oTAGowana - Liebster Blog



Zostałam otagowana przez Naturalne kre-Misie za co bardzo dziękuję! Zabieram się więc do odpowiedzi na pytania:





1. Jaki jest Twój ulubiony film?
nie mam jednego konkretnego, ostatnio oglądam seriale np. Rodzina Borgiów

2. Bez czego nie wyobrażasz sobie Twojego dnia?
bez kawy, zwłaszcza rano :)

3. Na jaki kosmetyk jesteś w stanie przeznaczyć najwięcej pieniędzy?
na podkład - zależy mi, żeby był dobrej jakości i uważam, że bez dobrego podkładu nie będzie dobrego makijażu

4. Co uważasz za swój największy atut?
spokój w nerwowych sytuacjach - w domu i w pracy

5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
rosół mojej mamy!!!

6. Jakie miejsca chciałabyś zwiedzić?
marzy mi się Japonia lub Australia + Nowa Zelandia

7. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać na wakacje?
na jakąś piękną grecką wyspę: żółta plaża + szmaragdowa woda + słońce to jest to!

8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
lato i zima, nie lubię tych "przechodnich", czyli wiosny i jesieni

9. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
chodzę na zumbę, co daje mi niesamowicie pozytywnego kopa (ach, te endorfiny :))

10. Jesteś optymistką, realistką czy pesymistką?

realistką, czasami wydaje mi, że trochę za bardzo i chciałabym to zmienić

Postanowiłam, że ja nie będę nikogo nominować - blogi, które czytam są tak popularne, że ich autorki były już nominowane w różnych zabawach po kilkanaście razy, a przez te nowsze, "młodsze" blogi właśnie przetoczyła się fala Versatile Blogger i dziewczyny już odpowiadały na dużą ilość pytań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger