Paczka od Zakręconej KATe

Dziś doszła do mnie długo oczekiwana paczka z rozdania u Zakręconej KATe 

Jeszcze raz bardzo dziękuję, a Was dziewczyny zachęcam do odwiedzenia bloga KATe, która ostatnio zaczęła ćwiczyć z Ewą Chodakowską (kiedy wreszcie i ja zacznę???)




A oto co dostałam:




  • 2 maski do włosów: kultową Glorię oraz bananowego Scandica
  • 2 wcierki: wodę brzozową i pokrzywową
  • krem do rąk i paznokci Tisserand
  • drewniany grzebień z BS
  • srebrne kolczyki z perłą


Najbardziej cieszy mnie Scandic i grzebień, wody wypróbuję jak tylko skończę kozieradkę, kremik do rąk musi poczekać w kolejce aż skończy się kakaowa Isana, Glorię zużyję do tworzenia własnych kombinacji maskowych, a kolczyki oczywiście już założyłam:



Życzę Wam wszystkim udanego weekendu mimo tej okropnej pogody!


PS
chyba mogę już zdradzić, że i ja szykuję małe indyjskie rozdanie... :)

10 komentarzy:

  1. Mój wymarzony grzebień *.*
    Przeszłam się po niego ostatnio do TBS, ale albo coś mi się ubzdurało że dawniej był po 11 czy 15 złotych, albo zaćmienie mnie dopadło - był po prawie 20, jakoś mi przeszła ochota :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, a się bardzo cieszę, że go dostałam!

      Usuń
  2. Słyszałam, że ta woda brzozowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wodzie brzozowej też dużo czytałam, a tu na dodatek mam jeszcze pokrzywową!

      Usuń
  3. Gratuluję jeszcze raz i cieszę się, że wszystko dotarło w całości ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam grzebień z TBS- jest świetny :)

    Zazdroszczę bananowej maski. Czaję się na nią...

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałabym ten grzebień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger