Indie: co słychać u mnie i jakie są dalsze plany

Pożegnałam się już z pracą i spędzam sobie zasłużone indyjskie wakacje w Kerali (stan Indii na południowym zachodzie). Wróciłam właśnie z dwudniowego pobytu w górach mglistych i ostatnie 3 dni urlopu będę "nicnierobić" w Koczin. Niestety nie mam ze sobą laptopa, więc ani zdjęć nie mogę dodać, ani zbyt wygodnie mi się nie pisze na tablecie, dlatego już po powrocie do Polski mam w planach dodanie kilku postów o tematyce indyjskiej. Planuję napisać o:




- dwóch cooking classes, na których tu byłam i czego się tam nauczyłam,
- utlenianiu się henny na skórze (moja dłoń w roli głównej)
- wizycie na plantacji herbaty + dużo zdjęć
- ajurwedzie i jak wpływa ona na codzienność Hindusów
- następna część luźnych uwag i zdjęć, tym razem z Kerali
- podsumowanie indyjsko-kosmetycznego zakupoholizmu
- napewno też będzie o ratowaniu moich przesuszonych słońcem i wcześniejszym rozjaśnianiem, włosach, za co będę się musiała zabrać po powrocie do domu.

A tymczasem jestem przeziębiona, katar cieknie mi z nosa i głowa pęka, a mój mąż nie może się nadziwić jak można się tak załatwić w 33st C. Ano można.

W piątek wylatujemy z powrotem do Chennai, przepakowujemy walizki i o 3:40 rano już w sobotę wylatujemy przez Dohę do Warszawy. Mimo, że w kraju zima i śnieg, nie mogę doczekać się powrotu!!!

Macie może jakieś sugestie, od którego tematu powinnam zacząć? Czy coś Was szczególnie interesuje?

9 komentarzy:

  1. Oby to było zwykłe przeziębienie bo wiele chorób tropikalnych ma tak nie pozorny początek.....mnie wszystkie tematy bardzo ciekawią i czekam z niecierpliwością na kolejne posty:) Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to mnie troche przestraszylas... Ale pocieszam sie, ze mam po czym byc przeziebiona: najpierw spanie prosto pod wentylatorem, a potem marzniecie w gorach.

      Usuń
  2. podsumowanie zakupoholizmu zdecydowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ciekawa wszystkiego! Najbardziej jednak chciałabym wpis w pierwszej kolejności o plantacji herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bedzie i o herbacie, i o zakupach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać tych postów:)
    Zostałaś oTAGowana i zapraszam Cię do zabawy: http://naturalniezakrecona.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki bardzo! Po powrocie do domu zabiore sie za odpowiadanie:-)

      Usuń
  6. ja jestem oczywiście na początek za zakupoholizmem :P ale chętnie o wszystkim poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również poczytam o wszystkim, Indie strasznie mnie fascynują, też kiedyś chciałabym tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger