Moja mineralna kolorówka




W tym poście chciałam się Wam trochę pochwalić moimi skromnymi zbiorami kolorowych mik - cieni mineralnych. Właściwie od tej kolorówki zaczęła się moja fascynacja mineralnym makijażem, a w ślad za tym poszła i naturalna pielęgnacja. Wszystko zaczęło się od bloga Arsenic - na którym przeglądałam piękne makijaże wykonane różnego rodzaju kolorowymi mikami. Wszystkie pochodzą ze sklepu kolorowka.com, gdzie można kupić też gotowe bazy - zmieszane z miką dodają pielęgnacyjnych właściwości naszym cieniom i sprawiają, że cień lepiej trzyma się powieki. 



Tak wygląda moja kolumienka 

Różnego rodzaju opakowania i słoiczki można od razu zakupić w tym samym sklepie, nie tylko przydatne do cieni, ale też do innych naszych samorobionych kosmetyków.










Korzystając ze wskazówek na blogu Arsenic zrobiłam nawet swoją własną paletkę, z czego jestem bardzo dumna :)))


Popróbowałam też swoich sił w produkcji błyszczyków - wyszły mi 2 fajne kolory:




Dziewczyny zachęcam Was do zabawy w kolory, można sobie stworzyć swój wymarzony odcień!

9 komentarzy:

  1. Faktycznie fajna sprawa! Ładne odcienie powychodziły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, bardzo ładne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ok wszystko fajnie ale czy możesz dodać nazwy kolorów najlepiej przy swatch-ach tak abyśmy również my skorzystały?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstawiłam nazwy - odnalazłam stare maile, w których Arsenic radziła mi, które kolory będą dobre dla mnie, bez tego raczej bym ich nie pamiętała. Coco Brown wymieszany z grafitem daje fajny ciemny cień - idealny do brwi. Nie wiem tylko czemu zdjęcie wstawia mi się przekręcone, mimo że na dysku jest ok...?

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Ci dobra kobieto:D jeszcze tylko błyszczyki będzie gites:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z błyszczykami nie pójdzie tak łatwo :P Kilka kolorów wymieszałam ze sobą - ten jasny na pewno ma Brilliant Rose i Raspberry Pop. Dostałam też w gratisie Fuchsia Pink i chyba tez trochę dosypałam. Ciemny to Soft Mauve (matowy) zmieszany z Burgundem (perlowy).

      Usuń
  6. ale super, wybrałaś naprawdę piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolory były dobierane do moich oczu (niebieskie) i jasnej karnacji.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger