka Aleppo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa jak będzie sprawowało się to mydełko no i sessio! A o tym sklepie wcześniej nie słtszałam, ale zapisze sobie i z pewnością coś w nim zamówię jak już zużyję nagromadzone zapasy :)
    A co do zapakowania- uwielbiam, kiedy sklep wysyłając produkty tak troskliwie je zabezpieczy, świadczy to jednak o tym że dba i zalezy mu na kliencie moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak spisało by się u mnie to mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za wyjątkiem mydełka nic nie miałam, więc wszystkiego jestem ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie będę opisywać jak się sprawują i czy jestem zadowolona.

      Usuń
  6. te mydełko mnie zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger