Indie: zakupy ubraniowe

W Chennai sezon wyprzedaży w pełni, każdy sklep w Express Avenue Mall ogłasza 50% obniżki, w weekend tłumy ludzi, całe rodziny spędzają sobotę i niedzielę w klimatyzowanym centrum handlowym. Jak widać poniżej wyprzedaże wszędzie wyglądają tak samo, w Indiach może bardziej kolorowo. Tłumy kobiet młodszch i starszych przerzucają setki ubrań w poszukiwaniu tego właściwego fasonu, koloru, rozmiaru:



A co kupiłam ja? Kolorowe tuniki, które nosi się albo z legginsami, albo ze spodniami a'la Alibaba. Do poniższych kolorów mam 3 pary legginsów: brązowe, granatowe i zielone. Legginsy są strasznie długie, bo nad kostką się je marszy. Do tego 2 pasujące szale - dupatta, granatowy i zielony.


 


Chciałam sobie kupić takie 2 zestawy, ale no cóż - nic nie mogłam poradzić, że były takie ładne :))) Materiały są dobrej jakości i mam nadzieję, że nic się z nimi nie stanie podczas pierwszego prania. Każdą z tunik można oczywiście nosić do wąskich jeansów.

9 komentarzy:

  1. Ależ Ci zazdroszczę! Jedyne co mnei łączy z Indiami to ich kosmetyki! Będe otwierać sklep internetowy z ich kosmetykami w Irlandii gdzie mieszkam :)

    Już Cię obserwuję i nei moge się doczekać następnych postów!

    Zapraszam tez w moje skromne blogowe progi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobają ubrania w indyjskim stylu, tuniki to jest to co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! Sama mam jedna w swojej kolekcji. Przepieknie wyszywana recznie kolarikami i cekinami i kamieniami, przepieknie tez kosztowala... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejsza jest ta biała ze złotymi naszyciami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. biała jest piękna ;)



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki dziewczyny! Az wzielam do reki rachunek - najtansza kosztowala 29zl, a najdrozsza 63 zl, ale niestety niepamietam juz, ktora to byla, chyba ta niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne zwłaszcza ta kremowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kremowa tunika skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger