Rosyjskie kosmetyki

Naczytawszy się o cudownych właściwościach rosyjskich kosmetyków naturalnych nie mogłam się oprzeć i też kupiłam... 

Pierwszy zakup włosowy - jeszcze przed Świętami przyszła do mnie paczka ze sklepu setare.pl z Drożdżową Maską Babuszki Agafii oraz Ruską Banią - Kefir i Chleb żytni.



Przed Sylwestrem wybrałam się natomiast do Zielarni "Officina Sanitatis" (ul.Rakowiecka 5, W-wa), gdzie chciałam kupić krem, a wróciłam z szamponem do włosów tłustych (też od Babuszki), Gęstym mydłem dziegciowym w kremie z ziołami (z przeznaczeniem do moich pleców), kremem Babuszki Agafii na noc i przy okazji dostałam tam też Olejek Łopianowy z papryczkami, Green Pharmacy, którego nigdzie nie mogłam znaleźć.



Zbyt krótko jeszcze stosuję te kosmetyki, żeby coś o nich napisać, na pewno będą recenzje za jakiś czas ale wkleję teraz kilka opisów producentów, żeby było wiadomo co i jak, a może ktoś się skusi:

Ruska Bania NATURALNA MASECZKA DO WŁOSÓW WZMACNIAJĄCA KEFIR I CHLEB ŻYTNI
CHLEB ŻYTNI - zawiera dużo witamin, dla tego od dawna jest używany w Rosji jako skuteczny środek do pielęgnacji włosów. Chleb żytni ma działanie odżywcze i ujędrniające. Doskonale odnawia włosy, poprawia ich strukturę, zapobiega procesom rozdwajania się końcówek i łamliwości włosów.

KEFIR - zawiera ponad 200 związków bioaktywnych: tłuszcze, białka, witaminy B2, B6, B1, B3, B12, E, D, A, PP. Wzmacnia strukturę włosów, poprawia krążenie krwi w skórze głowy. Nadaje włosom objętość, blask i ułatwia rozczesywanie.

WŁAŚCIWOŚCI MASECZKI: korzystnie wpływa na porost włosów, dodaje cebulkom włosowym energii i odpowiednio je odżywia w fazie wzrostu włosa, zapobiega wypadaniu włosów, odżywia i odbudowuje strukturę włosów, poprawia wygląd włosów, zapewnia łatwość rozczesywania.

RECEPTURY BABUSZKI AGAFII: DROŻDŻOWA MASKA DO WŁOSÓW
STYMULUJE WZROST WŁOSÓW
Piwne drożdże to naturalne źródło pełnowartościowego białka, witamin i mikroelementów, które wnikając w strukturę włosów, wzmacniają przemianę materii, przyśpieszając ich wzrost. Olej z kiełków pszenicy wykazuje działanie regenerujące, hamuje wypadanie włosów.

Specjalny dermatologiczny szampon do włosów tłustych. 

Składniki aktywne skutecznie obniżają nadmierną aktywność gruczołów łojowych. Ekstrakt z liści gorczycy istotnie udoskonala procesy przemiany materii, normalizuje wodno - lipidowy balans skóry. Jest także naturalnym antyseptykiem wykazującym działanie gojące.
Propolis - produkt pszczeli ma działanie ochronne i skutecznie zapobiega wypadaniu włosów. Ceramidy odnawiają i wzmacniają wierzchnią warstwę włosa. Korzeń mydlnicy lekarskiej to naturalny, delikatny środek pieniący. Działanie: Przeciwłojotokowe, regenerujące. Normalizuje funkcje skóry głowy.

RECEPTURY BABUSZKI AGAFII. PRZEDŁUŻENIE MŁODOŚCI. KREM NA NOC 35-50 
Unikalna receptura kremu do twarzy dla osób pomiędzy 35 a 50 rokiem życia, oparta jest w 98% na komponentach pochodzenia roślinnego, organicznych ekstraktach i olejach z zimnego tłoczenia.
Organiczny krem do twarzy 35-50 na noc pozwala skórze zachować młodość, intensywnie odżywia i regeneruje, stymulując syntezę kolagenu. Wygładza, uelastycznia, nadaje skórze miękkość i świeży wygląd. Krem posiada europejski certyfikat ECO BIO COSMETICS – ICEA. Nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, silikonów, alkoholu, syntetycznych ekstraktów, produktów pochodzących z przerobu ropy naftowej.

Gęste mydło dziegciowe w kremie z ziołami
Aktywne składniki: naturalny dziegieć brzozowy, żel aloe vera, ekstrakt z brzozy, rumianku, szałwi, pokrzywy, zielonej herbaty, łopianu, hny, chmielu, witaminy z grupy B. Gęste mydło głęboko oczyszcza skórę, odblokowuje pory, absorbuje sebum i zanieczyszczenia, usuwa zrogowaciały naskórek, aktywizuje proces regeneracji, poprawia krążenie, działa przeciwbakteryjnie.

7 komentarzy:

  1. Fajny blog ;-)

    Zapraszam do mnie http://niepewnie-zakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądając blogi, gdzie na niemal każdym dziewczyny wychwalają te kosmetyki sama mam wielką ochotę je kupić. Na razie jest to jednak nie możliwe. Zobaczymy jak się sprawdza u ciebie ;)Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem ciekawa tej ruskiej bani jeszcze, o niej też myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze za mało jej zużyłam, żeby napisać rzetelną recenzję, ale już mogę powiedzieć, że szału nie robi...

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak z cenami w tej zielarni? W sensie - takie jak w internecie czy większe (bo że mniejsze to nie uwierzę :D)? Chodzi głównie o te do włosów. Z góry dziękuję i liczę na szybką odpowiedź! :)


    Pozdrawiam,
    Marswi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie pamiętam dokładnie - byłam tam w grudniu ;)
      Wydaje mi się, że ceny były minimalnie wyższe od internetowych lub porównywalne, co biorąc pod uwagę brak kosztów wysyłki wychodziło praktycznie na to samo.

      Usuń
    2. W takim razie muszę tam zajrzeć :). W ogóle nie wiedziałam, że w W-wie jest taki sklep, więc dzięki :*.


      Pozdrawiam,
      Marswi.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger