Początek

Kochani,

ten rok przyniesie dużo zmian - przede wszystkim Indie! Wyjeżdżam tam służbowo na półtora miesiąca, z czego 10 dni będę mieć dla siebie - krótki urlop na zobaczenie chociaż kawałka tego wielkiego kraju. Mam jeszcze chwilę czasu, żeby zastanowić się i wybrać, gdzie chciałabym pojechać po zakończeniu mojej firmowej "misji" i najwyższa pora zabrać się za czytanie przewodników i blogów podróżniczych. 

Włosowo-biochemicznie - odkąd zaczęłam czytać o naturalnej pielęgnacji, wpadłam po uszy! Dokonałam zmiany o 180 stopni w pielęgnacji włosów i twarzy, kręcę kremy i sera, stosuję naturalne oleje do twarzy i włosów i to lubię!

Po raz pierwszy zrobiłam noworoczne postanowienia, o których później, a ten blog ma mi pomóc ich dotrzymać. Zobaczymy jak będzie, trzymajcie kciuki!

A na koniec wrzucam moje ulubione dwa świąteczne zdjęcia:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger