Kuracje wewnętrzne - ratunku zarastam!

Dzieje się coś dziwnego - zarastam!!!

I to dosłownie, nie żartuję. Chyba za sprawką pitych od 3 tygodni drożdży (1/4 kostki na dzień), a może oleju lnianego (1 łyżeczka wieczorem) wyrastają mi nowe włosy w miejscach, gdzie wcześniej ich nie było! 

Zobaczcie:







Ta mała blizna widoczna na zdjęciu była jeszcze niedawno na linii włosów - a teraz jest już otoczona włoskami. Może niedługo będzie zupełnie niewidoczna?



Mam kępki dodatkowych włosków na czole, jak tak dalej pójdzie będę musiała się depilować :)))

Miałyście kiedykolwiek taki efekt?


9 komentarzy:

  1. Niesamowity efekt :) Nie mogłabym się skusić do jedzenia drożdży... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piję - na poprawę cery, paznokci i włosów. Najpierw pokruszone 1/4 kostki posypuję łyżeczką cukru, drożdże się rozpuszczają i takie zalewam wrzątkiem, gdzieś do wysokości 3/4 kubka. Zostawiam, żeby wystygły całkiem na zimno i takie piję duszkiem (bo nie mogę tego zapachu znieść...). Czasami dodaję miodu lub soku/syropu malinowego - wtedy już jest dużo lepiej.

      Usuń
  2. oj przydałby mi się taki efekt... piję len i olej lniany też ale jakoś jeszcze nie mogę się przekonać do tych drożdży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak zaczęłaś pić drożdże, to straszny miałaś wysyp? Chciałam kiedyś spróbować, ale zniechęciła mnie twarz mojej Przyjaciółki, która miała straasznie dużo nowych krostek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się wysypu (mam tłustą cerę) - ale nic sie nie działo, żadnej zmiany na cerze nie zanotowałam - ani na plus, ani na minus.

      Usuń
  4. a wiesz, że ja mam to samo, zaczęłam stosować wcierkę z Placentą - mam wysokie czoło, więc się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Jak nie mogłabym wcześniej pić drożdży to teraz chyba zmienię zdanie.
    Dołączyłam z wielką chęcią do Twoich obs., miło mi będzie, gdy zajrzysz do mnie.
    Miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już zaglądam :) Polecam pić wystudzone (mniej wtedy śmierdzą, brr) i z dodatkiem miodu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kociamber w podróży , Blogger