Plan denka czerwcowego

Co też ciekawego zamierzam zużyć w czerwcu:


Nie ma tego dużo:
podkład Rimmel i tusz Max Factor przechodzą na czerwiec z maja - mam nadzieję, że już wreszcie skończę oba te kosmetyki, to samo ze skrzypowym masełkiem z BU. Peeling Garniera oraz peeling pod prysznic z kawą - ich już niewiele zostało, muszę się zebrać i je skończyć. Krem do rąk, krem pod oczy Biotique i krem z filtrem Missha - bardzo chciałabym je zdenkować, bo w szafce czekają już następcy. Olej jojoba pójdzie na włosy, a serum hialuronowe na twarz i dekolt.

Robienie planu na denko u mnie działa świetnie - dzięki niemu moje majowe zużycie było całkiem spore: wiem, że coś sobie założyłam, kosmetyki w miarę możliwości stawiam na jednej półce w łazience i staram się je zużyć i nie sięgać po inne. Nie marnuję w ten sposób produktów, które zapomniane, prawie skończone, odstawione w róg szafki po jakimś czasie i tak się wyrzuca.

A co Wy o tym sądzicie?

16 komentarzy:

  1. Niecne plany, muszę również obmyślić jakiś plan... chociaż denko majowe wyszło mi dość dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No własnie jak ten krem z filtrem? Chce sobie kupić na lato w Portugalii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj tutaj, do recenzji: http://kociamberwpodrozy.blogspot.com/2013/05/zbliza-sie-lato-missha-all-around-safe.html
      chociaż coraz bardziej wydaje mi się, że stosowany codziennie jednak mnie zapycha, twarz wygląda coraz gorzej, a nie używam praktycznie innego kremu (na noc tylko tonik lub serum)

      Usuń
  3. Ten tusz do rzęs jest rewelacyjny. Miałam go kilka razy. Pozdrawiam i obserwuję! Zapraszam do mnie na rozdanie jeśli masz ochotę - jeszcze tylko dzisiaj można się zgłaszać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jako takiego planu nie robię, ale twardo używam tylko jednego kosmetyku danego typu i wyznaczam sobie, jak często należy go używać i jakoś wykańczam kolejne buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki, jak wiesz taki plan jest dla mnie wyzwoleniem z kilogramów zalegających kosmetyków, u mnie się on sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go zgapiłam od Ciebie i jestem bardzo zadowolona - szybciej mogę przejść do nowo-zakupionych kosmetyków nie wywalając starych :)

      Usuń
  6. ja mam z tym problem, bo używam kilku szamponów, kilku masek, kilku żelów do twarzy i kilku tuszów do rzęs i tak nie mogę zużyć, bo każdego dnia co innego jest w użytku- w zależności od nastroju;] Bardzo ciekawy blog generalnie rzecz biorąc;] Zapraszam do obserwowania naszego bloga;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja tak mam z odżywkami do włosów - nawet nie planuję ich jeszcze na denko, za dużo tego!

      PS. Obserwuję na Bloglovinie

      Usuń
  7. Jrestem ciekawa tego garnierowego peelingu :) i masła ze skrzypem
    A mascarę 200calorie kiedyś miałam i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O maśle skrzypowym pisałam w styczniu (The best for nails) - zużywam je do paznokci i skórek i wszystkim naokoło je polecam!

      Usuń
  8. te kremy do rąk z garniera są super:) bardzo szybko się wchłaniają <3 i dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku zdziwiła mnie jego lejąca konsystencja, ale potem się przyzwyczaiłam.

      Usuń
  9. Plan denka to bardzo fajny pomysł, chyba też muszę takie coś wprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger